Co powinien zrobic Tusk

Data: 2009-10-04 15:08:20
Autor: awe
Co powinien zrobic Tusk
Ano powinien wyjsc przed kamery jak Sawicka i sie rozplakac wspominajac przy tym ze zostal przez wstretny PiS wpuszczony w szambo. Powinien tez dostac wsparcie ze strony Palikota ktory powinien glosno i pryncipialnie oznajmic ze wszystkiemu jest winny Kaminski i ze trzeba go usunac z urzedu. Wtedy bedzie jak dawniej, bez problemu
awe

Data: 2009-10-04 15:25:06
Autor: Piotr
Co powinien zrobic Tusk
Dnia Sun, 4 Oct 2009 15:08:20 +0200, awe napisał(a):

[...]

Jak narazie to z powyższego scenariusz tylko się nie rozpłakał, reszta
już nzastąpiła. Palitusk w TVN24 powiedział nawet więcej, że to spisek
Kamińskiego, prezia, brata prezia i przezesa NBP. I, że Kaminskiego
trzeba usunąć.
Piotr

Data: 2009-10-04 15:28:22
Autor: matador
Co powinien zrobic Tusk
Piotr pisze:
[...]

Zapomniał dodać, że należy natychmiast aresztować i deportować do USA Jarosława Kaczyńskiego,
oraz błyskawicznie oddać automaty do gry w ręce "sprawiedliwych"

;-)

matador.

Data: 2009-10-04 15:32:24
Autor: awe
Co powinien zrobic Tusk

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:haa81p$qtp$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:
[...]

-- -
czyli sawickiej - ona ma talent do robienia w byznesie
awe

Data: 2009-10-04 15:37:50
Autor: matador
Co powinien zrobic Tusk
awe pisze:

czyli sawickiej - ona ma talent do robienia w byznesie

50 tys. ? To nie byznes, to "kur...two".

matador.

Data: 2009-10-04 16:06:33
Autor: awe
Co powinien zrobic Tusk

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:haa92k$so2$1nemesis.news.neostrada.pl...
awe pisze:

czyli sawickiej - ona ma talent do robienia w byznesie

50 tys. ? To nie byznes, to "kur...two".

matador.
-- -- -- -- -- -- -- -
nie wiem, jakbym mial kase na wydanie to moze bym jej dal, zeby poczuc jak to jest ruchac kogos kto chcial mnie wyruchac
awe

Data: 2009-10-04 16:39:11
Autor: cytryna
Co powinien zrobic Tusk

> 50 tys. ? To nie byznes, to "kur...two".
>
> matador.
-- -- -- -- -- -- -- -
nie wiem, jakbym mial kase na wydanie to moze bym jej dal, zeby poczuc jak to jest ruchac kogos kto chcial mnie wyruchac
awe

Widzę, że panowie o nekrofilii dywagujecie. A na pytanie co powinien zrobić Tusk odpowiem krótko - w spodnie bo smród juz się roznosi po całej Europie.

Data: 2009-10-04 16:48:01
Autor: awe
Co powinien zrobic Tusk

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6c76.00000197.4ac8b38fnewsgate.onet.pl...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> 50 tys. ? To nie byznes, to "kur...two".
>
> matador.
-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tusk powinien podac sie do dymisji i tak to sie moim zdaniem skonczy. To co sie stalo to cos niewyobrazalnego. Czyn niedozwolony
awe

Data: 2009-10-04 23:43:08
Autor: Adam
Co powinien zrobic Tusk

Widzę, że panowie o nekrofilii dywagujecie. A na pytanie co powinien zrobić
Tusk odpowiem krótko - w spodnie bo smród juz się roznosi po całej Europie.
Myślę, że już nawalił w pory...
AC

Data: 2009-10-05 00:03:54
Autor: VicAbarca
Co powinien zrobic Tusk
matador пишет:
Zapomniał dodać, że należy natychmiast aresztować i deportować do USA Jarosława Kaczyńskiego,
oraz błyskawicznie oddać automaty do gry w ręce "sprawiedliwych"

Zapomnial rowniez dodac, zeby wszelkie wazne decyzje konsultowac z Krauze'm...

BTW, wiecie ciule co to krauza?

--
Vic

Co powinien zrobic Tusk