Co powiecie na to

Data: 2009-04-17 23:03:08
Autor: awe
Co powiecie na to

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsao5e$e2v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gdybym na przykład jutro dostał propozycję pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy jako doradca pracy i ją przyjął. Czy od tej pory byłbym wartościowym Polakiem?

PS. Chcieli mnie ostatnio znów wysłać do jakiejś Hurtowni, jako Przedstawiciel Handlowy, a ja się wymigałem.

boukun
i tak jestes wartosciowym polakiem tylko masz cos z glowa (bo nie lubisz mojego PiS'u), a jak masz mozliwosc przyjac te prace w PUP to ja wez o ile nie bedzie Ci to kolidowalo z wychowaniem dzieci.
A jak te prace olewasz to powiedz im ze owszem mozesz wziac ale tylko na kierowniczym stanowisku;-)
awe

Co powiecie na to