Co pozosta³o z polityki mi³o¶ci

Data: 2010-11-10 19:26:23
Autor: abc
Co pozosta³o z polityki mi³o¶ci
Z deklarowanej jeszcze w roku 2007 przez premiera Tuska polityki mi³o¶ci
pozosta³ ju¿ tylko g³êboki deficyt, który w³a¶nie przybiera postaæ
zapowiedzi masowych kontroli podatników, a zw³aszcza tych, którzy po
powrocie z zagranicy zbudowali sobie dom lub kupili mieszkanie i dzisiaj nie
potrafi± udowodniæ, sk±d w³a¶ciwie wziêli szmalec.

Wprawdzie rz±d ubiera swoje pogró¿ki w patetyczne deklamacje o potrzebie
praworz±dno¶ci i w ogóle, ale przecie¿ go³ym okiem widaæ, ¿e chodzi o prosty
rabunek tych wszystkich, których nasi okupanci podejrzewaj± o posiadanie
jakich¶ pieniêdzy.

Wiêcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1821

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-11-10 19:51:31
Autor: Grzegorz Z.
Co pozosta³o z polityki mi³o¶ci

Z deklarowanej jeszcze w roku 2007 przez premiera Tuska polityki mi³o¶ci
pozosta³ ju¿ tylko

¯ywy Kszysz !

http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

--
"Z³a wiadomo¶æ: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo¶æ: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 11:24:21
Autor: dK
Co pozosta³o z polityki mi³o¶ci

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cdae3d0$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To dobrze, czy ¼le? Bo to chyba dobrze, ze jakim¶ krêtaczom nie ujdzie na sucho.
A kto uczciwie zarabia³ za granic±i MA na to dokumenty nic nie grozi.
Osobiscie niczego siê nie obawiam :)

dK

Data: 2010-11-11 13:38:29
Autor: cyc