Co powiecie na Nissana 350Z ?

Data: 2010-11-05 11:17:58
Autor: Agent
Co powiecie na Nissana 350Z ?

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:iargrj$nmj$1inews.gazeta.pl...
Szukam czegoś do zabawy w przyzwoitej kwocie i wpadłem na pomysł tego autka. Lżejszy od Mondeo, ma o 90 koników więcej, a porównywalny moment obrotowy (3,7l v6 bez turbo zamiast 2,5l R5 z turbo). Ma napęd na tył, więc frajda będzie z jazdy. spalanie pewnie porównywalne.

Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu? Pewnie drogie usługi serwisowe jak to u Japońców, ale z drugiej strony dlaczego nowe auto ma się psuć w ciagu 3 pierwszych lat? Później niech się martwi ten kto go odkupi.

Zaleta jest cena! Jest tańszy od Audi A5, a ma więcej powera pod maską. Pewnie róznica będzie w jakości wykończenia wnętrza, ale o tym się przekonam niebawem, bo zapisałem się na jazdę próbną.

Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

Wózek fajny. Szczerze zazdroszczę. Chciałbym mieć takie dylematy czy w jednym miesiącu wydać 20 tys na szrota (jak dobrze pamiętam) do poszalenia a w następnym miesiącu zmienić zdanie na sportową nówkę za 250 tys zł.

Co powiecie na Nissana 350Z ?