Co powoduje odbicia obrazu w telewizorze?

Data: 2013-07-03 13:33:28
Autor: trigle
Co powoduje odbicia obrazu w telewizorze?
W dniu środa, 12 czerwca 2013 15:25:55 UTC+2 użytkownik rageofhonor napisał:
Mam mały problem i teraz nie wiem czy to jest wina tunera satelitarnego czy kabla SCART czy może samego telewizora. Pojawiają się odbicia np napisów w innym miejscu na ekrnie.Albo gdy włączę listę kanałów. Pojawia się to okno też dodatkowo słabo widoczne w innym miejscu ekranu. Gdzie szukać przyczyny?

Sprawdź, czy z tunera idzie sygnał CVBS , czy RGB.

Co powoduje odbicia obrazu w telewizorze?