Co przedstawia ta naklejka?

Data: 2012-05-02 21:07:59
Autor: to
Co przedstawia ta naklejka?
begin Lazi
Od kilku lat dreczy mnie co ma symbolizowac ponizsza naklejka:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9192bd132c67ed4f.html

Czy jest to jakas wyspa? Troche tez przypomina karabin :-) Juz mnie
nawet te Âłosie tak nie zastanawiaja jak to :-)

Przypomina mi to zarys martwej makreli z bagaĹźnika trolla Artura.

Data: 2012-05-02 23:13:50
Autor: Lazi
Co przedstawia ta naklejka?
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jns7nf$aoe$52usenet.news.interia.pl...
[...]

nawet te 3osie tak nie zastanawiaja jak to :-)

Przypomina mi to zarys martwej makreli z bagażnika trolla Artura.

To nie to, ale w temacie bo nad morzem ;-)
Odpowiadam sobie sam bo wlasnie przed chwila znalazlem to:
http://g.co/maps/uy624

Lazi

Co przedstawia ta naklejka?