Co robią posłowie z iPadami za nasze pieniądze?

Data: 2012-07-07 10:21:18
Autor: $heikh el $hah
Co robią posłowie z iPadami za nasze pieniądze?
W dniu 2012-07-07 09:21, hikikomori san pisze:
posłowie zamiast zająć się sprawami ustaw, to oglądają na tabletach…
porno w sieci! To nie żart. Na podobnych igraszkach w internecie
przyłapano Macieja Wydrzyńskiego – członka Ruchu Palikota, który zamiast
zajmować się pracą, to przegląda sobie roznegliżowane modelki (co
ciekawe, także modeli).

Gdyby tylko modelki... to bym zakrzyknął: "co najmniej jeden zdrowy umysłowo!".

Dziennikarze Faktu zapytali Wydrzyńskiego do czego używa własny tablet z
iOS. Odpowiedział następująco: „najczęściej korzystam z wyszukiwarki,
poczty i kalendarza, mamy bardzo fajne aplikacje zainstalowane przez
specjalistów. Na tablecie przeglądam ustawy, dokumenty zajmowały bardzo
dużo miejsca, a tutaj otwieram tablet i wszystko jest.” Zapomniał jednak
dodać, że korzysta również z przeglądarki internetowej, która bardzo
ułatwia mu oglądanie roznegliżowanych modelek.

Fstszonsajonce! Skandal, hańba, targowica, że na pierwszym miejscu nie wymienił oglądania zdjęć seksownych 'kibicek' (nie lubię tego słowa).
Ty, hiki, wiesz, co to polityka?

A moze w ramach tego kampania spoleczna "PORNO DLA KAZDEGO, ZAMIAST
ORLIKOW"

Że nie masz porno, a jedynie orlika, to pretensje miej do rodziców.
Ja porno mam. Tyle, że dostęp do sieci po dobrym łączu powinien kosztować max tyle co abo RTV. Telewizor wyjebałem, a radia z anteny słucham od święta, bo u mnie, poza Radiem Plus Podhale, nie odbiera (antena na maszcie na dachu) nic poza RMF, ZET i (z najmocniejszym chyba sygnałem!) Rydzyjko.

--
☼ $heikh el $hah ت
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Co robią posłowie z iPadami za nasze pieniądze?