Data: 2010-11-03 12:48:59 | |
Autor: .Peeter | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
"Katanka" wrote:
zapisałem się na jazdę próbną. To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-) Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu? Nie wiem, ale frajdę daje niesamowitą. :-) Miałem przyjemność pojeździć 370Z, więc się wrażeniami podzielę. :-) Spodziewałem się spartańskiego auta sportowego, w którym będzie ciasno, głośno i niewygodnie, a zawieszenie będzie zrobione z betonu. Pomyliłem się. :-) Przy spokojnej jeździe autko jest ciche, całkiem wygodne, a zawieszenie nawet na Gdańskich dziurach nie połamało mi pleców. Nadaje się na codzień. :-) A po wdepnięciu... no cóż, trzeba uważać, żeby nie przesadzić na łukach, bo to auto tylko czeka, żeby zaatakować i urwać Ci głowę. :> Daje przy tym sporo pierwotnej, czystej frajdy, której pewnie niektórzy by nawet nie próbowali zrozumieć... Zaskoczyło mnie wnętrze. Owszem, jest ciasno, ale nie czułem się otoczony tandetnymi tworzywami z każdej strony. Nawet fajnie wykończone wnętrze, ładna tapicerka, alcantara na boczkach drzwi. Bardzo pozytywnie. BTW, jak trafi Ci się do jazdy egzemplarz z manualem, zwróć uwagę co się dzieje przy redukcji biegów. :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-11-03 12:52:48 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
..Peeter wrote:
"Katanka" wrote: Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy? -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 13:00:25 | |
Autor: .Peeter | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
"Katanka" wrote:
Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy? Przecież 350Z i 370Z to dwa różne samochody... 350Z było produkowane w latach od 2002 do bodajże 2009, zawsze miało silnik 3,5l i moc w zależności od lat produkcji od 287 do 306KM. 370Z produkowane jest od 2008r i występuje w jednej wersji silnikowej póki co - 3,7l 337KM. Do wyboru jest tylko skrzynia automatyczna lub manualna. http://www.thetorquereport.com/2010_nissan_370z_rear.jpg - To jest 370Z. Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-11-03 13:17:21 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
..Peeter wrote:
370Z produkowane jest od 2008r i występuje w jednej wersji silnikowej No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie wiem dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła 198 tysięcy brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 05:47:27 | |
Autor: Przemek V | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html
Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam. |
|
Data: 2010-11-03 13:57:29 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Przemek V wrote:
http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-C15435657.html Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma słaby silnik :( -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 08:59:28 | |
Autor: PoleApart | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On 3 Lis, 13:57, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Przemek V wrote: Ustalmy zatem kryteria 1. Ma wyglądać (wg Twoich kryteriów - de gustibus itd.) 2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu To tak na bazie wrzucenia A5 do jednego worka z 370Z :) |
|
Data: 2010-11-03 17:40:03 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
PoleApart wrote:
On 3 Lis, 13:57, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote: Tak, dlatego odpada BMW. 2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach brutto. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 18:33:18 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Wed, 3 Nov 2010 17:40:03 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote: Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach brutto. Kup sobie mocnego turbodiesla o stromej charakterystyce momentu. Będziesz miał poczucie mitycznego wgniatania w fotel. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-03 20:04:26 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Robert Rędziak wrote:
On Wed, 3 Nov 2010 17:40:03 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :) -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 19:13:49 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote: Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :) Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to musisz się zdecydować... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-03 20:47:26 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Robert Rędziak wrote:
On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> No te warunki musi spełniac :) Podobac mi się, zmieścić się w kwocie, nie być dizlem, mieć dobre przyspieszenie i mieć napęd na tył. 370Z wydaje się byc idealnym. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 20:51:04 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Katanka wrote:
Robert Rędziak wrote: I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z salonu. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 21:56:04 | |
Autor: masti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Dnia piÄknego Wed, 03 Nov 2010 20:51:04 +0100 osobnik zwany Katanka
wystukaĹ: Katanka wrote: chyba musisz pisaÄ SIWZy do przetargĂłw publicznych :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-11-03 23:22:21 | |
Autor: Qlfon | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 2010-11-03 22:56, masti pisze:
Nie zarobiĹby na chleb:) Taki SIWZ jeszcze np. Mazda rx8 speĹnia:) Dobry SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)No te warunki musi speĹniac :) Podobac mi siÄ, zmieĹciÄ siÄ w kwocie, -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2010-11-03 23:30:03 | |
Autor: masti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Dnia piÄknego Wed, 03 Nov 2010 23:22:21 +0100 osobnik zwany Qlfon
wystukaĹ: W dniu 2010-11-03 22:56, masti pisze: a to nie zauwaĹźyĹem :) Dobry no oczywiĹcie -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-11-03 22:04:23 | |
Autor: to | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
begin Katanka
I chyba najwazniejszy wymĂłg - musi byÄ to nowy wĂłz, nie "nowy", roczny z Nowy to zabawy... bez sensu... nie moĹźna w nim podĹubaÄ. To dobre dla emeryta. ;) ....no i objedzie CiÄ E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-11-03 23:02:34 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:
...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;) Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za 20k to będzie paździerz... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-04 03:50:49 | |
Autor: to | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
begin Robert RÄdziak
...no i objedzie CiÄ E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;) DoĹoĹźenie turbo raczej rynkowej wartoĹci nie zwiÄkszy. Po za tym nie pisaĹem, Ĺźe musi byÄ w idealnym stanie, stan karoserii czy wnÄtrza nie wpĹywa istotnie na osiÄ gi. No i z tymi 3x tyle to nie przesadzaj, nieĹşle utrzymane E36 M3 to jakieĹ 25-35 tys... -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-11-04 15:39:07 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 2010-11-04 00:02, Robert RÄdziak pisze:
On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to<to@abc.xyz> wrote: A gdzie tu jeszcze jego zaturbienie? :> JuĹź tu taki jeden byĹ, co kupiĹ tanio rajdowÄ legendÄ, a potem dĹuuuugo spĹacaĹ raty. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokĂłj." |
|
Data: 2010-11-04 21:22:19 | |
Autor: Bugatti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:
On Wed, 3 Nov 2010 17:40:03 +0100, Katanka Mitycznego ? Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel - dla mnie liczy się niewielka ilość przejechanych metrów na przeciwnym pasie podczas wyprzedzania (czyli czas wyprzedzania). Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW. http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM Z filmu wynika że: 3. gang 60 - 100 robi w ~5.5 s no ale zapewne powiesz że do 100 dociągniesz na 2. na odcince więc podam dla: 3. gang 80 - 120 5.9-6.0 s Zaś wspomnanian AR o zbliżonej mocy lecz rzecz jasna więszym Nm (tak wiem bo ma turbo, znaczne ciśn. i "cyklikę" wtrysku i parę innych) poleci szybciej: 3. 60 - 100 w 3.6 - 3.8 s 4. gang 80 - 120 w 5.4 - 5.6 s Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;-> Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy na 4. biegu jak AR....ale on z kolei nie zużywa średnio 8l/100 ON jak i t-i. r. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-11-04 20:37:50 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Thu, 4 Nov 2010 21:22:19 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote: Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel Ty jesteś Katanka? Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW. [...] Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-04 21:49:29 | |
Autor: Bugatti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:
On Thu, 4 Nov 2010 21:22:19 +0100, Bugatti Skąd takie stwierdzenie ? (sarkazm ?) Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę Hah ! chciałbyś ;-p r. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-11-05 19:48:03 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Thu, 4 Nov 2010 21:49:29 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote: Ty jesteś Katanka? Bo to Katanka jarał się mitycznym pchaniem, z którego nic nie wynika, prócz poczucia mitycznego pchania. Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;> Zatem wiedz, że wali mnie to podłużnie i poprzecznie, czy Twój bocian jeździ lepiej czy nie, skoro mój dupowóz zapewnia mi wystarczające osiągi do sprawnego poruszania się w mieście i poza nim. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-05 01:31:32 | |
Autor: Adam Adamaszek | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On 4 Lis, 21:22, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:
Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=related Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW: 2. 60-100 w 3.5s 3-4 gang 80-120 w <5s Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR Z drugiej strony - dociagniesz w AR do 155km/h na trojce? :) Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy Za to na 3. znacznie lepsze. pozdr Adam |
|
Data: 2010-11-05 11:37:05 | |
Autor: .Peeter | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
"Adam Adamaszek" wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=related 323ti E36, tak? :-) http://www.youtube.com/watch?v=Nvb_zBpATTs Tutaj ładnie widać, że wyżej podane 323ti jedzie praktycznie tak samo jak mój bocian, który ma taki sam stosunek mocy do masy jak to BMW i co ciekawe, oba auta mają dokładnie takie samo przyśpieszenie 0-100 (BMW katalogowe, u mnie zmierzone). Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów. No ale ja się nie znam, tylko jestem użytkownikiem... :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-11-05 03:53:42 | |
Autor: Adam Adamaszek | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On 5 Lis, 11:37, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
"Adam Adamaszek" wrote: Bo moc = moment * obroty, a przyspieszenie zalezy wprost |
|
Data: 2010-11-05 16:11:29 | |
Autor: Robert | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś Polecam ten filmik : http://www.youtube.com/watch?v=W90tE-pnioA a jego koniec jest najwazniejszy ;-) I nawiazuje do 350 Z jak i innych sportowych,benzynowych aut. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-11-05 16:53:37 | |
Autor: Bugatti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Użytkownik ".Peeter" napisał w wiadomości:
http://www.youtube.com/watch?v=Nvb_zBpATTs Ja pisałem o _seryjnym_ JTDm 20V. A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 - 190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym chwalić ;-p Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s. A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa. Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś Dlatego porównywanie diesla i benzyny nie ma sensu...chyba że do obu damy skrzynię bezstopniową. Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać". No ale ja się nie znam, tylko jestem użytkownikiem... :-) Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-11-05 17:25:54 | |
Autor: .Peeter | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
"Bugatti" wrote:
A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 - 190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym chwalić ;-p Wiesz, moce podobne, masy aut podobne, więc i osiągi podobne. :-) I nie ma tu znaczenia, czy to chipowany ARL, czy seryjne 323ti, stosunek mocy do masy wyszedł mi identyczny. :-) Dokładnie to mój ARL ma wyplute 185KM, stawiałem go obok ARLa po "hard chipie" na jakieś 200KM i szły równo. Wniosek - jak zwykle nie ma sensownego. :-) Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda, jak kierowca... nie daje rady". ;-) Tak swoją drogą - jaką masz AR? :-) I czy nie jesteś może przypadkiem z 3miasta? :-) Można by było przeprowadzić jakieś testy laboratoryjne. ;-) Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s. ARLa też można zadłubać wyżej, na te 205-210PS nie ma większego problemu, kwestia ciutkę większej turbosprężarki. Ale jak wyżej pisałem, nie o to mi chodziło. :-) A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność chipa. Ogólnie dłubanie wolnossących benzyn nie należy do operacji tanich, tak samo jak dłubanie diesli powyżej poziomu chipa. Mnie generalnie od dawna kusi Garett GT20 i właśnie jakieś spokojne 210KM. :-) Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać". A ja chciałem pokazać, że dwa auta z kompletnie różnymi silnikami mogą mieć zbliżony czas 60-160 czy tam 170, mając identyczny stosunek mocy do masy i będąc butowane w optymalnym zakresie obrotów. :-) Filmik który podałeś to 60km/h z 3 biegu. Mój komentarz - to nie jedzie! Czas 60-100 sporo gorszy od mojego diesla. :-) Tylko że mojemu dieslowi 3 bieg kończy się na ~120km/h, a BMW jedzie do 155. :-) Skrótowo: http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM - z 3 biegu. http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4 - z dwójki. I do tego drugiego filmu odnosił się mój post. :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-11-05 17:36:38 | |
Autor: Marek Giżyński | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 2010-11-05 17:25, .Peeter pisze:
"Bugatti" wrote: Peeter - hamownia tez swoje robi... Znaczy sie - klamie. :) m. |
|
Data: 2010-11-05 18:14:22 | |
Autor: Bugatti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Użytkownik ".Peeter" napisał w wiadomości:
"Bugatti" wrote: Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm) przy 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM wypluła hamownia spod stodoły ;-p Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda, oj tak to nie leciało ;-D Tak swoją drogą - jaką masz AR? :-) I czy nie jesteś może przypadkiem Nie jestem. Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s. Rozumiem. Wiem że można...wszystko można w granicach < 950 *C temp. spalin ale nie o to mi chodziło. Ja od początku odnoszę sie do parametrów seryjnych. > Filmik który podałeś to 60km/h z 3 biegu. Mój komentarz - to nie jedzie! Czas 60-100 sporo gorszy od mojego diesla. :-) Tylko że mojemu dieslowi Zgadza się. JTDm na 3. też pojedzie 120 km/h ale na 3. od 60 km/h i przez 4. do 155km/h szybciej pojedzie diesel od M52B25 w ti pomimo zmiany biegu - nie będzie to jakaś porażająca róźnica...może 1-2 sec. ale będzie. Pozdrawiam Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-11-05 19:08:36 | |
Autor: .Peeter | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
"Bugatti" wrote:
Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm) przy 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM wypluła hamownia spod stodoły ;-p Mój akurat 400Nm ma przy 2600rpm, może być dokładnie tak jak piszesz i jak pisze autor postu nad/pod (niepotrzebne skreślić) Twoim. Hamownia hamowni nierówna. :-) Robiliśmy kiedyś nawet test. 3 hamownie, ten sam dzień, to samo paliwo, to samo auto i 3 różne wyniki. Różnice nawet do 20KM... Moje wypluło 185/400 na tej, na której wszyscy zazwyczaj mają najsłabsze wyniki i kręcą nosem. ;-) Mnie generalnie nie interesują numerki, liczy się jak auto zachowuje się na drodze. :-) Jeszcze jest takie powiedzonko "co z tego, że auto gwizda,oj tak to nie leciało ;-D Oj wiem, ale to miejsce publiczne i nie wypada używać słów uznawanych ogólnie za obraźliwe/wulgarne. ;-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-11-05 19:51:02 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Fri, 5 Nov 2010 16:53:37 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote: Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s. A za ile ten cip? Bo może wystarczy na S50B30? Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać". Ch..a tam musi. Nic nie musi. Kosłotr HTT z płaskim momentem od 2 do 5krpm robił wiatrak z dwustukonnych gruźlików, a przy tym nic nie wgniatał. Po prostu równo i szybko przesuwał krajobraz dookoła. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-05 21:48:38 | |
Autor: Bugatti | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:
On Fri, 5 Nov 2010 16:53:37 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> Nie wystarczy. No chyba że kupisz anglika przeciętego na pół ;-p Samo S50B30 za ~ 1500 zł to będzie kaszka ;-> r. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-11-05 22:05:08 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Fri, 5 Nov 2010 21:48:38 +0100, Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl>
wrote: A za ile ten cip? Bo może wystarczy na S50B30? Dobry mapping kosztuje 3k. Nawet gotowa kostka kosztuje powyżej 1000 złotych. W pierwszym wypadku, za 9k, można już celować w S50B30. Tylko, moim zdaniem, nie ma to sensu. Są fajniejsze wózki do dziczenia, 323 jest miłym dupowozem. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-11-03 18:57:02 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 10-11-03 17:40, Katanka pisze:
Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 Ale Audi ma na przod badz na cztery, wiec skad sie tam wzielo A5? Poza tym 3.0TDI w budzie A5 idzie dobrze (5,9s do 100), po czipie pewnie dojdzie do 300KM i okaze sie, ze zamiata mocno, wiec zastanowilbym sie jednak nad 3.0TDI, bo na S5 4.2/3.0TFSI to grubo za malo. -- Pozdrawiam, Maciej |
|
Data: 2010-11-03 22:49:54 | |
Autor: Mario | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 może to? Spełnia wszystkie warunki jakie wymieniłeś :-) http://otomoto.pl/chevrolet-camaro-ss-6-2-v8-fabrycznie-nowy-C14468693.html pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-11-03 14:02:17 | |
Autor: Scypio | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Dnia Wed, 3 Nov 2010 13:57:29 +0100, Katanka napisal(a):
Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma słaby silnik :( To pomyśl jeszcze nad Infinity G37 - ten sam silnik co w nissanie (tylko 320KM) a będzie na codzień bardziej komfortowy. Ale ja i tak bym wziął Subaru Impreza WRX STI 2011 Sedan http://img684.imageshack.us/i/obraz003i.jpg/ http://img843.imageshack.us/i/obraz004nh.jpg/ O :) pozdrawiam, -- scypio |
|
Data: 2010-11-03 13:27:55 | |
Autor: neoniusz | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 10-11-03 13:17, Katanka pisze:
No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart. http://www.nissanusa.com/configurator/app?service=external/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default |
|
Data: 2010-11-03 13:33:04 | |
Autor: Katanka | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
neoniusz wrote:
W dniu 10-11-03 13:17, Katanka pisze: Oj tam zaraz :) Jak ktoś chce to niech sprowadza, mi się nie będzie chciało z tym bawić. wolę dać więcej i miec na miejscu. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-11-03 13:47:16 | |
Autor: neoniusz | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 10-11-03 13:33, Katanka pisze:
Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart. No nie wiem, ja mam sprowadzone auto. Zaplacilem kilkadziesiat tysiecy mniej niz zaplacilbym tutaj i jeszcze mam niedostepna w europie wersje AWD. Nie mam na co narzekac. Podziwiam, ze ci sie nie chce, gdy roznica jest prawie dwukrotna ;) |
|
Data: 2010-11-03 13:44:52 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Wed, 03 Nov 2010 13:27:55 +0100, neoniusz wrote:
W dniu 10-11-03 13:17, Katanka pisze: A podobno dolar ma dalej taniec... eh. :] Malo tego - nawet na Lotwie chca ~30k LVL (~166k PLN) a w Estonii ~40k EUR. No ale my jestesmy bogatym krajem, wiec mozemy miec cene podstawowa o 25% wyzsza, niz inni. ;] -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2010-11-03 19:58:43 | |
Autor: BartekK | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 2010-11-03 13:44, RafaĹ Grzelak pisze:
On Wed, 03 Nov 2010 13:27:55 +0100, neoniusz wrote:No to kup, sprowadĹş... i zapĹaÄ prawie 20% akcyzy (bo >2L). I juĹź wiesz dlaczego te ~25% droĹźej ? -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-11-03 20:11:48 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
On Wed, 03 Nov 2010 19:58:43 +0100, BartekK wrote:
Malo tego - nawet na Lotwie chca ~30k LVL (~166k PLN) a w Estonii ~40k EUR.No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz dlaczego te ~25% drożej ? Nie chodzi o akcyze - przeciez te auta TEZ musialy przyjechac do tej Lotwy/Estonii z fabryki w innym kraju i od nich TEZ trzeba bylo zaplacic akcyze/clo. Bardziej frapuje mnie pazernosc dealerow, bo az taka roznica w cenie nie wynika z roznych stawek obciazen podatkowych. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2010-11-03 22:36:08 | |
Autor: Przemek V | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:11rzk7kwhb0nr.dlg40tude.rg... On Wed, 03 Nov 2010 19:58:43 +0100, BartekK wrote: Nie chodzi o akcyze - przeciez te auta TEZ musialy przyjechac do tej Akcyza i VAT są specyficzne dla danego kraju. Cło jest takie samo w całej unii. Cenniki importerów nie są ustalane przez dealerów. |
|
Data: 2010-11-03 20:46:08 | |
Autor: neoniusz | |
Co powiecie na Nissana 350Z ? | |
W dniu 10-11-03 19:58, BartekK pisze:
No to kup, sprowadĹş... i zapĹaÄ prawie 20% akcyzy (bo >2L). I juĹź wiesz Wystarczy miec chwile czasu, zalozyc sobie konto w USA i np. znajomego, ktory bedzie wyplacal z bankomatu co miesiac przez rok $100, zeby miec udokumentowany pobyt w USA. A pozniej juz sprowadzasz bez zadnych oplat na mienie przesiedlencze. Ale co tam, ja nie bede innych uczyl. |