Co powiecie na Nissana 350Z ?

Data: 2010-11-03 12:25:39
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Szukam czegoś do zabawy w przyzwoitej kwocie i wpadłem na pomysł tego autka. Lżejszy od Mondeo, ma o 90 koników więcej, a porównywalny moment obrotowy (3,7l v6 bez turbo zamiast 2,5l R5 z turbo). Ma napęd na tył, więc frajda będzie z jazdy. spalanie pewnie porównywalne.

Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu? Pewnie drogie usługi serwisowe jak to u Japońców, ale z drugiej strony dlaczego nowe auto ma się psuć w ciagu 3 pierwszych lat? Później niech się martwi ten kto go odkupi.

Zaleta jest cena! Jest tańszy od Audi A5, a ma więcej powera pod maską. Pewnie róznica będzie w jakości wykończenia wnętrza, ale o tym się przekonam niebawem, bo zapisałem się na jazdę próbną.

Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-11-03 12:48:59
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Katanka" wrote:
zapisałem się na jazdę próbną.

To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już
od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-)

Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu?

Nie wiem, ale frajdę daje niesamowitą. :-)  Miałem przyjemność
pojeździć 370Z, więc się wrażeniami podzielę. :-)

Spodziewałem się spartańskiego auta sportowego, w którym będzie
ciasno, głośno i niewygodnie, a zawieszenie będzie zrobione
z betonu. Pomyliłem się. :-) Przy spokojnej jeździe autko jest
ciche, całkiem wygodne, a zawieszenie nawet na Gdańskich
dziurach nie połamało mi pleców. Nadaje się na codzień. :-)
A po wdepnięciu... no cóż, trzeba uważać, żeby nie przesadzić
na łukach, bo to auto tylko czeka, żeby zaatakować i urwać Ci
głowę. :> Daje przy tym sporo pierwotnej, czystej frajdy,
której pewnie niektórzy by nawet nie próbowali zrozumieć...

Zaskoczyło mnie wnętrze. Owszem, jest ciasno, ale nie czułem
się otoczony tandetnymi tworzywami z każdej strony. Nawet
fajnie wykończone wnętrze, ładna tapicerka, alcantara na
boczkach drzwi. Bardzo pozytywnie.

BTW, jak trafi Ci się do jazdy egzemplarz z manualem, zwróć
uwagę co się dzieje przy redukcji biegów. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-03 12:52:48
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
..Peeter wrote:
"Katanka" wrote:
zapisałem się na jazdę próbną.

To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już
od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-)

Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy?

Data: 2010-11-03 13:00:25
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Katanka" wrote:
Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy?

Przecież 350Z i 370Z to dwa różne samochody...

350Z było produkowane w latach od 2002 do bodajże 2009, zawsze miało silnik
3,5l i moc w zależności od lat produkcji od 287 do 306KM.

370Z produkowane jest od 2008r i występuje w jednej wersji silnikowej póki
co - 3,7l 337KM. Do wyboru jest tylko skrzynia automatyczna lub manualna.

http://www.thetorquereport.com/2010_nissan_370z_rear.jpg - To jest 370Z.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-03 13:17:21
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
..Peeter wrote:

[...]

No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie wiem dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła 198 tysięcy brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki.

Data: 2010-11-03 05:47:27
Autor: Przemek V
Co powiecie na Nissana 350Z ?
http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html

Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam.

Data: 2010-11-03 13:57:29
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Przemek V wrote:
http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html

Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam.

Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma słaby silnik :(

Data: 2010-11-03 08:59:28
Autor: PoleApart
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 3 Lis, 13:57, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Przemek V wrote:
>http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html

> Nie m j cyrk, nie moje ma py, przyk adowo wrzucam.

Ma a moc, BMW jest nie adne, nie chce cabrio i nie chc automatu. Odpada
kompletnie. W sumie w gr wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma
s aby silnik :(

Ustalmy zatem kryteria
1. Ma wyglądać (wg Twoich kryteriów - de gustibus itd.)
2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu

To tak na bazie wrzucenia A5 do jednego worka z 370Z :)

Data: 2010-11-03 17:40:03
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Przemek V wrote:
[...]

Tak, dlatego odpada BMW.

2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach brutto.

Data: 2010-11-03 18:33:18
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 3 Nov 2010 17:40:03 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach brutto.

 Kup sobie mocnego turbodiesla o stromej charakterystyce momentu.
 Będziesz miał poczucie mitycznego wgniatania w fotel.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-11-03 20:04:26
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

[...]

Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

Data: 2010-11-03 19:13:49
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:

Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

 Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą
 charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to
 musisz się zdecydować...

Data: 2010-11-03 20:47:26
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą
charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to
musisz się zdecydować...

No te warunki musi spełniac :) Podobac mi się, zmieścić się w kwocie, nie być dizlem, mieć dobre przyspieszenie i mieć napęd na tył. 370Z wydaje się byc idealnym.

Data: 2010-11-03 20:51:04
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

[...]

I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z salonu.

Data: 2010-11-03 21:56:04
Autor: masti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 20:51:04 +0100 osobnik zwany Katanka
wystukał:

Katanka wrote:
Robert Rędziak wrote:
On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:

Jeszcze jeden warunek - nie moĹźe to byc dizel :)

[...]

chyba musisz pisać SIWZy do przetargów publicznych :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-03 23:22:21
Autor: Qlfon
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 22:56, masti pisze:

[...]

Nie zarobiłby na chleb:) Taki SIWZ jeszcze np. Mazda rx8 spełnia:) Dobry SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-11-03 23:30:03
Autor: masti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 23:22:21 +0100 osobnik zwany Qlfon
wystukał:

[...]

a to nie zauważyłem :)

Dobry
SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)

no oczywiście

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-03 22:04:23
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin Katanka
I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z
salonu.

Nowy to zabawy... bez sensu... nie można w nim podłubać. To dobre dla emeryta. ;)

....no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-03 23:02:34
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

 Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za
 20k to będzie paździerz...

Data: 2010-11-04 03:50:49
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin Robert Rędziak
...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

 Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za 20k to
 będzie paĹşdzierz...

Dołożenie turbo raczej rynkowej wartości nie zwiększy. Po za tym nie pisałem, że musi być w idealnym stanie, stan karoserii czy wnętrza nie wpływa istotnie na osiągi. No i z tymi 3x tyle to nie przesadzaj, nieźle utrzymane E36 M3 to jakieś 25-35 tys...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-04 15:39:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-04 00:02, Robert Rędziak pisze:
On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to<to@abc.xyz>  wrote:

...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

  Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za
  20k to będzie paĹşdzierz...

A gdzie tu jeszcze jego zaturbienie? :>
Już tu taki jeden był, co kupił tanio rajdową legendę, a potem dłuuuugo spłacał raty. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-04 21:22:19
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

wrote:

[...]

Mitycznego ?
Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel - dla mnie liczy się niewielka ilość przejechanych metrów na przeciwnym pasie podczas wyprzedzania (czyli czas wyprzedzania).

Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.
http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM
Z filmu wynika że:
3. gang 60 - 100 robi w ~5.5 s
no ale zapewne powiesz że do 100 dociągniesz na 2. na odcince więc podam dla:
3. gang 80 - 120  5.9-6.0 s

Zaś wspomnanian AR o zbliżonej mocy lecz rzecz jasna więszym Nm (tak wiem bo ma turbo, znaczne ciśn. i "cyklikę" wtrysku i parę innych) poleci szybciej:
3. 60 - 100 w 3.6 - 3.8 s
4. gang 80 - 120 w 5.4 - 5.6 s

Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;->

Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy na 4. biegu jak AR....ale on z kolei nie zużywa średnio 8l/100 ON jak i t-i.

r.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-04 20:37:50
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Thu, 4 Nov 2010 21:22:19 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel

 Ty jesteś Katanka?

Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.

 [...]

 Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

Data: 2010-11-04 21:49:29
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

wrote:

Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel

Ty jesteś Katanka?

Skąd takie stwierdzenie ? (sarkazm ?)

Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę
Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.

[...]

Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

Hah ! chciałbyś ;-p

r.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-05 19:48:03
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Thu, 4 Nov 2010 21:49:29 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

Ty jesteś Katanka?

Skąd takie stwierdzenie ? (sarkazm ?)

 Bo to Katanka jarał się mitycznym pchaniem, z którego nic nie
 wynika, prócz poczucia mitycznego pchania.

Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

Hah ! chciałbyś ;-p

 Zatem wiedz, że wali mnie to podłużnie i poprzecznie, czy Twój
 bocian jeździ lepiej czy nie, skoro mój dupowóz zapewnia mi
 wystarczające osiągi do sprawnego poruszania się w mieście i
 poza nim.

Data: 2010-11-05 01:31:32
Autor: Adam Adamaszek
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 4 Lis, 21:22, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=related

Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW:
2. 60-100 w 3.5s
3-4 gang 80-120 w <5s

Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR
bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;->

Z drugiej strony - dociagniesz w AR do 155km/h na trojce? :)

Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy
na 4. biegu jak AR....

Za to na 3. znacznie lepsze.

pozdr
Adam

Data: 2010-11-05 11:37:05
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Adam Adamaszek" wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=related
Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW:
2. 60-100 w 3.5s
3-4 gang 80-120 w <5s

323ti E36, tak? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Nvb_zBpATTs
Tutaj ładnie widać, że wyżej podane 323ti jedzie praktycznie tak
samo jak mój bocian, który ma taki sam stosunek mocy do masy
jak to BMW i co ciekawe, oba auta mają dokładnie takie samo
przyśpieszenie 0-100 (BMW katalogowe, u mnie zmierzone).

Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

No ale ja się nie znam, tylko jestem użytkownikiem... :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-05 03:53:42
Autor: Adam Adamaszek
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 5 Lis, 11:37, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
"Adam Adamaszek" wrote:
> [...]

wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

Bo moc = moment * obroty, a przyspieszenie zalezy wprost

Data: 2010-11-05 16:11:29
Autor: Robert
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

Polecam ten filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=W90tE-pnioA
a jego koniec jest najwazniejszy ;-)
I nawiazuje do 350 Z jak i innych sportowych,benzynowych aut.
Pozdrawiam

Data: 2010-11-05 16:53:37
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Użytkownik ".Peeter"  napisał w wiadomości:

[...]

Ja pisałem o _seryjnym_ JTDm 20V.
A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 - 190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym chwalić ;-p
Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.
A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa.

Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

Dlatego porównywanie diesla i benzyny nie ma sensu...chyba że do obu damy skrzynię bezstopniową.
Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".

Data: 2010-11-05 17:25:54
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Bugatti" wrote:
A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 - 190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym chwalić ;-p

Wiesz, moce podobne, masy aut podobne, więc i osiągi podobne. :-)
I nie ma tu znaczenia, czy to chipowany ARL, czy seryjne 323ti,
stosunek mocy do masy wyszedł mi identyczny. :-)

Dokładnie to mój ARL ma wyplute 185KM, stawiałem go obok ARLa po
"hard chipie" na jakieś 200KM i szły równo. Wniosek - jak zwykle nie ma
sensownego. :-) Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,
jak kierowca... nie daje rady". ;-)

Tak swoją drogą - jaką masz AR? :-) I czy nie jesteś może przypadkiem
z 3miasta? :-) Można by było przeprowadzić jakieś testy laboratoryjne. ;-)

Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.

ARLa też można zadłubać wyżej, na te 205-210PS nie ma większego
problemu, kwestia ciutkę większej turbosprężarki. Ale jak wyżej pisałem,
nie o to mi chodziło. :-)

A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa.

Ogólnie dłubanie wolnossących benzyn nie należy do operacji tanich,
tak samo jak dłubanie diesli powyżej poziomu chipa. Mnie generalnie
od dawna kusi Garett GT20 i właśnie jakieś spokojne 210KM. :-)

Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".

A ja chciałem pokazać, że dwa auta z kompletnie różnymi silnikami mogą mieć
zbliżony czas 60-160 czy tam 170, mając identyczny stosunek mocy do masy
i będąc butowane w optymalnym zakresie obrotów. :-)

Filmik który podałeś to 60km/h z 3 biegu. Mój komentarz - to nie jedzie!
Czas 60-100 sporo gorszy od mojego diesla. :-) Tylko że mojemu dieslowi
3 bieg kończy się na ~120km/h, a BMW jedzie do 155. :-)

Skrótowo:
http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM - z 3 biegu.
http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4 - z dwójki.

I do tego drugiego filmu odnosił się mój post. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-05 17:36:38
Autor: Marek Giżyński
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-05 17:25, .Peeter pisze:
"Bugatti" wrote:
[...]

Peeter - hamownia tez swoje robi... Znaczy sie - klamie. :)

m.

Data: 2010-11-05 18:14:22
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

"Bugatti" wrote:
[...]

Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm) przy 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM wypluła hamownia spod stodoły ;-p

Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,
jak kierowca... nie daje rady". ;-)

oj tak to nie leciało ;-D

Tak swoją drogą - jaką masz AR? :-) I czy nie jesteś może przypadkiem
z 3miasta? :-) Można by było przeprowadzić jakieś testy laboratoryjne. ;-)

Nie jestem.

[...]

Rozumiem.
Wiem że można...wszystko można w granicach < 950 *C temp. spalin ale nie o to mi chodziło.
Ja od początku odnoszę sie do parametrów seryjnych.

> Filmik który podałeś to 60km/h z 3 biegu. Mój komentarz - to nie jedzie!
Czas 60-100 sporo gorszy od mojego diesla. :-) Tylko że mojemu dieslowi
3 bieg kończy się na ~120km/h, a BMW jedzie do 155. :-)

Zgadza się. JTDm na 3. też pojedzie 120 km/h ale na 3. od 60 km/h i przez 4. do 155km/h szybciej pojedzie diesel od M52B25 w ti pomimo zmiany biegu - nie będzie to jakaś porażająca róźnica...może 1-2 sec. ale będzie.

Pozdrawiam
.Peeter

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-05 19:08:36
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Bugatti" wrote:
Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm) przy 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM wypluła hamownia spod stodoły ;-p

Mój akurat 400Nm ma przy 2600rpm, może być dokładnie tak jak piszesz
i jak pisze autor postu nad/pod (niepotrzebne skreślić) Twoim. Hamownia
hamowni nierówna. :-) Robiliśmy kiedyś nawet test. 3 hamownie, ten sam
dzień, to samo paliwo, to samo auto i 3 różne wyniki. Różnice nawet do
20KM... Moje wypluło 185/400 na tej, na której wszyscy zazwyczaj mają
najsłabsze wyniki i kręcą nosem. ;-) Mnie generalnie nie interesują
numerki, liczy się jak auto zachowuje się na drodze. :-)

Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,
jak kierowca... nie daje rady". ;-)
oj tak to nie leciało ;-D

Oj wiem, ale to miejsce publiczne i nie wypada używać słów uznawanych
ogólnie za obraźliwe/wulgarne. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-05 19:51:02
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Fri, 5 Nov 2010 16:53:37 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.
A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa.

 A za ile ten cip? Bo może wystarczy na S50B30?

Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".

 Ch..a tam musi. Nic nie musi. Kosłotr HTT z płaskim momentem od
 2 do 5krpm robił wiatrak z dwustukonnych gruźlików, a przy tym
 nic nie wgniatał. Po prostu równo i szybko przesuwał krajobraz
 dookoła.

Data: 2010-11-05 21:48:38
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

wrote:

[...]

Nie wystarczy. No chyba że kupisz anglika przeciętego na pół ;-p
Samo S50B30 za ~ 1500 zł to będzie kaszka ;->

r.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-05 22:05:08
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Fri, 5 Nov 2010 21:48:38 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

A za ile ten cip? Bo może wystarczy na S50B30?

Nie wystarczy. No chyba że kupisz anglika przeciętego na pół ;-p
Samo S50B30 za ~ 1500 zł to będzie kaszka ;->

 Dobry mapping kosztuje 3k. Nawet gotowa kostka kosztuje powyżej
 1000 złotych. W pierwszym wypadku, za 9k, można już celować w
 S50B30.

 Tylko, moim zdaniem, nie ma to sensu. Są fajniejsze wózki do
 dziczenia, 323 jest miłym dupowozem.

Data: 2010-11-03 18:57:02
Autor: Maciej Browarczyk
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 17:40, Katanka pisze:

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250
tysiącach brutto.

Ale Audi ma na przod badz na cztery, wiec skad sie tam wzielo A5? Poza tym 3.0TDI w budzie A5 idzie dobrze (5,9s do 100), po czipie pewnie dojdzie do 300KM i okaze sie, ze zamiata mocno, wiec zastanowilbym sie jednak nad 3.0TDI, bo na S5 4.2/3.0TFSI to grubo za malo.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-11-03 22:49:54
Autor: Mario
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250
tysiącach brutto.

może to? Spełnia wszystkie warunki jakie wymieniłeś :-)
http://otomoto.pl/chevrolet-camaro-ss-6-2-v8-fabrycznie-nowy-C14468693.html

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-03 14:02:17
Autor: Scypio
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia Wed, 3 Nov 2010 13:57:29 +0100, Katanka napisal(a):
Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma słaby silnik :(

To pomyśl jeszcze nad Infinity G37 - ten sam silnik co w nissanie (tylko 320KM) a będzie na codzień bardziej komfortowy. Ale ja i tak bym wziął Subaru Impreza WRX STI 2011 Sedan
http://img684.imageshack.us/i/obraz003i.jpg/
http://img843.imageshack.us/i/obraz004nh.jpg/

O :)

pozdrawiam, --
scypio

Data: 2010-11-03 13:27:55
Autor: neoniusz
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 13:17, Katanka pisze:
No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie
wiem dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła
198 tysięcy brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki.

Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart.

http://www.nissanusa.com/configurator/app?service=external/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

Data: 2010-11-03 13:33:04
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
neoniusz wrote:
[...]

Oj tam zaraz :) Jak ktoś chce to niech sprowadza, mi się nie będzie chciało z tym bawić. wolę dać więcej i miec na miejscu.

Data: 2010-11-03 13:47:16
Autor: neoniusz
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 13:33, Katanka pisze:
[...]

No nie wiem, ja mam sprowadzone auto. Zaplacilem kilkadziesiat tysiecy mniej niz zaplacilbym tutaj i jeszcze mam niedostepna w europie wersje AWD. Nie mam na co narzekac.
Podziwiam, ze ci sie nie chce, gdy roznica jest prawie dwukrotna ;)

Data: 2010-11-03 13:44:52
Autor: Rafał Grzelak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 03 Nov 2010 13:27:55 +0100, neoniusz wrote:

[...]

A podobno dolar ma dalej taniec... eh. :]

Malo tego - nawet na Lotwie chca ~30k LVL (~166k PLN) a w Estonii ~40k EUR.
No ale my jestesmy bogatym krajem, wiec mozemy miec cene podstawowa o 25%
wyzsza, niz inni. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-11-03 19:58:43
Autor: BartekK
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 13:44, Rafał Grzelak pisze:
[...]

No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz dlaczego te ~25% drożej ?

Data: 2010-11-03 20:11:48
Autor: Rafał Grzelak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 03 Nov 2010 19:58:43 +0100, BartekK wrote:

[...]

Nie chodzi o akcyze - przeciez te auta TEZ musialy przyjechac do tej
Lotwy/Estonii z fabryki w innym kraju i od nich TEZ trzeba bylo zaplacic
akcyze/clo.

Bardziej frapuje mnie pazernosc dealerow, bo az taka roznica w cenie nie
wynika z roznych stawek obciazen podatkowych.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-11-03 22:36:08
Autor: Przemek V
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:11rzk7kwhb0nr.dlg40tude.rg...
[...]

Akcyza i VAT są specyficzne dla danego kraju. Cło jest takie samo w całej unii. Cenniki importerów nie są ustalane przez dealerów.

Data: 2010-11-03 20:46:08
Autor: neoniusz
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 19:58, BartekK pisze:
No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz
dlaczego te ~25% droĹźej ?

Wystarczy miec chwile czasu, zalozyc sobie konto w USA i np. znajomego, ktory bedzie wyplacal z bankomatu co miesiac przez rok $100, zeby miec udokumentowany pobyt w USA. A pozniej juz sprowadzasz bez zadnych oplat na mienie przesiedlencze. Ale co tam, ja nie bede innych uczyl.

Data: 2010-11-03 13:56:21
Autor: kml
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Katanka wrote:
Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to
będę musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

Znowu Ci aku padnie jak będziesz jeździł po 800m w jedną stronę.

kml

Data: 2010-11-03 13:58:28
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
kml wrote:
Katanka wrote:
Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to
będę musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

Znowu Ci aku padnie jak będziesz jeździł po 800m w jedną stronę.

No to wymienię, co za problem :)

Data: 2010-11-03 15:30:38
Autor: Maciej Browarczyk
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 12:25, Katanka pisze:

[cut]

Powiemy, zebys wybral radosc z jazdy za ~200k PLN w postaci BMW 330i Coupe 272KM :)

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-11-03 15:53:28
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Maciej Browarczyk wrote:
W dniu 10-11-03 12:25, Katanka pisze:

[cut]

Powiemy, zebys wybral radosc z jazdy za ~200k PLN w postaci BMW 330i
Coupe 272KM :)

BMW odpada z powodów subiektywnych :)

Data: 2010-11-03 15:57:48
Autor: Czyzyk
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Powiemy, zebys wybral radosc z jazdy za ~200k PLN w postaci BMW 330i
Coupe 272KM :)

BMW odpada z powodów subiektywnych :)

No widzisz, a obiektywnie to bardzo dobre auta :)

pozdr

Data: 2010-11-03 17:53:08
Autor: kml
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "Czyzyk" <bleble@blabla.com> napisał w wiadomości news:iart9c$j3u$1news.onet.pl...

No widzisz, a obiektywnie to bardzo dobre auta :)

A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

kml

Data: 2010-11-03 18:34:02
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 3 Nov 2010 17:53:08 +0100, kml <AflySteX@gaOzeFta.lp>
wrote:

No widzisz, a obiektywnie to bardzo dobre auta :)

A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

 A od tego zależy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?

Data: 2010-11-03 20:58:23
Autor: kml
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnid3aoq.deh.rekindrapak.wkurw.org...
A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

A od tego zależy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?

Nie, bardziej poczucie że firma zadała sobie minium trudu. Nikt oficjalnie tego nie powie, ale klienci którzy wydają naprawdę dużo kasy ciągle się skarżą, że nie ma nic po polsku. Nie ważne, że może być po angielsku chodzi o zasadę, że powinno być menu w języku danego kraju tym bardziej, że nie są to tanie samochody.

kml

Data: 2010-11-03 20:10:47
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 3 Nov 2010 20:58:23 +0100, kml <AflySteX@gaOzeFta.lp>
wrote:

[...]

 To ja Ci powiem, że kupując BMW zwracałbym uwagę na to jak się w
 nim siedzi (fotele z Mpasztetu obowiązkowe), jak się prowadzi,
 jak hamuje, potem jak przyspiesza, a co się wyświetla na
 śmiesznym ekraniku, wisi mi i powiewa: często polskie
 tłumoczenia mnie tylko denerwują, a na fabryczną nawigację
 szkoda mi kasy.

Data: 2010-11-03 21:57:26
Autor: masti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 20:58:23 +0100 osobnik zwany kml wystukał:

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości
A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

A od tego zaleĹźy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?

[...]

a po co? /me nie znosi jak sprzęt gada po polsku bo "tłomaczenia" są beznadziejne i nic nie rozumiem. Za to wszystkie sprzęty mam ustawione na angielski bądź niemiecki

polskie menu to ostatnia rzecz, która by mnie interesowała

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-03 22:05:54
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin kml
[...]

Ja tam wolę porządnie po angielsku niż niechlujnie po polsku... a tak to często bywa. Jakieś dziwaczne skróty itp.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-04 00:04:03
Autor: Przemek V
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cd1dcc2$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
begin kml

[...]

Ucinając fascynującą dyskusję: wgrali, ale niedawno
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/60068/__Polskie-menu-komputera-pok%C5%82adowego-w-BMW-i-MINI.html

Data: 2010-11-03 22:53:20
Autor: Mario
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

No widzisz, a obiektywnie to bardzo dobre auta :)

A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

  A od tego zależy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?

  r.

Chwila, chwila, o jakim wgniataniu piszesz? Przecież dyskusja dotyczy dychawicznego bmw z nędznymi 272KM.
....za chorą kasę.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-03 23:00:49
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 03 Nov 2010 22:53:20 +0100, Mario <camaro94@op.pl> wrote:

Chwila, chwila, o jakim wgniataniu piszesz? Przecież dyskusja dotyczy dychawicznego bmw z nędznymi 272KM.
...za chorą kasę.

 Nienienie. Dyskusja dotyczy wgniatania w fotel, którego pragnie
 autor wątku. Przepięknie wgniatają turbogruźliki ze stromą
 charakterystyką momentu. A że przy tym są żwawe jak przeciętna
 taksówka? Jakie to ma znaczenie, skoro w fotel wciska przyrost
 siły napędowej, a nie jej wielkość?

Data: 2010-11-03 20:50:54
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"kml" wrote:
A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

Ostatnio mnie pokusiło, żeby przy okazji o to zapytać.
Usłyszałem "niedługo będzie polskie menu". Akurat ja osobiście
mam w nosie polskie menu, wolę angielskie. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-03 15:42:51
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin Katanka
[...]

A nie lepiej mieć jakiś w miarę zwykły samochód do codziennej jazdy i coś do zabawy? Np. jakieś używane BMW.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-03 17:40:49
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
to wrote:

[...]
porĂłwnywalne.

A nie lepiej mieć jakiś w miarę zwykły samochód do codziennej jazdy i
coś do zabawy? Np. jakieś używane BMW.

No to tak jest - żona ma do codziennej jazdy, ja chcę miec do zabawy.

Data: 2010-11-03 16:51:23
Autor: =Marcos=
Co powiecie na Nissana 350Z ?
ale z drugiej strony dlaczego nowe auto ma się psuć w ciagu 3 pierwszych lat? Później niech się martwi ten kto go odkupi.

Bo czasem się nowe psują. Przynajmniej takie doświadczenia mam z Renault i trzema Mercedesami.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-11-03 18:52:18
Autor: mister
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 12:25, Katanka pisze:
Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę
musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

http://otomoto.pl/mercedes-c-63-amg-specjalna-oferta-na-auto-testo-C13446913.html

na pewno cie nie stac? :)
nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od nissana, ale biorac pod uwage spadek wartosci auta przy ewentualniej odsprzedazy za 2-3 lata, to mercedes bedzie trzymal swoja cene i trzymal .... a nissan poleci na leb na szyje, szczegolnie taki specyficzny model. przemysl to. a najlepiej umow sie na jazde testowa amg, wtedy nie bedziesz mial watpliwosci:)

Data: 2010-11-03 19:04:05
Autor: kml
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "mister" <bez@emaila.com> napisał w wiadomości news:ias7ge$bdh$1inews.gazeta.pl...

nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od nissana (...)

Jak czytam coś takiego to od razu przypomina się "łącznik stabilizatora do jaguara za 1800PLN, zamienników brak" i stwierdzenie "będzie droższe od nissana" nabiera zupełnie nowego sensu :)

kml

Data: 2010-11-03 20:23:58
Autor: megrims
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 18:52, mister pisze:
[...]

albo

http://otomoto.pl/mercedes-c-63-amg-salon-polska-C15883060.html

zabawka megrimsa

nie katowana, jeszcze na gwarancji

Data: 2010-11-03 22:07:07
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin megrims
zabawka megrimsa

nie katowana

:D

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-05 11:17:58
Autor: Agent
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:iargrj$nmj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wózek fajny. Szczerze zazdroszczę. Chciałbym mieć takie dylematy czy w jednym miesiącu wydać 20 tys na szrota (jak dobrze pamiętam) do poszalenia a w następnym miesiącu zmienić zdanie na sportową nówkę za 250 tys zł.

Co powiecie na Nissana 350Z ?