Co powinien prawdziwy katolik

Data: 2012-11-18 09:47:31
Autor: Przemysaw M.
Co powinien prawdziwy katolik
Po 1-wsze uczestniczy na mszy w niedziel a nie tylko 2-3 razy do roku w
wita a takze http://tiny.pl/hkjsb. Tak twierdzi specjalista od pozycia
maeskiego Andrzej Dziga. --
"Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do
abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2012-11-18 09:55:35
Autor: WW
W dniu 2012-11-18 09:47, Przemysław M. pisze:
 Tak twierdzi specjalista od pozycia
małżeńskiego Andrzej Dzięga.

A kto go nim uczynił.
Ile małżeństw i stosunków seksualnym ma za sobą, aby mówić o życiu w małżeństwie?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-18 10:06:13
Autor: leszek niewiadomski
Am 18.11.2012 09:55, schrieb WW:
[...]

Wg Wikipedii:
>Andrzej Dzięga (ur. 14 grudnia 1952 w Radzyniu Podlaskim) – polski biskup rzymskokatolicki, profesor nadzwyczajny KUL-u w zakresie kościelnego prawa procesowego i polskiego prawa rodzinnego, biskup diecezjalny sandomierski w latach 2002–2009, arcybiskup metropolita szczecińsko-kamieński od 2009.<

Poza tym ze ma ladna sukienke, nic blizszego nt rodziny i pozycia tego pana nie znalazlem. Wole mimo wszystko bardziej poradnik naszego drogiego Pana Fasolki: http://www.zbawienie.com/seks.htm

Np. >Pamiętam jedno wydarzenie, które mną sporo wstrząsnęło. Byłem kilkanaście miesięcy żonaty i niespodziewanie znalazłem się w wojsku. Nie widziałem żony przez zaledwie dwa tygodnie. Nie oglądałem telewizji i przez ten okres czasu nie widziałem nawet żadnej niewieściej twarzy. Kiedy żona mnie odwiedziła, wziąłem jej dłoń do ręki, myślałem że będę eksplodował.

Po latach przeczytałem artykuł jednej specjalistki od spraw seksualnych. Jej rada na zdrowe życie płciowe była taka.

Jeżeli tracisz zainteresowanie seksem w dotychczasowym życiu płciowym, przestań dalszej jakiejkolwiek stymulacji, zdjęć, filmów, sytuacji, itp.   Zajmij się czymś innym, pracą, hobby. Unikaj stymulacji tak długo, aż naturalne żądze powrócą same.<

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-18 10:52:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Co powinien prawdziwy katolik

Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:k8a7cj$3vj$1dont-email.me...
Po 1-wsze uczestniczy na mszy w niedziel a nie tylko 2-3 razy do roku w
wita a takze http://tiny.pl/hkjsb. Tak twierdzi specjalista od pozycia
maeskiego Andrzej Dziga.

A ja naiwny mylaem, e "Po 1-wsze" ma nie grzeszy.

naiwny niekatolik

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Co powinien prawdziwy katolik