Co powiecie na Nissana 350Z ?

Data: 2010-11-03 18:52:18
Autor: mister
Co powiecie na Nissana 350Z ?
W dniu 2010-11-03 12:25, Katanka pisze:
Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę
musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

http://otomoto.pl/mercedes-c-63-amg-specjalna-oferta-na-auto-testo-C13446913.html

na pewno cie nie stac? :)
nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od nissana, ale biorac pod uwage spadek wartosci auta przy ewentualniej odsprzedazy za 2-3 lata, to mercedes bedzie trzymal swoja cene i trzymal .... a nissan poleci na leb na szyje, szczegolnie taki specyficzny model. przemysl to. a najlepiej umow sie na jazde testowa amg, wtedy nie bedziesz mial watpliwosci:)

Data: 2010-11-03 19:04:05
Autor: kml
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "mister" <bez@emaila.com> napisał w wiadomości news:ias7ge$bdh$1inews.gazeta.pl...

nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od nissana (...)

Jak czytam coś takiego to od razu przypomina się "łącznik stabilizatora do jaguara za 1800PLN, zamienników brak" i stwierdzenie "będzie droższe od nissana" nabiera zupełnie nowego sensu :)

kml

Data: 2010-11-03 20:23:58
Autor: megrims
Co powiecie na Nissana 350Z ?
[...]