Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

Data: 2011-12-27 11:13:00
Autor: T.
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?
Wpisujcie, co znajdziecie...
Ja znalaz³em:
- kryzys (co ciekawe - w tym kryzysie spada³y ceny, bo pojawia³o siê widmo recesji... jaki wiêc mia³ wp³yw na nasze drogi?),
- powodzie (to ile terenów z budowami zala³o, bo nie s³ysza³em o ¿adnym...?),
- zawi³e przepisy (czy¿by nasi rz±dz±cy nie umieli "wyprostowaæ" te przepisy?)
- niesolidnych wykonawców (wziêli sie z ksiê¿yca?)...
T.

Data: 2011-12-27 11:21:37
Autor: jadrys
Co przeszkodziło w budowie dróg?
W dniu 2011-12-27 11:13, T. pisze:
Wpisujcie, co znajdziecie...
Ja znalazłem:
- kryzys (co ciekawe - w tym kryzysie spadały ceny, bo pojawiało się widmo
recesji... jaki więc miał wpływ na nasze drogi?),
- powodzie (to ile terenów z budowami zalało, bo nie słyszałem o
żadnym...?),
- zawiłe przepisy (czyżby nasi rządzący nie umieli "wyprostować" te
przepisy?)
- niesolidnych wykonawców (wzięli sie z księżyca?)...
T.

Nic nie przeszkodziło. Budowa dróg to akurat mocna strona tego rządu. W Wielkopolsce już chyba nie ma wsi do której nie dojedzie asfaltową drogą.

Data: 2011-12-27 12:25:27
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 11:13:00 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

[...]

 najwyrazniej jezdzisz rowerem skoro nie widzisz ile drog aktualnie
 jest w remoncie/budowie/przebudowie. takiego boomu inwestycyjnego  nie bylo od wielu lat. twoja wiedza byc moze opiera sie na tym co
 powie rydzyk,nabazgrze nasz dziennik albo inna pisowska gadzinowka.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 11:42:10
Autor: Obserwator
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?
<He?Sk> <2012€uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):

[...]

lzesz w zywe oczy, chory umyslowo trollu.

W/g Raportu NIK z 16 Maja 2011:

*NIK: z³y stan dróg to g³ówna przyczyna wypadków w Polsce

Co drugi kilometr dróg publicznych nadaje siê tylko do zamkniêcia - wynika z
raportu Najwy¿szej Izby Kontroli. W³a¶nie w fatalnym stanie nawierzchni Izba
upatruje najczêstszej przyczyny wypadków drogowych.

W Polsce, na 100 wypadków, ginie ¶rednio 11 osób. W Unii: 5. NIK Sprawdzi³ co
stoi za tak niskim poziomem bezpieczeñstwa na polskich drogach.

Po³owa dróg do zamkniêcia

Niskie umiejêtno¶ci kierowców, nieprawid³owo¶ci w organizacji ruchu drogowego,
ale przede wszystkim        fatalny stan dróg &#8211; to g³ówne przyczyny, które sprawiaj±, ¿e je¿d¿enie
drogami w Polsce jest bardziej niebezpieczne, ni¿ chodzenie po linie nad
przepa¶ci±.

Kontrola przeprowadzona przez NIK wykaza³a, ¿e na co drugim kilometrze dróg
publicznych powsta³y koleiny powy¿ej 2 cm g³êboko¶ci, na co czwartym - powy¿ej
3 cm. Takich jezdni jest w Polsce 23 proc. Na innych dostrze¿ono z³e
w³a¶ciwo¶ci przeciwpo¶lizgowe (21,9 proc.), pêkniêcia nawierzchni (13,3
proc.), a nierówn± nawierzchniê na 11,2 proc

    W krajach UE takie jezdnie - ze wzglêdu na bezpieczeñstwo kierowców &#8209;
wy³±czane s± z u¿ytkowania &#8211; podaje NIK - W Polsce spowodowa³oby to jednak
zamkniêcie niemal po³owy dróg.

http://moto.gadu-gadu.pl/5607244881005378880/nik-zly-stan-drog-- -glowna-przyczyna-wypadkow-w-polsce

Data: 2011-12-27 04:33:42
Autor: u2
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?
On 27 Gru, 12:42, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

[...]

Niedawno sie dowiedzialem, ze polski Lotos produkuje najlepszy asfalt
na swiecie, ale u nas sie go nie uswiadczy, wszystko idzie na
eksport ;)

Data: 2011-12-27 09:52:34
Autor: gabinka27
wrote:

> [...]

Niedawno sie dowiedzialem, ze polski Lotos produkuje najlepszy asfalt
na swiecie, ale u nas sie go nie uswiadczy, wszystko idzie na

A to ciekawe. Bo w³a¶nie mój kolega handluje tym asfaltem i nic mu o
tym nie wiadomo.

Data: 2011-12-27 18:59:50
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 18:52, gabinka27@wp.pl pisze:
[...]

Handluje tym asfaltem z Lotosu ? :)

Data: 2011-12-27 10:13:45
Autor: zbig
On 27 Gru, 18:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-12-27 18:52, gabink...@wp.pl pisze:

> A to ciekawe. Bo w³a¶nie mój kolega handluje tym asfaltem i nic mu o
> tym nie wiadomo.

Handluje tym asfaltem z Lotosu ? :)

Pracuje w komórce handlowej firmy lotos Asfalt. Oni maj± ledwie klika
gatunków asfaltów drogowych. Bedê sie z nim widzia³ wkrótce to jeszcze
dok³adnie wypytam, chocia¿ wydaje mi siê , ze mam dobre informacje.

Data: 2011-12-27 22:07:15
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 19:13, zbig pisze:
On 27 Gru, 18:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

No nie wiem, mi to powiedzial znajomy budowlaniec, ktory wie co mowi :)

A jakie drogi mamy to kazdy widzi kto jezdzi i nie ulega propagandzie
sukcesu pelomafii.

Data: 2011-12-27 22:17:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4efa3386$0$1202$65785112news.neostrada.pl...
On 27 Gru, 18:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

W³a¶nie. I coraz mniej dróg widzi?
W przysz³ym roku to dopiero bêdziecie musieli oczy zamykaæ, bo o¶lepniecie.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-27 22:21:43
Autor: Bogdan Idzikowski

On 27 Gru, 18:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

I jeszcze raz, bo mi siê przypomnia³ pewien dowcip, który do tej sytuacji idealnie pasuje.

Negujecie wszystko, co jest sukcesem rz±du pod kierunkiem PO.
Ickowi kolega powiedzia³, ¿e jego Salcia jest puszczalska i puszcza siê z ca³ym miastem.
Oj, wielkie mi miasto, zaledwie sto tysiêcy - odpowiedzia³ niezra¿ony Icek.
Wy pisiaczki jeste¶cie takim Ickiem.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-31 08:45:36
Autor: zbig
On 27 Gru, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

No nie wiem, mi to powiedzial znajomy budowlaniec, ktory wie co mowi :)

A jakie drogi mamy to kazdy widzi kto jezdzi i nie ulega propagandzie

Tak jak zapowiada³em sprawdzi³em u ¼ród³a. Kompletna bzdura.
Rzeczywi¶cie ten asfalt jest bardzo dobry, moze najlepszy w Europie.
Sprzedaj± go za granicê ale wy³±cznie nadwy¿ki , których nie sa w
stanie upchn±c w kraju. Znakomita wiêkszo¶æ produkcji rozchodzi sie po
kraju. Tak w³a¶nie rodz± siê spiskowe teorie.

Data: 2011-12-31 19:13:42
Autor: u2

On 27 Gru, 18:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Podaj zrodlo, bo ja swoje podalem.

Poza tym jakie sa u nas drogi i jaki asfalt to kazdy widzi kto jezdzi.

Data: 2011-12-31 19:56:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4eff50d7$0$1206$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja nie je¿dzê. Jakie s± u nas drogi i jaki asfalt?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-01 08:26:27
Autor: stevep
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?
Dnia 31-12-2011 o 19:13:42 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

On 27 Gru, 18:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Niektórzy k³ad± siê w samochodzie wychylaj± ³eb na zewn±trz, ¿eby oceniæ  asfalt.  :p

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-27 18:53:07
Autor: bolek
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdcaui$n4m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale "rz±d" znalaz³ rozwi±zanie. Wypu¶ci³ na drobi sfory psów i ¶cigaj± kierowców
za byle gówno. Jak za komuny. Jak ciê zatrzymywa³ milicjant to p³aci³e¶ mandal tylko
jeszcze nie wiedzia³e¶ za co. Wystarczy pos³uchaæ codzienne relacje ile to zatrzymano
nietrze¼wych kierowców. Przez ca³e ¶wiêta nieca³y tysi±c na 38 milionowy naród.
I jeszcze jedno, w ten sposób policja poprawia sobie wyniki. Z³apany delikwent, sprawa
w s±dzie bezdyskusyjna to 100 % skuteczno¶æ. Jak z³odzieji i bandytów nie potrafi± wy³apaæ
to kogo¶ trzeba.

bolek

Data: 2011-12-28 09:12:33
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 18:53:07 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Na gÅ‚owÄ™ upadÅ‚eÅ›. wyÅ‚apywanie chlajusów za kierownicÄ… to dla ciebie  represja, to na jakim litrażu ty jeździsz?

--
stevep

Data: 2011-12-27 13:45:21
Autor: T.
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

U¿ytkownik ""<HeRSk>"" <2012?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mmajf75sln4h1f0e3c42vkv5rdrtddas944ax.com...
[...]

Widzê.
Ale to beznadziejne, ¿e dopuszcza sie do rujnowania starych, a buduje sie jakie¶ niepowi±zane kawa³ki nowych. No i bardziej by mnie ucieszy³o wylanie klikuset m asfaltu tam, gdzie je¿dzê, niz kawa³ki autostrady do Niemiec...
T.

Data: 2011-12-27 14:01:40
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 13:45:21 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
Ale to beznadziejne, ¿e dopuszcza sie do rujnowania starych, a buduje sie jakie¶ niepowi±zane kawa³ki nowych. No i bardziej by mnie ucieszy³o wylanie klikuset m asfaltu tam, gdzie je¿dzê, niz kawa³ki autostrady do Niemiec...

 nie masz racji. a2 juz dzis jedzie sie wspaniale.  za rok w kilka godzin bede mogl skoczyc do berlina.
 do radomia dzis rowniez jedzie sie wspaniale.

 faktycznie patrzac na budowe drogi mozna odniesc wrazenie
 chaosu. zdziwienie przychodzi po jej oddaniu. moim zdaniem
 za kilka lat przy utrzymaniu tempa bedzie lepiej. w kilka  lat nie naprawi sie wieloletnich zaniedban.

 niedawno wrocilem z UK. nie ma porownania. autostrady
 nie sa platne, znakow drogowych prawie nie ma, policji
 nie spotkalem ani razu, radar widzialem tylko jeden.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 15:00:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

U¿ytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibgjf7ph4gqgio65ar5bemi94kgeo67t174ax.com...
> [...]

nie sa platne, znakow drogowych prawie nie ma, policji
nie spotkalem ani razu, radar widzialem tylko jeden.

To jetr pie....enie kotka przy pomocy m³otka. Pisiakom nigdy nie dogodzisz, Je¶li spadnie grad wielko¶ci kurzych jajek, powiedz± ¿e to wina wy³±cznie PO.
Pisiacy twierdz±, ¿e gdy PiS rz±dzi³, to krowa dawa³a 50 litrów mleka dziennie, a kura znosi³a 15 jajek dziennie.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?
On Tue, 27 Dec 2011 15:00:09 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Pisiacy twierdz±, ¿e gdy PiS rz±dzi³, to krowa dawa³a 50 litrów mleka dziennie, a kura znosi³a 15 jajek dziennie.

 nie mam zamiaru im dogadzac ;o))z racji zajecia jezdze troche wiec
 moge porownac jak wyglada sytacja dzis a jak wygladala np 5 lat temu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 17:32:37
Autor: raff
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ibgjf7ph4gqgio65ar5bemi94kgeo67t174ax.com...

> [...]
> nie sa platne, znakow drogowych prawie nie ma, policji
> nie spotkalem ani razu, radar widzialem tylko jeden.

To jetr pie....enie kotka przy pomocy młotka. Pisiakom nigdy nie dogodzisz, Jeśli spadnie grad wielkości kurzych jajek, powiedzą że to wina wyłącznie PO.
Pisiacy twierdzą, że gdy PiS rządził, to krowa dawała 50 litrów mleka dziennie, a kura znosiła 15 jajek dziennie.

nie mam zamiaru im dogadzac ;o))z racji zajecia jezdze troche wiec

Nie ma, Henio, jestes emerytem ? :)

R.

Data: 2011-12-27 18:37:13
Autor: rAzor
Co przeszkodzi�o w budowie dr�g?
Użytkownik - raff napisał:
nie mam zamiaru im dogadzac ;o))z racji zajecia jezdze troche wiec

Nie ma, Henio, jestes emerytem ? :)

R.

Mundurowym! ;-)

Data: 2011-12-27 19:00:15
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 18:37, rAzor pisze:
Użytkownik - raff napisał:
nie mam zamiaru im dogadzac ;o))z racji zajecia jezdze troche wiec

Nie ma, Henio, jestes emerytem ? :)

R.

Mundurowym! ;-)

Ma mundur jeszcze z ORMO ;)

Data: 2011-12-28 09:41:47
Autor: stevep
Co przeszkodzi�o w budowie dr�g?
Dnia 27-12-2011 o 19:00:15 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-12-27 18:37, rAzor pisze:
U¿ytkownik - raff napisa³:
nie mam zamiaru im dogadzac ;o))z racji zajecia jezdze troche wiec

Nie ma, Henio, jestes emerytem ? :)

R.

Mundurowym! ;-)

Ma mundur jeszcze z ORMO ;)

Eeee, to nie z jaczejki, ani z razwietki?

Data: 2011-12-27 22:37:14
Autor: raff
Co przeszkodzi?o w budowie dr?g?
On Tue, 27 Dec 2011 18:37:13 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

U¿ytkownik - raff napisa³:
nie mam zamiaru im dogadzac ;o))z racji zajecia jezdze troche wiec

Nie ma, Henio, jestes emerytem ? :)

R.

Mundurowym! ;-)

Ponoc dostal nawet medal "Za zaslugi dla obronnosci kraju".

R.

Data: 2011-12-27 17:31:46
Autor: raff
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?

Pisiacy twierdz±, ¿e gdy PiS rz±dzi³, to krowa dawa³a 50 litrów mleka dziennie, a kura znosi³a 15 jajek dziennie.

Dobrze, Bodzio, twoim stylem: podaj link.

R.

Data: 2011-12-27 18:40:57
Autor: rAzor
Co przeszkodzi³o w budowie dróg?
U¿ytkownik - Bogdan Idzikowski napisa³:
Pisiacy twierdz±, ¿e gdy PiS rz±dzi³, to krowa dawa³a 50 litrów mleka
dziennie, a kura znosi³a 15 jajek dziennie.

Oczywi¶cie GWno prawda - dopiero teraz, po przejêciu i ugruntowaniu w³adzy przez PO pod wodz± Donalda Tuska krowy powoli, acz systematycznie dochodz± do 50 litrów, ale kury juz dawno przekroczy³y poziom 25 jajec dziennie, zmala³o tak¿e bezrobocie i deficyt, wzros³a stopa ¿yciowa, zredukowanana zosta³a administracja i obni¿one podatki. he he he

Data: 2011-12-27 19:01:12
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 18:40, rAzor pisze:
[...]

A to wszystko dzieki takim bidzikom, ktorych przodkowie rabotali w
embiepie ;)

Co przeszkodzi³o w budowie dróg?