Co robia Sixers?

Data: 2012-07-18 00:58:08
Autor: sooobi
Co robia Sixers?
W dniu wtorek, 17 lipca 2012 14:03:21 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
Ich ruchy w zeszlym miesiacu:

- sciagneli na drafcie Maurice Harklessa - SF - oddajac za niego
przyszly pick. OK, lubia mlodziaka, fajnie, choc troche dziwi pozycja...

Moze Iggi zmieni zespol przed All Star Game...

- odpuszczaja Lou... ale sciagaja Nicka Younga. Gorszy i drozszy. WTF#1

No dziwne tym bardziej ze Hawks podpisali z nim bardzo fajny kontrakt podobno 16/3

- uzywaja amnestii na Brandzie po to by podpisac Kwame i Hawesa WTF#2

Cóż, w Sixers teraz pod koszami wymiata Lavoy Allen!!

- przyjmuja na klate Dorella Wrighta, ktory ma fajny kontrakt, ale staje
sie 4 jak nie 5 niskim skrzydlowym w druzynie. WTF#3.

Może będą grali small ball z Youngiem na PF na 25-30minut i 10minut dostanie tam także Iggi...

- gdy chmura opada wypada zadac pytanie... skoro juz zdecydowali sie
odpuscic Branda i nagle mieli duzo miejsca pod sc... to dlaczego
uderzali po resztki FAsowe, a nie po kogos dobrego?? WTF#4.

Może chcą zatrzymać kase, pchnać Iggiego, i za rok powalczyc na rynku budując zespół wokoł Holidaya i Turnera (póki co chłopak ma przebłyski ale jak jestes niskim graczem mającym dużo piłkę w rękach to każdy może mieć przebłyski)?

Ktos potrafi zrozumiec ich plan? Tankuja cichcem? Czeka nas wyprzedaz
Iggiego za paczke czipsow i wielka przebudowa na 2014-15?

Nie chciało mi się wpatrywać w ich payroll dokładnie ale może odpuszczenie Branda miało jakiś sens, zamiana Younga za Williamsa to jakaś porażka, przyjęcie Wrighta fajny ruch a Kwame cóż wiadomo ile kosztuje miecho pod kosz? Z tym że to mięcho mając 30 lat stało się solidnym defensywnym centrem...

Data: 2012-07-18 22:20:30
Autor: wiLQ
Co robia Sixers?
sooobi@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> - uzywaja amnestii na Brandzie po to by podpisac Kwame i Hawesa WTF#2

Cóż, w Sixers teraz pod koszami wymiata Lavoy Allen!!

Ktorego kontrakt tez spartolili, ale to juz pominalem.
I mogli dac mu wymiatac bez sciagania Kwame ;-)

> [...]
> sie 4 jak nie 5 niskim skrzydlowym w druzynie. WTF#3.

Może będą grali small ball z Youngiem na PF na 25-30minut i 10minut

To juz chyba grali? Pytanie czy to dobry kierunek?

[...]

Na co to jest plan? Maja juz dosyc playoffow i tesknia za loteria?

> [...]

jakaś porażka, przyjęcie Wrighta fajny ruch a Kwame cóż wiadomo ile
kosztuje miecho pod kosz? Z tym że to mięcho mając 30 lat stało się

Czyli ogolem krok do tylu, duzy jesli sprzedadza Iggiego. A finansowo
pogorszyli sytuacje bo przeciez Brand mial wygasajacy kontrakt.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-19 00:50:59
Autor: sooobi
Co robia Sixers?
W dniu środa, 18 lipca 2012 23:20:30 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:

Ktorego kontrakt tez spartolili, ale to juz pominalem.

Dlaczego? 2 lata po 3 miliony za sezon bardzo fajny kontrakt!

I mogli dac mu wymiatac bez sciagania Kwame ;-)

A jaki Kwame dostal kontrakt taki sam jak Allen czyli 6 za 2 lata czy na 2lata ale 6 za sezon?

> dostanie tam także Iggi...

To juz chyba grali? Pytanie czy to dobry kierunek?

Na pewno dobrym nie jest graniem Youngiem mniej niz 25minut a takie mecze zdarzały się dosyć często. Chłopak nie powinien schodzić poniżej 30minut w żadnym meczu.

> [...]
> mieć przebłyski)?

Na co to jest plan? Maja juz dosyc playoffow i tesknia za loteria?

A nie wiem na co to jest plan, próbuje zrozumieć tok myślenia managmentu...

> [...]

Czyli ogolem krok do tylu, duzy jesli sprzedadza Iggiego. A finansowo
pogorszyli sytuacje bo przeciez Brand mial wygasajacy kontrakt.

Biorać rozwój młodych Holiday, Turner, Young niekoniecznie musi być do tyłu. Sporoto stracili na zamianie Lou - Young ale wzmocnili sie Wrightem. Kwame to nie Brand ale to inny typ gracza, ale chyba przeceniasz wartość Branda, obecny Brand to mniej mobilna ale inteligetniejsza wersja Brandona Bassa, z tym ze ten drugi poza jumperkiem umie jeszcze dynamicznie wejść pod kosz.
Widać Sixers chcą iśc w stronę Brown/Allen na C a Hawes ma zaczynać mecz na PF potem przechodząc na C.
Ja nie krytykowałbym tak tych ruchów Sixers, może te puzzle się ładnie ułożą...
No i chyba inaczej patrzymy na sixers bo nie cenisz Lavoya Allena tak jak ja.

Data: 2012-08-08 00:16:08
Autor: wiLQ
Co robia Sixers?
sooobi@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ktorego kontrakt tez spartolili, ale to juz pominalem.

Dlaczego? 2 lata po 3 miliony za sezon bardzo fajny kontrakt!

Moze i fajny, ale powinien byc za minimum! Sixers nie dali mu opcji
druzyny na drugi rok co jest standardem przy takich kontraktach.

> I mogli dac mu wymiatac bez sciagania Kwame ;-)

A jaki Kwame dostal kontrakt taki sam jak Allen czyli 6 za 2 lata czy na
2lata ale 6 za sezon?

Circa 6 w sumie.

> [...]

Na pewno dobrym nie jest graniem Youngiem mniej niz 25minut a takie
mecze zdarzały się dosyć często. Chłopak nie powinien schodzić poniżej

Na PFie?

> Czyli ogolem krok do tylu, duzy jesli sprzedadza Iggiego. A finansowo
> pogorszyli sytuacje bo przeciez Brand mial wygasajacy kontrakt.

Biorać rozwój młodych Holiday, Turner, Young niekoniecznie musi być do tyłu.

Ale kroku do przodu to nie bedzie w zadnym scenariuszu... a o to chyba
chodzi grzebiac tak w skladzie?

Sporoto stracili na zamianie Lou - Young ale wzmocnili sie Wrightem.

... ktorym nie beda grac bo minut na SG/SF jest za malo.

Ja nie krytykowałbym tak tych ruchów Sixers, może te puzzle się ładnie ułożą...
No i chyba inaczej patrzymy na sixers bo nie cenisz Lavoya Allena tak jak ja.

Wg mnie to nie ma nic do rzeczy - zgadzamy sie, ze powinni go zatrzymac.
Reszta ruchow byla jakas taka bez ladu i skladu, a liczenie na to, ze
puzle jakos tam sie uloza wg mnie swiadcza o marnosci GMa.