Co powiecie na Nissana 350Z ?

Data: 2010-11-03 12:48:59
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Katanka" wrote:
zapisałem się na jazdę próbną.

To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już
od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-)

Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu?

Nie wiem, ale frajdę daje niesamowitą. :-)  Miałem przyjemność
pojeździć 370Z, więc się wrażeniami podzielę. :-)

Spodziewałem się spartańskiego auta sportowego, w którym będzie
ciasno, głośno i niewygodnie, a zawieszenie będzie zrobione
z betonu. Pomyliłem się. :-) Przy spokojnej jeździe autko jest
ciche, całkiem wygodne, a zawieszenie nawet na Gdańskich
dziurach nie połamało mi pleców. Nadaje się na codzień. :-)
A po wdepnięciu... no cóż, trzeba uważać, żeby nie przesadzić
na łukach, bo to auto tylko czeka, żeby zaatakować i urwać Ci
głowę. :> Daje przy tym sporo pierwotnej, czystej frajdy,
której pewnie niektórzy by nawet nie próbowali zrozumieć...

Zaskoczyło mnie wnętrze. Owszem, jest ciasno, ale nie czułem
się otoczony tandetnymi tworzywami z każdej strony. Nawet
fajnie wykończone wnętrze, ładna tapicerka, alcantara na
boczkach drzwi. Bardzo pozytywnie.

BTW, jak trafi Ci się do jazdy egzemplarz z manualem, zwróć
uwagę co się dzieje przy redukcji biegów. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-03 12:52:48
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
..Peeter wrote:
"Katanka" wrote:
zapisałem się na jazdę próbną.

To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już
od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-)

Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-11-03 13:00:25
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Katanka" wrote:
Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy?

Przecież 350Z i 370Z to dwa różne samochody...

350Z było produkowane w latach od 2002 do bodajże 2009, zawsze miało silnik
3,5l i moc w zależności od lat produkcji od 287 do 306KM.

370Z produkowane jest od 2008r i występuje w jednej wersji silnikowej póki
co - 3,7l 337KM. Do wyboru jest tylko skrzynia automatyczna lub manualna.

http://www.thetorquereport.com/2010_nissan_370z_rear.jpg - To jest 370Z.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-03 13:17:21
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
..Peeter wrote:

[...]

No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie wiem dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła 198 tysięcy brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki.

Data: 2010-11-03 05:47:27
Autor: Przemek V
Co powiecie na Nissana 350Z ?
http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html

Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam.

Data: 2010-11-03 13:57:29
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Przemek V wrote:
http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html

Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam.

Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma słaby silnik :(

Data: 2010-11-03 08:59:28
Autor: PoleApart
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 3 Lis, 13:57, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Przemek V wrote:
>http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html

> Nie m j cyrk, nie moje ma py, przyk adowo wrzucam.

Ma a moc, BMW jest nie adne, nie chce cabrio i nie chc automatu. Odpada
kompletnie. W sumie w gr wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma
s aby silnik :(

Ustalmy zatem kryteria
1. Ma wyglądać (wg Twoich kryteriów - de gustibus itd.)
2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu

To tak na bazie wrzucenia A5 do jednego worka z 370Z :)

Data: 2010-11-03 17:40:03
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Przemek V wrote:
[...]

Tak, dlatego odpada BMW.

2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach brutto.

Data: 2010-11-03 18:33:18
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 3 Nov 2010 17:40:03 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach brutto.

 Kup sobie mocnego turbodiesla o stromej charakterystyce momentu.
 Będziesz miał poczucie mitycznego wgniatania w fotel.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-11-03 20:04:26
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

[...]

Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

Data: 2010-11-03 19:13:49
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:

Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

 Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą
 charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to
 musisz się zdecydować...

Data: 2010-11-03 20:47:26
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą
charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to
musisz się zdecydować...

No te warunki musi spełniac :) Podobac mi się, zmieścić się w kwocie, nie być dizlem, mieć dobre przyspieszenie i mieć napęd na tył. 370Z wydaje się byc idealnym.

Data: 2010-11-03 20:51:04
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
wrote:

[...]

I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z salonu.

Data: 2010-11-03 21:56:04
Autor: masti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 20:51:04 +0100 osobnik zwany Katanka
wystukał:

Katanka wrote:
Robert Rędziak wrote:
On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:

Jeszcze jeden warunek - nie moĹźe to byc dizel :)

[...]

chyba musisz pisać SIWZy do przetargów publicznych :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-03 23:22:21
Autor: Qlfon
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 22:56, masti pisze:

[...]

Nie zarobiłby na chleb:) Taki SIWZ jeszcze np. Mazda rx8 spełnia:) Dobry SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-11-03 23:30:03
Autor: masti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 23:22:21 +0100 osobnik zwany Qlfon
wystukał:

[...]

a to nie zauważyłem :)

Dobry
SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)

no oczywiście

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-03 22:04:23
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin Katanka
I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z
salonu.

Nowy to zabawy... bez sensu... nie można w nim podłubać. To dobre dla emeryta. ;)

....no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-03 23:02:34
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

 Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za
 20k to będzie paździerz...

Data: 2010-11-04 03:50:49
Autor: to
Co powiecie na Nissana 350Z ?
begin Robert Rędziak
...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

 Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za 20k to
 będzie paĹşdzierz...

Dołożenie turbo raczej rynkowej wartości nie zwiększy. Po za tym nie pisałem, że musi być w idealnym stanie, stan karoserii czy wnętrza nie wpływa istotnie na osiągi. No i z tymi 3x tyle to nie przesadzaj, nieźle utrzymane E36 M3 to jakieś 25-35 tys...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-04 15:39:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-04 00:02, Robert Rędziak pisze:
On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to<to@abc.xyz>  wrote:

...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

  Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za
  20k to będzie paĹşdzierz...

A gdzie tu jeszcze jego zaturbienie? :>
Już tu taki jeden był, co kupił tanio rajdową legendę, a potem dłuuuugo spłacał raty. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-04 21:22:19
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

wrote:

[...]

Mitycznego ?
Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel - dla mnie liczy się niewielka ilość przejechanych metrów na przeciwnym pasie podczas wyprzedzania (czyli czas wyprzedzania).

Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.
http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM
Z filmu wynika że:
3. gang 60 - 100 robi w ~5.5 s
no ale zapewne powiesz że do 100 dociągniesz na 2. na odcince więc podam dla:
3. gang 80 - 120  5.9-6.0 s

Zaś wspomnanian AR o zbliżonej mocy lecz rzecz jasna więszym Nm (tak wiem bo ma turbo, znaczne ciśn. i "cyklikę" wtrysku i parę innych) poleci szybciej:
3. 60 - 100 w 3.6 - 3.8 s
4. gang 80 - 120 w 5.4 - 5.6 s

Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;->

Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy na 4. biegu jak AR....ale on z kolei nie zużywa średnio 8l/100 ON jak i t-i.

r.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-04 20:37:50
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Thu, 4 Nov 2010 21:22:19 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel

 Ty jesteś Katanka?

Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.

 [...]

 Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

Data: 2010-11-04 21:49:29
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

wrote:

Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel

Ty jesteś Katanka?

Skąd takie stwierdzenie ? (sarkazm ?)

Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę
Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.

[...]

Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

Hah ! chciałbyś ;-p

r.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-05 19:48:03
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Thu, 4 Nov 2010 21:49:29 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

Ty jesteś Katanka?

Skąd takie stwierdzenie ? (sarkazm ?)

 Bo to Katanka jarał się mitycznym pchaniem, z którego nic nie
 wynika, prócz poczucia mitycznego pchania.

Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

Hah ! chciałbyś ;-p

 Zatem wiedz, że wali mnie to podłużnie i poprzecznie, czy Twój
 bocian jeździ lepiej czy nie, skoro mój dupowóz zapewnia mi
 wystarczające osiągi do sprawnego poruszania się w mieście i
 poza nim.

Data: 2010-11-05 01:31:32
Autor: Adam Adamaszek
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 4 Lis, 21:22, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=related

Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW:
2. 60-100 w 3.5s
3-4 gang 80-120 w <5s

Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR
bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;->

Z drugiej strony - dociagniesz w AR do 155km/h na trojce? :)

Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy
na 4. biegu jak AR....

Za to na 3. znacznie lepsze.

pozdr
Adam

Data: 2010-11-05 11:37:05
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Adam Adamaszek" wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=related
Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW:
2. 60-100 w 3.5s
3-4 gang 80-120 w <5s

323ti E36, tak? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Nvb_zBpATTs
Tutaj ładnie widać, że wyżej podane 323ti jedzie praktycznie tak
samo jak mój bocian, który ma taki sam stosunek mocy do masy
jak to BMW i co ciekawe, oba auta mają dokładnie takie samo
przyśpieszenie 0-100 (BMW katalogowe, u mnie zmierzone).

Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

No ale ja się nie znam, tylko jestem użytkownikiem... :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-05 03:53:42
Autor: Adam Adamaszek
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On 5 Lis, 11:37, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
"Adam Adamaszek" wrote:
> [...]

wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

Bo moc = moment * obroty, a przyspieszenie zalezy wprost

Data: 2010-11-05 16:11:29
Autor: Robert
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

Polecam ten filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=W90tE-pnioA
a jego koniec jest najwazniejszy ;-)
I nawiazuje do 350 Z jak i innych sportowych,benzynowych aut.
Pozdrawiam

Data: 2010-11-05 16:53:37
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Użytkownik ".Peeter"  napisał w wiadomości:

[...]

Ja pisałem o _seryjnym_ JTDm 20V.
A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 - 190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym chwalić ;-p
Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.
A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa.

Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

Dlatego porównywanie diesla i benzyny nie ma sensu...chyba że do obu damy skrzynię bezstopniową.
Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".

Data: 2010-11-05 17:25:54
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Bugatti" wrote:
A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 - 190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym chwalić ;-p

Wiesz, moce podobne, masy aut podobne, więc i osiągi podobne. :-)
I nie ma tu znaczenia, czy to chipowany ARL, czy seryjne 323ti,
stosunek mocy do masy wyszedł mi identyczny. :-)

Dokładnie to mój ARL ma wyplute 185KM, stawiałem go obok ARLa po
"hard chipie" na jakieś 200KM i szły równo. Wniosek - jak zwykle nie ma
sensownego. :-) Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,
jak kierowca... nie daje rady". ;-)

Tak swoją drogą - jaką masz AR? :-) I czy nie jesteś może przypadkiem
z 3miasta? :-) Można by było przeprowadzić jakieś testy laboratoryjne. ;-)

Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.

ARLa też można zadłubać wyżej, na te 205-210PS nie ma większego
problemu, kwestia ciutkę większej turbosprężarki. Ale jak wyżej pisałem,
nie o to mi chodziło. :-)

A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa.

Ogólnie dłubanie wolnossących benzyn nie należy do operacji tanich,
tak samo jak dłubanie diesli powyżej poziomu chipa. Mnie generalnie
od dawna kusi Garett GT20 i właśnie jakieś spokojne 210KM. :-)

Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".

A ja chciałem pokazać, że dwa auta z kompletnie różnymi silnikami mogą mieć
zbliżony czas 60-160 czy tam 170, mając identyczny stosunek mocy do masy
i będąc butowane w optymalnym zakresie obrotów. :-)

Filmik który podałeś to 60km/h z 3 biegu. Mój komentarz - to nie jedzie!
Czas 60-100 sporo gorszy od mojego diesla. :-) Tylko że mojemu dieslowi
3 bieg kończy się na ~120km/h, a BMW jedzie do 155. :-)

Skrótowo:
http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM - z 3 biegu.
http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4 - z dwójki.

I do tego drugiego filmu odnosił się mój post. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-05 17:36:38
Autor: Marek Giżyński
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-05 17:25, .Peeter pisze:
"Bugatti" wrote:
[...]

Peeter - hamownia tez swoje robi... Znaczy sie - klamie. :)

m.

Data: 2010-11-05 18:14:22
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

"Bugatti" wrote:
[...]

Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm) przy 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM wypluła hamownia spod stodoły ;-p

Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,
jak kierowca... nie daje rady". ;-)

oj tak to nie leciało ;-D

Tak swoją drogą - jaką masz AR? :-) I czy nie jesteś może przypadkiem
z 3miasta? :-) Można by było przeprowadzić jakieś testy laboratoryjne. ;-)

Nie jestem.

[...]

Rozumiem.
Wiem że można...wszystko można w granicach < 950 *C temp. spalin ale nie o to mi chodziło.
Ja od początku odnoszę sie do parametrów seryjnych.

> Filmik który podałeś to 60km/h z 3 biegu. Mój komentarz - to nie jedzie!
Czas 60-100 sporo gorszy od mojego diesla. :-) Tylko że mojemu dieslowi
3 bieg kończy się na ~120km/h, a BMW jedzie do 155. :-)

Zgadza się. JTDm na 3. też pojedzie 120 km/h ale na 3. od 60 km/h i przez 4. do 155km/h szybciej pojedzie diesel od M52B25 w ti pomimo zmiany biegu - nie będzie to jakaś porażająca róźnica...może 1-2 sec. ale będzie.

Pozdrawiam
.Peeter

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-05 19:08:36
Autor: .Peeter
Co powiecie na Nissana 350Z ?
"Bugatti" wrote:
Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm) przy 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM wypluła hamownia spod stodoły ;-p

Mój akurat 400Nm ma przy 2600rpm, może być dokładnie tak jak piszesz
i jak pisze autor postu nad/pod (niepotrzebne skreślić) Twoim. Hamownia
hamowni nierówna. :-) Robiliśmy kiedyś nawet test. 3 hamownie, ten sam
dzień, to samo paliwo, to samo auto i 3 różne wyniki. Różnice nawet do
20KM... Moje wypluło 185/400 na tej, na której wszyscy zazwyczaj mają
najsłabsze wyniki i kręcą nosem. ;-) Mnie generalnie nie interesują
numerki, liczy się jak auto zachowuje się na drodze. :-)

Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,
jak kierowca... nie daje rady". ;-)
oj tak to nie leciało ;-D

Oj wiem, ale to miejsce publiczne i nie wypada używać słów uznawanych
ogólnie za obraźliwe/wulgarne. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-05 19:51:02
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Fri, 5 Nov 2010 16:53:37 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.
A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa.

 A za ile ten cip? Bo może wystarczy na S50B30?

Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".

 Ch..a tam musi. Nic nie musi. Kosłotr HTT z płaskim momentem od
 2 do 5krpm robił wiatrak z dwustukonnych gruźlików, a przy tym
 nic nie wgniatał. Po prostu równo i szybko przesuwał krajobraz
 dookoła.

Data: 2010-11-05 21:48:38
Autor: Bugatti
Co powiecie na Nissana 350Z ?

wrote:

[...]

Nie wystarczy. No chyba że kupisz anglika przeciętego na pół ;-p
Samo S50B30 za ~ 1500 zł to będzie kaszka ;->

r.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-11-05 22:05:08
Autor: Robert Rędziak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Fri, 5 Nov 2010 21:48:38 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote:

A za ile ten cip? Bo może wystarczy na S50B30?

Nie wystarczy. No chyba że kupisz anglika przeciętego na pół ;-p
Samo S50B30 za ~ 1500 zł to będzie kaszka ;->

 Dobry mapping kosztuje 3k. Nawet gotowa kostka kosztuje powyżej
 1000 złotych. W pierwszym wypadku, za 9k, można już celować w
 S50B30.

 Tylko, moim zdaniem, nie ma to sensu. Są fajniejsze wózki do
 dziczenia, 323 jest miłym dupowozem.

Data: 2010-11-03 18:57:02
Autor: Maciej Browarczyk
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 17:40, Katanka pisze:

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250
tysiącach brutto.

Ale Audi ma na przod badz na cztery, wiec skad sie tam wzielo A5? Poza tym 3.0TDI w budzie A5 idzie dobrze (5,9s do 100), po czipie pewnie dojdzie do 300KM i okaze sie, ze zamiata mocno, wiec zastanowilbym sie jednak nad 3.0TDI, bo na S5 4.2/3.0TFSI to grubo za malo.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-11-03 22:49:54
Autor: Mario
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250
tysiącach brutto.

może to? Spełnia wszystkie warunki jakie wymieniłeś :-)
http://otomoto.pl/chevrolet-camaro-ss-6-2-v8-fabrycznie-nowy-C14468693.html

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-03 14:02:17
Autor: Scypio
Co powiecie na Nissana 350Z ?
Dnia Wed, 3 Nov 2010 13:57:29 +0100, Katanka napisal(a):
Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma słaby silnik :(

To pomyśl jeszcze nad Infinity G37 - ten sam silnik co w nissanie (tylko 320KM) a będzie na codzień bardziej komfortowy. Ale ja i tak bym wziął Subaru Impreza WRX STI 2011 Sedan
http://img684.imageshack.us/i/obraz003i.jpg/
http://img843.imageshack.us/i/obraz004nh.jpg/

O :)

pozdrawiam, --
scypio

Data: 2010-11-03 13:27:55
Autor: neoniusz
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 13:17, Katanka pisze:
No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie
wiem dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła
198 tysięcy brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki.

Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart.

http://www.nissanusa.com/configurator/app?service=external/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

Data: 2010-11-03 13:33:04
Autor: Katanka
Co powiecie na Nissana 350Z ?
neoniusz wrote:
[...]

Oj tam zaraz :) Jak ktoś chce to niech sprowadza, mi się nie będzie chciało z tym bawić. wolę dać więcej i miec na miejscu.

Data: 2010-11-03 13:47:16
Autor: neoniusz
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 13:33, Katanka pisze:
[...]

No nie wiem, ja mam sprowadzone auto. Zaplacilem kilkadziesiat tysiecy mniej niz zaplacilbym tutaj i jeszcze mam niedostepna w europie wersje AWD. Nie mam na co narzekac.
Podziwiam, ze ci sie nie chce, gdy roznica jest prawie dwukrotna ;)

Data: 2010-11-03 13:44:52
Autor: Rafał Grzelak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 03 Nov 2010 13:27:55 +0100, neoniusz wrote:

[...]

A podobno dolar ma dalej taniec... eh. :]

Malo tego - nawet na Lotwie chca ~30k LVL (~166k PLN) a w Estonii ~40k EUR.
No ale my jestesmy bogatym krajem, wiec mozemy miec cene podstawowa o 25%
wyzsza, niz inni. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-11-03 19:58:43
Autor: BartekK
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 13:44, Rafał Grzelak pisze:
[...]

No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz dlaczego te ~25% drożej ?

Data: 2010-11-03 20:11:48
Autor: Rafał Grzelak
Co powiecie na Nissana 350Z ?
On Wed, 03 Nov 2010 19:58:43 +0100, BartekK wrote:

[...]

Nie chodzi o akcyze - przeciez te auta TEZ musialy przyjechac do tej
Lotwy/Estonii z fabryki w innym kraju i od nich TEZ trzeba bylo zaplacic
akcyze/clo.

Bardziej frapuje mnie pazernosc dealerow, bo az taka roznica w cenie nie
wynika z roznych stawek obciazen podatkowych.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-11-03 22:36:08
Autor: Przemek V
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:11rzk7kwhb0nr.dlg40tude.rg...
[...]

Akcyza i VAT są specyficzne dla danego kraju. Cło jest takie samo w całej unii. Cenniki importerów nie są ustalane przez dealerów.

Data: 2010-11-03 20:46:08
Autor: neoniusz
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 10-11-03 19:58, BartekK pisze:
No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz
dlaczego te ~25% droĹźej ?

Wystarczy miec chwile czasu, zalozyc sobie konto w USA i np. znajomego, ktory bedzie wyplacal z bankomatu co miesiac przez rok $100, zeby miec udokumentowany pobyt w USA. A pozniej juz sprowadzasz bez zadnych oplat na mienie przesiedlencze. Ale co tam, ja nie bede innych uczyl.

Co powiecie na Nissana 350Z ?