Co po PiS?

Data: 2010-04-13 00:24:54
Autor: boukun
Co po PiS?
My naród, musimy się teraz zastanowić, jaką nowa partię obywatelską utworzymy teraz w miejsce PiS...

boukun

Data: 2010-04-12 18:28:17
Autor: J-23
Co po PiS?
On 13 Kwi, 00:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
My naród, musimy się teraz zastanowić, jaką nowa partię obywatelską utworzymy
teraz w miejsce PiS...

boukun

Po co tworzyc kiedy jest Prawica Rzeczypospolitej, Marka Jurka.

J-23 itede...

Data: 2010-04-13 03:43:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Co po PiS?
J-23 wrote:

[...]

Sugerujesz, że on z bokunowatych?
Nie, no nie ten naród (chyba?).
--
Pit

Data: 2010-04-12 18:57:03
Autor: J-23
Co po PiS?
On 13 Kwi, 03:43, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
J-23 wrote:

> Po co tworzyc kiedy jest Prawica Rzeczypospolitej, Marka Jurka.

Sugerujesz, że on z bokunowatych?
Nie, no nie ten naród (chyba?).
--
Pit

Ze Marek Jurek ma byc podobny do bokuna? No co ty! M.Jurek to
niezwykle prawy i wartosciowy czlowiek. Do tego, pracowity i niezwykle
inteligeny polski patriota.

J-23 itede...

Data: 2010-04-13 08:16:24
Autor: jadrys
Co po PiS?
W dniu 2010-04-13 03:57, J-23 pisze:

Ze Marek Jurek ma byc podobny do bokuna? No co ty! M.Jurek to
niezwykle prawy i wartosciowy czlowiek. Do tego, pracowity i niezwykle
inteligeny polski patriota.

J-23 itede...

Prawy?? Wartościowy? Dla kogo??? Toż to dyktator w najczystszej postaci. Ten osobnik nie jest złodziejem nie mataczy, ale jest gorszy od złodziei - on chciałby narzucać innym swój styl życia..

Data: 2010-04-13 00:01:46
Autor: J-23
Co po PiS?
On 13 Kwi, 08:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Ten osobnik nie jest złodziejem nie mataczy, ale jest gorszy od złodziei
- on chciałby narzucać innym swój styl życia..

M.Jurek jest fanatykiem religijnym, i jako taki nie wykazuje zadnej
tolerancji dla niewierzacych, ale wszak mowimy o odpowiedniej dla PiS-
u skrajnie prawicowej partii, konsolidujacej polski katolicki
elektorat. Sa to dla mnie ludzie z "innej bajki", ale sa i nie stanie
sie tak, ze gwaltownie sie ich ilosc zredukuje.

J-23 itede...

Data: 2010-04-13 12:16:53
Autor: boukun
Co po PiS?