Co powiecie na to

Data: 2009-04-17 22:08:33
Autor: boukun
Co powiecie na to
Gdybym na przykład jutro dostał propozycję pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy jako doradca pracy i ją przyjął. Czy od tej pory byłbym wartościowym Polakiem?

PS. Chcieli mnie ostatnio znów wysłać do jakiejś Hurtowni, jako Przedstawiciel Handlowy, a ja się wymigałem.

boukun

Data: 2009-04-17 22:14:48
Autor: Tzva Adonai
Co powiecie na to
Czy od tej pory byłbym wartościowym Polakiem?

Załóż własną firmę i czerp z niej niebotyczne zyski..  Znajdź uczciwą pracę..
Albo wyjedź na stałe do Rosji.. Nie ważne, którą z tych trzech ewentualności
wybierzesz, i tak zasłużysz na jednakowy szacunek... Możesz też odwiedzić
lekarza psychiatrę i zacząć wszystko od nowa...

Data: 2009-04-17 23:46:31
Autor: boukun
Co powiecie na to

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000238.49e8e338newsgate.onet.pl...
[...]

Ta, zyski to by czerpali z mojej krwawicy, ale ci co zniewalają cały naród polski. Wystarczy, że moją rzeźnie sprzedali...

Data: 2009-04-17 22:39:48
Autor: Piotr
Co powiecie na to
Dnia Fri, 17 Apr 2009 22:08:33 +0200, boukun napisał(a):

Gdybym na przykład jutro dostał propozycję pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy jako doradca pracy i ją przyjął. Czy od tej pory byłbym wartościowym Polakiem?

A masz do tego typu pracy kwalifikacje, bokun?

PS. Chcieli mnie ostatnio znów wysłać do jakiejś Hurtowni, jako Przedstawiciel Handlowy, a ja się wymigałem.

I słusznie, główne zawołanie bokuństwa to:
"Robota to głupota, picie to jest życie!"
pz
Piotr

Data: 2009-04-17 23:44:58
Autor: boukun
Co powiecie na to

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:vqn5802x8z9o.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No pewnie, prawie 15 w sumie lat migam się od podjęcia niewolniczej pracy, jestem ekspertem w tej dziedzinie, żaden "nierób" mnie nie przechytrzy.

boukun

Data: 2009-04-17 23:53:23
Autor: Piotr
Co powiecie na to
Dnia Fri, 17 Apr 2009 23:44:58 +0200, boukun napisał(a):

No pewnie, prawie 15 w sumie lat migam się od podjęcia niewolniczej pracy, jestem ekspertem w tej dziedzinie, żaden "nierób" mnie nie przechytrzy.

Chyba nie przebije, he, he...
pz
Piotr
PS. Takie "kwalifikacje" to predystynuja cię do gry w trzy karty.
pz
Piotr

Data: 2009-04-17 23:03:08
Autor: awe
Co powiecie na to

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsao5e$e2v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

i tak jestes wartosciowym polakiem tylko masz cos z glowa (bo nie lubisz mojego PiS'u), a jak masz mozliwosc przyjac te prace w PUP to ja wez o ile nie bedzie Ci to kolidowalo z wychowaniem dzieci.
A jak te prace olewasz to powiedz im ze owszem mozesz wziac ale tylko na kierowniczym stanowisku;-)
awe

Co powiecie na to