Co polecasz?

Data: 2010-07-06 20:43:02
Autor: goniaS4
Co polecasz?
Wstyd sie przyznać, ale nie znam polskich gór. Teraz są wakacje, sezon urlopów. Ja również mam kilka dni na wypoczynek i chciałabym pojechać w nasze polskie Tatry. Co polecacie zobaczyć? Jaką wybrać trasę? --

Data: 2010-07-06 22:58:10
Autor: Zachodni Wiatr
Co polecasz?
goniaS4 pisze:
Wstyd sie przyznać, ale nie znam polskich gór. Teraz są wakacje, sezon urlopów. Ja również mam kilka dni na wypoczynek i chciałabym pojechać w nasze polskie Tatry. Co polecacie zobaczyć? Jaką wybrać trasę?
Albo standard Morskie Oko, Kasprowy, Giewont, Kościeliską - kolejność obojętna a tłumy niemożebne lub:
Staników Żleb i dalej na Czerwone Wierchy.
Dolinkę za Bramką;
Nosla do Noslawoej Przełęczy potem w Olczyską i Kopieniec i sru na Cyrchle.
Wariant ostateczny toroche pod koniec męczący bo w tłumie.
Brzeziny - Psia Trawka - Waksmundzka - Wodogrzmoty Mickiewicza -
(jak lubisz tłumy to Morskie Oko) jak nie to do Schroniska w Roztoce i
jak zielony nie patrzy (po 15) to powrót drogą gospodarczą do Palenicy Białczańskiej.
J.begin:vcard
fn:Seksowna Nastolatka
n:;Seksowna Nastolatka
url:http://tinyurl.com/2a376x4
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-07-06 23:49:35
Autor: Titus Atomicus
Co polecasz?
In article <47f6.00000233.4c337936@newsgate.onet.pl>,
 "goniaS4" <msobczak4WYTNIJTO@onet.eu> wrote:

Wstyd sie przyznać, ale nie znam polskich gór. Teraz są wakacje, sezon urlopów. Ja również mam kilka dni na wypoczynek i chciałabym pojechać w nasze polskie Tatry. Co polecacie zobaczyć? Jaką wybrać trasę?

Ja tradycyjnie polecam zaopatrzyc sie w przewodnik po Tatrach.
Moge polecic tez kilku zywych przewodnikow.

TA

Data: 2010-07-07 08:27:46
Autor: Doczu
Co polecasz?
goniaS4 <msobczak4WYTNIJTO@onet.eu> napisał(a):
[...]

Myślę że najlepiej będzie jak zaczniesz od zakupu mapy i prześledzisz czasy przejśc, oraz dostosujesz je do wlasnych potrzeb/mozliwości. Jak bedziesz mial juz jakiś zarys to z pewnościa nie braknie osob którzy Ci doradza to i owo. --

Data: 2010-07-07 11:34:39
Autor: Łukasz K.
Co polecasz?
Witam.
Wróciłem w niedziele - zabrałem swoją pannę pierwszy raz w góry. Ja tez wytrawnym łazikiem nie jestem - ale musiałem dpoasowc trasy do potrzeb niewiasty która góry oglądała na pocztówkach.

Tak więc mogę zaproponować trasy które nie zamęczą a i widoków dostarczą iładnych:
1. Łysa Polana -> Morskie Oko -> Czarny staw pod rysami -> Morskie Oko -> Łysa Polana -> Krupówki (dowolny lokal z piwem)

2. Dolina Chochołowska -> Schronisko -> i w górę: Grześ -> Rakoń -> można też na Wołowiec -> Schronisko -> Krupówki...

3. Kuźnica -> Hala Gąśnienicowa (schronisko Murowaniec) -> Czarny staw gąsienicowy -> Kasprowy Wierch - Kuźnica - Krupówki (wiadomo - bar - piwo)

4. Łysa Polana -> Dolina pięćiu stawów polskich przez Wielką śiklawę -> Schronisko -> Łysa Polana (Z doliny pięciu stawów polskich można jescze wytyczyć kilka szlaków ale to zależy od kondycji) -> Piwo z Tesco bo sie kasa kończy ;)

5. Dolina Kościeliska -> Jaskinia Mroźna -> Schronisko Ornak -> człap człap na parking bo mamy już dosyć... :)

To tylko propozycja. Zależy kto jaką ma kondycję.

Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2010-07-07 11:49:46
Autor: Basia Z.
Co polecasz?

Użytkownik "Łukasz K." :

Wróciłem w niedziele - zabrałem swoją pannę pierwszy raz w góry. Ja tez wytrawnym łazikiem nie jestem - ale musiałem dpoasowc trasy do potrzeb niewiasty która góry oglądała na pocztówkach.

Wszystkie te trasy są ładne widokowo, ale mają jedną wadę - idzie się w tłumie ludzi, którzy wpadli na ten sam pomysł.

B.

Data: 2010-07-07 12:00:24
Autor: Łukasz K.
Co polecasz?

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i11ib4$ban$1news2.ipartners.pl...

Użytkownik "Łukasz K." :

[...]

A to prawda - zwłaszcza morskie oko.

Propnuję iśc tam w godzinach 14-20 (parkujemy o 14 i idziemy) Bedziemy jednymi z nielicznych i głupie uczcieże wszyscy już wracają a my dopiero idziemy - za to na miejscu luźniej.

Łukasz

Data: 2010-07-07 13:06:23
Autor: Olin
Co polecasz?
Dnia Wed, 7 Jul 2010 11:34:39 +0200, Łukasz K. napisał(a):

musiałem dpoasowc trasy do potrzeb niewiasty 1. (dowolny lokal z piwem)
3. (wiadomo - bar - piwo)
4.  Piwo z Tesco bo sie  kasa kończy

To może zbytnie wścibstwo z mojej strony, ale gdzie można poznać takie
kobiety?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."

Data: 2010-07-07 13:45:55
Autor: Basia Z.
Co polecasz?

Użytkownik "Olin" :

1. (dowolny lokal z piwem)
3. (wiadomo - bar - piwo)
4.  Piwo z Tesco bo sie  kasa kończy

To może zbytnie wścibstwo z mojej strony, ale gdzie można poznać takie
kobiety?

Łukasz pisał, że nie w górach.

B.

Data: 2010-07-07 14:47:05
Autor: Olin
Co polecasz?
Dnia Wed, 7 Jul 2010 13:45:55 +0200, Basia Z. napisał(a):

Łukasz pisał, że nie w górach.

Nie po raz pierwszy turystyka górska okazuje się nikomu niepotrzebnym
dziwactwem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2010-07-07 17:26:41
Autor: Stefan
Co polecasz?

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:18znal35rvd92$.8pdakx3b4nju.dlg40tude.net...
[...]

w zamierzchłych czasach np na Rajdzie Kulczyckiego albo (pewniak) na Rajdzie Geologów, ech...
pozdr
Stefan

Data: 2010-07-08 10:40:33
Autor: Łukasz K.
Co polecasz?
[...]

Oj to cięzka praca pełan poświęceń - szukasz w dowolnym miejscu potem
urabiasz. Poświęcenie tez jest ważne - np. tydzień nad morze a potem tydzień
w góry. Wyobraź sobie moje cierpienie nad bałtykiem - leżenie plackiem na
tej równej jak stół plaża z tłumem ludzi dookoła - no ale nagroda to ten
tydzień w górach. :)

P.S. W outlooku mnie sie muyli Odpowiedz z Odpowiedz grupie :/

Łukasz

Data: 2010-07-08 11:16:55
Autor: Olin
Co polecasz?
Dnia Thu, 8 Jul 2010 10:40:33 +0200, Łukasz K. napisał(a):

moje cierpienie nad bałtykiem - leżenie plackiem na
tej równej jak stół plaża z tłumem ludzi dookoła

W takich warunkach bardzo ciężko o odpowiednio schłodzone piwo.

Data: 2010-07-08 13:39:17
Autor: Zbynek Ltd.
Co polecasz?
Witam

Łukasz K. napisał(a) :
[...]

Dlatego należy podstępnie wybrać się nad morze do Gdyni. I w ramach
urozmaicenia pobytu można wyskoczyć na Wieżycę ;-) Choć to marna
góra, ale zawszeć jest trochę pod górkę.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-07-08 15:42:56
Autor: Jarek Kardasz
Co polecasz?
[...]

To nie lepiej od razu znaleźć taką, która morza nie lubi? Mniej poświęceń,
mniej urabiania i zamiast tygodnia - 2 tygodnie w górach :)

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-07-08 16:26:17
Autor: Łukasz K.
Co polecasz?

To nie lepiej od razu znaleźć taką, która morza nie lubi? Mniej poświęceń,
mniej urabiania i zamiast tygodnia - 2 tygodnie w górach :)

-- Pozdrawiam
Jarek Kardasz

Tak dobrze to tylko w Erze... :)

Data: 2010-07-08 18:47:15
Autor: J_K_K
Co polecasz?
Użytkownik "Jarek Kardasz" <jarekkardasz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1d5mtupnl1mfy$.1a0go130jcy6f.dlg40tude.net...
To nie lepiej od razu znaleźć taką, która morza nie lubi?

Yeti też podobno ktoś widział ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-09 10:29:52
Autor: Jarek Kardasz
Co polecasz?
Dnia Thu, 8 Jul 2010 18:47:15 +0200, J_K_K napisał(a):

[...]

No bez przesady, sugerujesz, że ożeniełem się z Yeti ;-)

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-07-08 20:45:32
Autor: AJT
Co polecasz?
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości

To może zbytnie wścibstwo z mojej strony, ale gdzie można poznać takie
kobiety?

W Kuźnicy...
;)

--
To na razie
Aśka

Data: 2010-07-07 11:48:40
Autor: bans
Co polecasz?
W dniu 2010-07-06 20:43, goniaS4 pisze:
Wstyd sie przyznać, ale nie znam polskich gór. Teraz są wakacje, sezon
urlopów. Ja również mam kilka dni na wypoczynek i chciałabym pojechać w nasze
polskie Tatry.

Małe ostrzeżenie - właśnie znajoma mnie poinformowała, że była w Tatrach w niedzielę i jeśli jedziesz samochodem, to lepiej odpuść sobie wjazd do Zakopanego, podobno jest no... rozkopane ;) a roboty są kompletnie nieoznakowane, drogi się kończą nagle wykopem i nie wiadomo gdzie jechać.

Ot, góralski porządek.

--
bans

Data: 2010-07-07 22:28:37
Autor: any
Co polecasz?
W dniu 2010-07-07 11:48, bans pisze:

Znajoma prawo jazdy dostała za jajka i kury? Czy innym równie przemyślnym sposobem?

Ot, góralski porządek.

Na wszystkich skrzyżowaniach wiszą żółte tabliczki z napisem "objazd do ulicy ..."

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-07-08 07:51:25
Autor: bans
Co polecasz?
W dniu 2010-07-07 22:28, any pisze:

Znajoma prawo jazdy dostała za jajka i kury? Czy innym równie
przemyślnym sposobem?

Po pierwsze - nie ona prowadziła.
Po drugie - nie wszyscy załatwiają sobie prawo jazdy góralskimi metodami.

Na wszystkich skrzyżowaniach wiszą żółte tabliczki z napisem "objazd do
ulicy ..."

Aha. A każdy przecież wie, gdzie jest jaka zapyziała uliczka w tej wsi, a jak nie wie, to se przeca na skrzyżowaniu może mapę wyciągnąć i poszukać. Głupie te cepry, nie?

Po prostu mam doświadczenia z waszym "zakopianische wirtschaft" i z twoim bronieniem ziomali, dlatego ostrzegam.

--
bans

Data: 2010-07-08 08:41:17
Autor: any
Co polecasz?
W dniu 2010-07-08 07:51, bans pisze:

Po pierwsze - nie ona prowadziła.

Nie zmienia to faktu, że czytać nie umie.

Po drugie - nie wszyscy załatwiają sobie prawo jazdy góralskimi metodami.

Twoja maniera przypisywania góralom własnych przywar nie przestaje mnie bawić...

Aha. A każdy przecież wie, gdzie jest jaka zapyziała uliczka w tej wsi,

No, nie ale z reguły normalny, rozsądny człowiek wie dokąd się udaje, a jeżeli jedzie w ciemno nie dziwne, że nagle droga urywa mu się kończy.
Jesteś pewien, gdzie oni byli?

a jak nie wie, to se przeca na skrzyżowaniu może mapę wyciągnąć i
poszukać. Głupie te cepry, nie?

Widzisz, mi by coś takiego nie przyszło do głowy, dla Ciebie to jest normalne?

Po prostu mam doświadczenia z waszym "zakopianische wirtschaft" i z

Taaaa. I to Ty byłeś na miejscu i widziałeś...
Po prostu masz kompleksy, które usiłujesz nieudolnie leczyć powielając i koloryzując plotki.
Dziwnym trafem prace drogowe w Bielsku, Pszczynie, czy Krakowie jakoś nikomu nie wadzą.

> twoim bronieniem ziomali, dlatego ostrzegam.
Ależ skąd, ja po prostu jestem uczulony na retorykę młodzieńców z karkami szerszymi od głowy, wyolbrzymiającymi zasłyszane plotki.