Co powiecie na to

Data: 2009-04-17 22:14:48
Autor: Tzva Adonai
Co powiecie na to
Czy od tej pory byłbym wartościowym Polakiem?

Załóż własną firmę i czerp z niej niebotyczne zyski..  Znajdź uczciwą pracę..
Albo wyjedź na stałe do Rosji.. Nie ważne, którą z tych trzech ewentualności
wybierzesz, i tak zasłużysz na jednakowy szacunek... Możesz też odwiedzić
lekarza psychiatrę i zacząć wszystko od nowa...

Data: 2009-04-17 23:46:31
Autor: boukun
Co powiecie na to

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000238.49e8e338newsgate.onet.pl...
[...]

Ta, zyski to by czerpali z mojej krwawicy, ale ci co zniewalają cały naród polski. Wystarczy, że moją rzeźnie sprzedali...

Co powiecie na to