Co przynosi "piątka dla zwierząt"?

Data: 2020-10-16 23:24:50
Autor: u2
Co przynosi "piątka dla zwierząt"?
W dniu 16.10.2020 o 23:21, Zexon pisze:
Nauka ekonomii w prosty i przystępny sposób!

wy ruskie pachołki ekonomię macie w głębokiej żopie:))))))))))))))

Data: 2020-10-16 15:43:52
Autor: Zexon
On 10/16/2020 15:24, u2 wrote:
W dniu 16.10.2020 o 23:21, Zexon pisze:
Nauka ekonomii w prosty i przystępny sposób!

wy ruskie pachołki ekonomię macie w głębokiej żopie:))))))))))))))

Jak widać nawet nie wysłuchałeś, co tam mówią.

Data: 2020-10-16 23:47:38
Autor: u2
W dniu 16.10.2020 o 23:43, Zexon pisze:
On 10/16/2020 15:24, u2 wrote:
W dniu 16.10.2020 o 23:21, Zexon pisze:
Nauka ekonomii w prosty i przystępny sposób!

wy ruskie pachołki ekonomię macie w głębokiej żopie:))))))))))))))

Jak widać nawet nie wysłuchałeś, co tam mówią.

wystarczy mi to co ty tutaj twierdzisz, a ty waliajesz duraka:)))))))))))))))

Data: 2020-10-16 16:34:30
Autor: Zexon
On 10/16/2020 15:24, u2 wrote:
[...]

Ostatnio widziałem zdjęcie twojego Führera Kaczyńskiego, któremu wisi brzuch, zastanawia mnie czy ten wiszący brzuch ma od jedzenia marchewki?
Tak, więc jebany hipokryta niech nie udaje miłośnika zwierząt.

Co przynosi "piątka dla zwierząt"?