Co potrzeba ?

Data: 2013-01-28 10:38:08
Autor: Waldek
Co potrzeba ?
Witam

Jak podłączyć kamerke o wyjsciu RCA (composite video ?)
do monitora LCD z gniazdem VGA (1024x768) - jakie ustroistwo posredniczace ?
Potrzebne toto na "stacji diagnostycznej" do zagladania w zakamarki
i chciałbym do tego celu uzyc taniej kamerki dentystycznej
podlaczonej do monitora LCD "z odzysku" ale bez posrednictwa komputera

Data: 2013-01-28 14:44:08
Autor: Doxent
Co potrzeba ?

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:ke5gu0$96c$1node1.news.atman.pl...
[...]

swego czasu ale bardzo dawno (lata 90te) były oferowane analogowe tunery TV z wyjściem VGA które pozwalały podłączyć sygnał analogowy. Nie wiem czy w ogóle jeszcze gdzieś taki można uświadczyć. Myślę, że bez kompa z kartą TV nie podłaczysz tej kamerki. Ewentualnie musiałbyś się zaopatrzyć w monitor z tunerem i wejściem analogowym albo telewizor.

Data: 2013-01-28 15:14:22
Autor: Yakhub
Co potrzeba ?
Witam!

W liście datowanym 28 stycznia 2013 (10:38:08) napisano:

[...]

Przykładowa aukcja:
http://allegro.pl/-i2933690052.html

Ale  ostrzegam  -  miałem kiedyś bardzo podobne urządzenie, i częściej
sprawiało problemy, niż działało poprawnie...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-01-28 15:29:21
Autor: Waldek
Co potrzeba ?

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1627621171.20130128151422gazeta.pl...
[...]

Dzieki za zainteresowanie.

W miedzyczasie "wyniuchałem" takie coś
http://dx.com/p/cvbs-s-video-to-vga-converter-1920-1200px-max-35058

I tez o mniejszej rozdzielczosci, ciut taniej np.
http://www.dhgate.com/new-video-av-tv-to-pc-vga-signal-converter/p-ff8080813421dd81013442fd559f1515.html?recinfo=8,1,1#cppd-1-1

Znalazłem tez całkiem sympatyczna na oko kamerke bezprzewodowa 1,3 Mpx
odbiornik mozna podlaczyc przez usb do kompa /zapis/
lub bezpośrednio zrzucac obraz na TV via Video-out

Pozdrawiam

Data: 2013-01-28 20:44:55
Autor: maX
Co potrzeba ?

[...]

Użyć (starego) monitora z wejściem Composite?

Co potrzeba ?