Co robia hulajnogi?

Data: 2019-01-24 07:47:00
Autor: ń
Co robia hulajnogi?
Czy ja mieszkam w dziwnej okolicy, że co rusz potykam się o jakąś hulajnogę zostawioną na środku chodnika na bezludziu i podobnie bez sensu przypięte rowery do drzew czy płotów (np. za kierownicę)?
Czy to wszystko są może pułapki na złodziei?
Jedno takie g... przeprowadziłem o kilka metrów i oparłem o żywopłot, teraz czekam na "wejście" o 6 rano ;-))

Data: 2019-01-24 12:31:26
Autor: abn140
Co robia hulajnogi?
nic takiego nie spotykam.
u mnie inna tradycja "sto puszek na sto metrow na sto lat niepodleglosci"
.... chyba zaczne to zbierac do koszy po bidonach, za dwa lata bedzie z tego karbonowa szosa.
za to niemal wszedzie widze plastikowe rowerki wszelkiej masci dla dzieci.
urwie sie oska, peknie kolo czy cokolwiek to wlasciciel tytan intelektu wraca z dzieckiem do domu a 'rowerek' zostaje....

Data: 2019-01-24 16:06:35
Autor: ń
Co robia hulajnogi?
Zalew tych rowerów przypiętych niedbale do "bele czego" i w najgłupszych miejscach jest u mnie tak wielki, że odruchowo wkładam rękawiczki i naciągam kominiarkę ;-)

-- -- -
nic takiego nie spotykam.

Data: 2019-02-17 09:44:59
Autor: ń