Co powiedz± grupowi

Data: 2021-01-09 14:18:50
Autor: Zenek Kapelinder
Co powiedz± grupowi
kandydaci na kandydatów na folksdojczow? szwaby nie pu¶cili polskiego hymnu Polakowi który wygrał w jaki¶ skokach narciarskich.

Data: 2021-01-09 23:26:11
Autor: u2
Co powiedz± grupowi
kandydaci na kandydatów na folksdojczow? szwaby nie pu¶cili polskiego hymnu Polakowi który wygrał w jaki¶ skokach narciarskich.

aby na pewno sprawa polityczna ?:)

Data: 2021-01-09 23:41:46
Autor: boukun
Co powiedz± grupowi
kandydaci na kandydatów na folksdojczow? szwaby nie pu¶cili polskiego hymnu Polakowi który wygrał w jaki¶ skokach narciarskich.

DJV krytykuje PKN Orlen za kupno Polska Press. "Zagrożona wolno¶ć prasy"

https://wiadomosci.wp.pl/djv-krytykuje-pkn-orlen-za-kupno-polska-press-zagrozona-wolnosc-prasy-6595476098440000a

Data: 2021-01-10 09:36:59
Autor: Runt
Co powie zenek.... co powie zenek...
W dniu 2021-01-09 o 23:18, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:
kandydaci na kandydatów na folksdojczow?

zenusiu, przecież ty jeste¶ 1-wszy "folksdojcz" i ty wyznaczasz swoich nastepców! jeste¶cie wielka rodzin± idiotów! ;-)))

szwaby nie pu¶cili polskiego hymnu Polakowi który wygrał w jaki¶ skokach narciarskich.

w jakich skokach zenusiu?
na kontenery PCK czy na tacki z kocim żarciem?

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2021-01-10 00:49:12
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 10 stycznia 2021 o 09:37:01 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> szwaby nie pu¶cili polskiego hymnu Polakowi który wygrał w jaki¶ skokach narciarskich. >
w jakich skokach zenusiu? na kontenery PCK czy na tacki z kocim żarciem? -- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Jest i pizdziak vel runt dziura w dupie, trzeci kandydat na kandydata na folksdojcza.

Data: 2021-01-10 10:22:47
Autor: Runt
[...]

Nie zenuiu! Nie rób mi tego! Chce by¶ 1-wszym! ;-)))