Co potrzeba ?

Data: 2013-01-28 14:44:08
Autor: Doxent
Co potrzeba ?

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:ke5gu0$96c$1node1.news.atman.pl...
Witam

Jak podłączyć kamerke o wyjsciu RCA (composite video ?)
do monitora LCD z gniazdem VGA (1024x768) - jakie ustroistwo posredniczace ?
Potrzebne toto na "stacji diagnostycznej" do zagladania w zakamarki
i chciałbym do tego celu uzyc taniej kamerki dentystycznej
podlaczonej do monitora LCD "z odzysku" ale bez posrednictwa komputera

swego czasu ale bardzo dawno (lata 90te) były oferowane analogowe tunery TV z wyjściem VGA które pozwalały podłączyć sygnał analogowy. Nie wiem czy w ogóle jeszcze gdzieś taki można uświadczyć. Myślę, że bez kompa z kartą TV nie podłaczysz tej kamerki. Ewentualnie musiałbyś się zaopatrzyć w monitor z tunerem i wejściem analogowym albo telewizor.

Co potrzeba ?