Co powinno być hymnem totalnej opozycji? ;-)

Data: 2017-07-03 15:39:03
Autor: A. Filip
Co powinno być hymnem totalnej opozycji? ;-)
Ja nieśmiało sugeruje piosenkę Kukiza "Virus ..."
ze starannym omijaniem _pełnego_ tytułu ;-)

http://www.tekstowo.pl/piosenka,pawel_kukiz,virus_sld.html

--
A. Filip

Data: 2017-07-03 10:53:45
Autor: Zenek Kapelinder
Co powinno być hymnem totalnej opozycji? ;-)
Data: 2017-07-04 06:49:00
Autor: Wróg Ludu
Co powinno być hymnem totalnego idiotyi? ;-)
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:650c08f4-7d9d-4edb-b333-e5a9686276a9googlegroups.com...
Moze to
https://www.youtube.com/watch?v=RvZ5n5MI_cM

Data: 2017-07-03 19:23:35
Autor: Wróg Ludu
Co powinno być hymnem totalnego tumana? ;-)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Ja nieśmiało sugeruje piosenkę Kukiza "Virus ..."
ze starannym omijaniem _pełnego_ tytułu ;-)

Sugeruję by hymnem PiS (i twoim) było:
https://www.youtube.com/watch?v=G1zQbBzFjJ8

CL

Co powinno być hymnem totalnej opozycji? ;-)