Co robia Sixers?

Data: 2012-07-17 13:03:21
Autor: wiLQ
Co robia Sixers?

Ich ruchy w zeszlym miesiacu:

- sciagneli na drafcie Maurice Harklessa - SF - oddajac za niego
przyszly pick. OK, lubia mlodziaka, fajnie, choc troche dziwi pozycja...
- odpuszczaja Lou... ale sciagaja Nicka Younga. Gorszy i drozszy. WTF#1
- uzywaja amnestii na Brandzie po to by podpisac Kwame i Hawesa WTF#2
- przyjmuja na klate Dorella Wrighta, ktory ma fajny kontrakt, ale staje
sie 4 jak nie 5 niskim skrzydlowym w druzynie. WTF#3.
- gdy chmura opada wypada zadac pytanie... skoro juz zdecydowali sie
odpuscic Branda i nagle mieli duzo miejsca pod sc... to dlaczego
uderzali po resztki FAsowe, a nie po kogos dobrego?? WTF#4.

Ktos potrafi zrozumiec ich plan? Tankuja cichcem? Czeka nas wyprzedaz
Iggiego za paczke czipsow i wielka przebudowa na 2014-15?

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-17 21:39:19
Autor: Tomasz Radko
Co robia Sixers?
W dniu 2012-07-17 14:03, wiLQ pisze:

[...]

Cytując klasyka: zapłaciłem, to się bawię. A raczej: płacą mi, to się bawię.

Myślałem, że Young ma lepszy ppg od Williamsa, ale nie. Williams ma
lepszy TS%, taki sam 3p%, lepiej zbiera, lepiej podaje, ma niĹĽszy TOV%,
więcej przechwytów - kurna, rzadko się trafia taka para graczy, żeby
jeden był lepszy _we_ _wszystkim_. Young jest tak zupełnym leszczem, że
o jej.

Gdybym był Kupchakiem, zadzwoniłbym z ofertą Artest+Salley za Iguodalę.
Poczekałbym na kontrofertę Iggy za Bryanta - i klepnąłbym w pół sekundy.

Data: 2012-07-17 22:06:02
Autor: Witek
Co robia Sixers?
W dniu 2012-07-17 21:39, Tomasz Radko pisze:
W dniu 2012-07-17 14:03, wiLQ pisze:

Gdybym był Kupchakiem, zadzwoniłbym z ofertą Artest+Salley za Iguodalę.
Poczekałbym na kontrofertę Iggy za Bryanta - i klepnąłbym w pół sekundy.

Twoja miłość do Brylanta jest powszechnie znana, więc nawet nie dziwne, że odesłał byś go za choćby Young'a ;-)

Pozdrowienia Witek

Data: 2012-07-17 22:07:49
Autor: Tomasz Radko
Co robia Sixers?
W dniu 2012-07-17 22:06, Witek pisze:
[...]

I tu siÄ™ mylisz. Grzebnij w archiwum grupy. Zdziwisz siÄ™.

Natomiast obecnie Iguodala jest po prostu zawodnikiem przydatniejszym od
Bryanta. Bryant jest prawdopodobnie najbardziej przepłacanym i
przecenianym graczem NBA. Pomimo niesamowitych umiejętności.

Data: 2012-07-18 13:48:28
Autor: Witek
Co robia Sixers?
W dniu 2012-07-17 22:07, Tomasz Radko pisze:
[...]

Fakt, że Bryant jest obecnie przepłacany, niestety jest trudny do obalenia, jednak z tezą że jest najbardziej przecenianym graczem zgodzić się nie mogę ;-)
Wiem, ĹĽe statystycznie jego "dorobek meczowy" w ostatnim sezonie leciaĹ‚ na pysk. PamiÄ™tam, jak wielokrotnie podkreĹ›laĹ‚eĹ›, ĹĽe LA lepiej by wyszli majÄ…c przeciÄ™tnego SG niĹĽ gwiazdÄ™ w postaci Kobiego, ktĂłry przez caĹ‚y mecz rzuca na tragicznym procencie, by Ĺ›wiÄ™tować zwyciÄ™stwo "wywalczone   cudownym ostatnim rzutem".
W tamtych dyskusjach mimo wszystko brakowało mi uwzględnienia faktu, że drużyny właśnie na KB wysyłają specjalistów od obrony, a nie na jakiś przeciętnych SG.
Inna sprawa, że wyższa produktywność Iguodali, nie musi się wiązać ze spadkiem popularności LA po takiej wymianie.
A to juĹĽ aspekt czysto finansowy ;-)

Pozdrawiam subiektywnie
  Witek

Data: 2012-07-18 15:20:27
Autor: Tomasz Radko
Co robia Sixers?
W dniu 2012-07-18 13:48, Witek pisze:

[...]

Toż piszę, że pod względem umiejętności (skillset czy tam toolbox)
Bryant jest jednym z najlepszych graczy w historii ligi). Ale nie w tym
rzecz, żeby mieć dobry młotek: trzeba jeszcze umieć robić z niego
użytek. Bo jeżeli młotkowy upiera się, żeby przy pomocy wbijaka pisać na
laptopie - to czasem nawet uda mu się coś sensownego wystukać, ale
klawiatura lepiej wyszłaby na tym, gdyby ograniczył się do wbijania gwoździ.

Bryant nie potrafi/nie chce się ograniczyć. Ponieważ umie bardzo dużo,
to do niedawna był bardzo dobrym graczem. Obecnie mniej umiejący SG, ale
znający swoje ograniczenia, były produktywniejszy.

Inna sprawa, że wyższa produktywność Iguodali, nie musi się wiązać ze spadkiem popularności LA po takiej wymianie.
A to juĹĽ aspekt czysto finansowy ;-)

Popularność zespołu jest funkcją liczby zwycięstw. Gdyby Lakers z
Iguodalą i przeciętnym SG wygrali finały (a
Bynum-Gasol-Iguodala-przeciętny SG-Nash byliby przemocną ekipą) - nikt
nie pamiętałby o Bryancie.

Oczywiście jest to SF - Bryant jest "beloved son of the franchise" i
gdyby komuś z Lakers przeszła przez głowę myśl o transferze czy amnestii
- zamówiłby egzorcyzmy. Do tego Bryant ma pełne prawo veta w kwestii
transferĂłw - not going to happen. A szkoda.

Data: 2012-07-18 15:59:59
Autor: Witek
Co robia Sixers?
W dniu 2012-07-18 15:20, Tomasz Radko pisze:
[...]

Na tej zasadzie wielu powinno zniknąć z pamięci kibiców, jak choćby Stockton czy inny na S -John Starks.
Oczywiście rozumiem tok rozumowania ;-)

:-)

Data: 2012-08-08 00:19:16
Autor: wiLQ
Co robia Sixers?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ktos potrafi zrozumiec ich plan? Tankuja cichcem? Czeka nas wyprzedaz
> Iggiego za paczke czipsow i wielka przebudowa na 2014-15?

Cytuj±c klasyka: zapłaciłem, to się bawię. A raczej: płac± mi, to się bawię.

Toz nawet slepa wieworka czasem cos zlapie, a u Sixers nie ma nic...

Gdybym był Kupchakiem, zadzwoniłbym z ofert± Artest+Salley za Iguodalę.
Poczekałbym na kontrofertę Iggy za Bryanta - i klepn±łbym w pół sekundy.

Nie klepnalbys bo jest niezgodna z zasadami ;-P

Data: 2012-07-18 00:58:08
Autor: sooobi
Co robia Sixers?
W dniu wtorek, 17 lipca 2012 14:03:21 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
Ich ruchy w zeszlym miesiacu:

- sciagneli na drafcie Maurice Harklessa - SF - oddajac za niego
przyszly pick. OK, lubia mlodziaka, fajnie, choc troche dziwi pozycja...

Moze Iggi zmieni zespol przed All Star Game...

- odpuszczaja Lou... ale sciagaja Nicka Younga. Gorszy i drozszy. WTF#1

No dziwne tym bardziej ze Hawks podpisali z nim bardzo fajny kontrakt podobno 16/3

- uzywaja amnestii na Brandzie po to by podpisac Kwame i Hawesa WTF#2

Cóż, w Sixers teraz pod koszami wymiata Lavoy Allen!!

- przyjmuja na klate Dorella Wrighta, ktory ma fajny kontrakt, ale staje
sie 4 jak nie 5 niskim skrzydlowym w druzynie. WTF#3.

Może będ± grali small ball z Youngiem na PF na 25-30minut i 10minut dostanie tam także Iggi...

- gdy chmura opada wypada zadac pytanie... skoro juz zdecydowali sie
odpuscic Branda i nagle mieli duzo miejsca pod sc... to dlaczego
uderzali po resztki FAsowe, a nie po kogos dobrego?? WTF#4.

Może chc± zatrzymać kase, pchnać Iggiego, i za rok powalczyc na rynku buduj±c zespół wokoł Holidaya i Turnera (póki co chłopak ma przebłyski ale jak jestes niskim graczem maj±cym dużo piłkę w rękach to każdy może mieć przebłyski)?

Ktos potrafi zrozumiec ich plan? Tankuja cichcem? Czeka nas wyprzedaz
Iggiego za paczke czipsow i wielka przebudowa na 2014-15?

Nie chciało mi się wpatrywać w ich payroll dokładnie ale może odpuszczenie Branda miało jaki¶ sens, zamiana Younga za Williamsa to jaka¶ porażka, przyjęcie Wrighta fajny ruch a Kwame cóż wiadomo ile kosztuje miecho pod kosz? Z tym że to mięcho maj±c 30 lat stało się solidnym defensywnym centrem...

Data: 2012-07-18 22:20:30
Autor: wiLQ
Co robia Sixers?
sooobi@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> - uzywaja amnestii na Brandzie po to by podpisac Kwame i Hawesa WTF#2

Cóż, w Sixers teraz pod koszami wymiata Lavoy Allen!!

Ktorego kontrakt tez spartolili, ale to juz pominalem.
I mogli dac mu wymiatac bez sciagania Kwame ;-)

> [...]
> sie 4 jak nie 5 niskim skrzydlowym w druzynie. WTF#3.

Może będ± grali small ball z Youngiem na PF na 25-30minut i 10minut

To juz chyba grali? Pytanie czy to dobry kierunek?

[...]

Na co to jest plan? Maja juz dosyc playoffow i tesknia za loteria?

> [...]

jaka¶ porażka, przyjęcie Wrighta fajny ruch a Kwame cóż wiadomo ile
kosztuje miecho pod kosz? Z tym że to mięcho maj±c 30 lat stało się

Czyli ogolem krok do tylu, duzy jesli sprzedadza Iggiego. A finansowo
pogorszyli sytuacje bo przeciez Brand mial wygasajacy kontrakt.

Data: 2012-07-19 00:50:59
Autor: sooobi
Co robia Sixers?
W dniu ¶roda, 18 lipca 2012 23:20:30 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:

Ktorego kontrakt tez spartolili, ale to juz pominalem.

Dlaczego? 2 lata po 3 miliony za sezon bardzo fajny kontrakt!

I mogli dac mu wymiatac bez sciagania Kwame ;-)

A jaki Kwame dostal kontrakt taki sam jak Allen czyli 6 za 2 lata czy na 2lata ale 6 za sezon?

> dostanie tam także Iggi...

To juz chyba grali? Pytanie czy to dobry kierunek?

Na pewno dobrym nie jest graniem Youngiem mniej niz 25minut a takie mecze zdarzały się dosyć często. Chłopak nie powinien schodzić poniżej 30minut w żadnym meczu.

> [...]
> mieć przebłyski)?

Na co to jest plan? Maja juz dosyc playoffow i tesknia za loteria?

A nie wiem na co to jest plan, próbuje zrozumieć tok my¶lenia managmentu...

> [...]

Czyli ogolem krok do tylu, duzy jesli sprzedadza Iggiego. A finansowo
pogorszyli sytuacje bo przeciez Brand mial wygasajacy kontrakt.

Biorać rozwój młodych Holiday, Turner, Young niekoniecznie musi być do tyłu. Sporoto stracili na zamianie Lou - Young ale wzmocnili sie Wrightem. Kwame to nie Brand ale to inny typ gracza, ale chyba przeceniasz warto¶ć Branda, obecny Brand to mniej mobilna ale inteligetniejsza wersja Brandona Bassa, z tym ze ten drugi poza jumperkiem umie jeszcze dynamicznie wej¶ć pod kosz.
Widać Sixers chc± i¶c w stronę Brown/Allen na C a Hawes ma zaczynać mecz na PF potem przechodz±c na C.
Ja nie krytykowałbym tak tych ruchów Sixers, może te puzzle się ładnie ułoż±...
No i chyba inaczej patrzymy na sixers bo nie cenisz Lavoya Allena tak jak ja.

Data: 2012-08-08 00:16:08
Autor: wiLQ
Co robia Sixers?
sooobi@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ktorego kontrakt tez spartolili, ale to juz pominalem.

Dlaczego? 2 lata po 3 miliony za sezon bardzo fajny kontrakt!

Moze i fajny, ale powinien byc za minimum! Sixers nie dali mu opcji
druzyny na drugi rok co jest standardem przy takich kontraktach.

> I mogli dac mu wymiatac bez sciagania Kwame ;-)

A jaki Kwame dostal kontrakt taki sam jak Allen czyli 6 za 2 lata czy na
2lata ale 6 za sezon?

Circa 6 w sumie.

> [...]

Na pewno dobrym nie jest graniem Youngiem mniej niz 25minut a takie
mecze zdarzały się dosyć często. Chłopak nie powinien schodzić poniżej

Na PFie?

> Czyli ogolem krok do tylu, duzy jesli sprzedadza Iggiego. A finansowo
> pogorszyli sytuacje bo przeciez Brand mial wygasajacy kontrakt.

Biorać rozwój młodych Holiday, Turner, Young niekoniecznie musi być do tyłu.

Ale kroku do przodu to nie bedzie w zadnym scenariuszu... a o to chyba
chodzi grzebiac tak w skladzie?

Sporoto stracili na zamianie Lou - Young ale wzmocnili sie Wrightem.

... ktorym nie beda grac bo minut na SG/SF jest za malo.

Ja nie krytykowałbym tak tych ruchów Sixers, może te puzzle się ładnie ułoż±...
No i chyba inaczej patrzymy na sixers bo nie cenisz Lavoya Allena tak jak ja.

Wg mnie to nie ma nic do rzeczy - zgadzamy sie, ze powinni go zatrzymac.
Reszta ruchow byla jakas taka bez ladu i skladu, a liczenie na to, ze
puzle jakos tam sie uloza wg mnie swiadcza o marnosci GMa.