Co po SP AliorSynku

Data: 2013-01-03 18:20:48
Autor: kowtow
Co po SP AliorSynku
Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili MoneyBack
u nich zwany CashBackiem.
Gdzie mozna miec to samo?

Data: 2013-01-03 17:38:48
Autor: xbartx
Co po SP AliorSynku
Dnia Thu, 03 Jan 2013 18:20:48 +0100, kowtow napisał(a):

Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili
MoneyBack u nich zwany CashBackiem.
Gdzie mozna miec to samo?

Zaostrzyły się trochę warunki aby uzyskać te 5% zwrotu ale jakiś strasznie wygórowane do spełnienia to one specjalnie nie są. Oczywiście zależy, kto ile mieli przez Synka w miesiącu.

--
xbartx

Data: 2013-01-03 18:22:19
Autor: neoniusz
Co po SP AliorSynku
On 03.01.2013 18:20, kowtow wrote:
Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili MoneyBack
u nich zwany CashBackiem.
Gdzie mozna miec to samo?

W sensie ze kto usmiercil?

Data: 2013-01-03 19:20:15
Autor: Andrzej Kubiak
Co po SP AliorSynku
Dnia Thu, 3 Jan 2013 18:20:48 +0100, kowtow napisał(a):

Co zaaplikowac pa Swietej Pamieci AliorSynku po tym jak usmiercili MoneyBack
u nich zwany CashBackiem.

Pogłoski o śmierci są przesadzone. Ja z ciekawością czekam do połowy
miesiąca, by sprawdzić, czy po zaostrzeniu warunków nadal można robić ich w
trąbę.

AK

Data: 2013-01-03 19:26:14
Autor: neoniusz
Co po SP AliorSynku
On 03.01.2013 19:20, Andrzej Kubiak wrote:
[...]

Nastepne poddasze? :)

Data: 2013-01-03 20:58:01
Autor: Andrzej Kubiak
Co po SP AliorSynku
Dnia Thu, 03 Jan 2013 19:26:14 +0100, neoniusz napisał(a):

Nastepne poddasze? :)

Ile można? :) Schodzimy niżej - sala treningowa w piwnicy :)

AK

Data: 2013-01-04 13:29:27
Autor: Zyga
Co po SP AliorSynku
W dniu 2013-01-03 20:58, Andrzej Kubiak pisze:

> Ile można? Schodzimy niżej - sala treningowa w piwnicy

Macie jakieś lepsze sposoby niż allegro?

pzdr
Z.

Data: 2013-01-04 05:08:17
Autor: matebe
Co po SP AliorSynku
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 13:29:27 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
W dniu 2013-01-03 20:58, Andrzej Kubiak pisze:

 > Dnia Thu, 03 Jan 2013 19:26:14 +0100, neoniusz napisaďż˝(a):

 > Ile moďż˝na? Schodzimy niďż˝ej - sala treningowa w piwnicy

Macie jakieďż˝ lepsze sposoby niďż˝ allegro?

pzdr

Z.

Czy orientuje się ktoś, czy gdy sprzedawca zgłosi zwrot prowizji za transakcję, należy również dokonać zwrotu cashbacka naliczonego przez Płacę przez Alior Sync?

Data: 2013-01-04 14:13:21
Autor: Zyga
Co po SP AliorSynku
W dniu 2013-01-04 14:08, matebe pisze:

Czy orientuje się ktoś, czy gdy sprzedawca zgłosi zwrot prowizji za transakcję, należy również dokonać zwrotu cashbacka naliczonego przez Płacę przez Alior Sync?

jest w regulaminie. Z tego co pamiętam to potrącą z premii w następnym miesiącu, a jeśli jej nie będzie to pobiorą z konta. Ale sprawdź bo piszę z pamięci.

pzdr
Z.

Co po SP AliorSynku