Co po k750i?

Data: 2009-06-23 12:17:53
Autor: jijomo
Co po k750i?
Witam.
Posiadam obecnie SE k750i i jestem z niego zadowolony, ale ostatnio popsul mi sie joystick i sluchawki, poza tym jest juz dosyc poobijany i chcialbym go zmienic. Szukam telefonu, ktory bedzie mial wszystkie zalety k750i, a nawet wiecej :) Ogolnie powinien on spelniac nastepujace wymagania:
- marka Sony Ericsson
- jak najmniejsze wymiary
- jak najlepszy aparat
- latarka :)
- cena ok. 500-600 PLN

k800i mi sie nie podoba, bo jest kanciasty i za duzy.
Z gory dzieki za odpowiedzi.

pzdr. jijomo

Data: 2009-06-23 12:48:09
Autor: Ircys
Co po k750i?
On 23 Cze, 12:17, jijomo <lost2usunma...@op.pl> wrote:
[...]

Przesiadłem się z K750i na C702i i jestem zadowolony

Ircys

Data: 2009-06-23 23:05:30
Autor: Seba101
Co po k750i?
Ircys pisze:
[...]

mniejszy jest C510, latarki nie ma ale na forum SE jest opis jak łatwo "zrobić" żeby latarka była, a jeszcze mniejszy (a raczej cieńszy)jest T650

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2009-06-24 14:17:42
Autor: Ircys
Co po k750i?
On 23 Cze, 23:05, Seba101 <ja...@adres.gdzies> pisze...

> Przesiadłem się z K750i na C702i i jestem zadowolony

mniejszy jest C510, latarki nie ma ale na forum SE jest opis jak łatwo
"zrobić" żeby latarka była, a jeszcze mniejszy (a raczej cieńszy)jest T650

niech jeszcze napiszą jak "zrobić" w nim GPS to już będzie zupełnie
jak C702 :)

Ircys

Data: 2009-06-23 18:01:23
Autor: adam
Co po k750i?
Z gory dzieki za odpowiedzi.

Myślałeś żeby przejść na Samsunga zanim SE totalnie zamknie tą linie?

Data: 2009-06-25 10:36:54
Autor: J.F.
Co po k750i?
Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h1qu8n$7lf$1news.onet.pl...
Z gory dzieki za odpowiedzi.

Myślałeś żeby przejść na Samsunga zanim SE totalnie zamknie tą linie?

Ale przeciez SE nie zamyka tej linii tylko ciagle nowe modele powstaja..

J.

Data: 2009-06-24 11:19:16
Autor: gregor
Co po k750i?
jijomo pisze:
[...]

podejzewam, ze przypadnie Ci do gustu T700 sam na niego poluje z w800

gregor

Data: 2009-06-24 11:29:22
Autor: tomaa33
Co po k750i?

Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w

podejzewam (...) sam na niego poluje (...)

zapoluj na słownik języka polskiego

Co po k750i?