Co robić, kiedy nie można kupić filmu?

Data: 2012-01-24 05:20:19
Autor: Meine
Co robić, kiedy nie można kupić filmu?
Dzień dobry!

Co szanowna Grupa powie mi na taki problem. Jest film, który w wersji polskiej był wyemitowany tylko raz, a który nijak nie jest do dostania w żadnym sklepie za pieniądze i legalnie. No i żeby było jeszcze śmieszniej, to owszem jest ten film w sieci do wyszarpania, ale i tak nie ma polskich napisów, gdyż sprawa mało POPularna. Mnie zasadniczo język oryginału specjalnie nie przeszkadza lub przeszkadza w 50%, ale chciałbym żeby z tym filmem również zapoznały się inne osoby w moim towarzystwie.

Chodzi o film p.t. "The Karen Carpenter Story".

Ktoś potrafi pomóc?

Z góry wielkie dzięki.

Data: 2012-01-24 16:48:15
Autor: Azotox Moon
Meine wrote:
[...]

jeżeli NIE MA napisów, to ich nie będzie, dopóki ktoś nie przetłumaczy.
wątpię, żeby ktoś to zrobił, ale możesz ściągnąć angielskie i samemu przetłumaczyć.

moon

Data: 2012-01-24 17:33:14
Autor: zly
Co robić, kiedy nie można kupić filmu?
Dnia Tue, 24 Jan 2012 05:20:19 +0100, Meine napisał(a):

Ktoś potrafi pomóc?

Ściągnąć z sieci. O ile przy tym nie udostępniasz, to nie jest niezgodne z
prawem.

--
marcin

Data: 2012-01-24 18:21:30
Autor: the_foe
W dniu 2012-01-24 17:33, zly pisze:
Dnia Tue, 24 Jan 2012 05:20:19 +0100, Meine napisał(a):

Ktoś potrafi pomóc?

Ściągnąć z sieci. O ile przy tym nie udostępniasz, to nie jest niezgodne z
prawem.

nie do konca. Nie jest to przestepstwo, ale nie tylko delikt rodzi skutki cywilno-prawne.

--
the_foe

Data: 2012-01-24 19:53:04
Autor: zly
Dnia Tue, 24 Jan 2012 18:21:30 +0100, the_foe napisał(a):

nie do konca. Nie jest to przestepstwo, ale nie tylko delikt rodzi skutki cywilno-prawne.

Ale tutaj zdaje się nie ma kto dochodzić swoich praw na drodze cywilnej
--
marcin

Data: 2012-01-25 05:52:45
Autor: Meine
zly wrote:
Dnia Tue, 24 Jan 2012 05:20:19 +0100, Meine napisał(a):

> Ktoś potrafi pomóc?

Ściągnąć z sieci. O ile przy tym nie udostępniasz, to nie jest
niezgodne z prawem.

Miszczu!
Nie jestem zwolennikiem piractwa. Jednakowoż _F_ilm jest. Napisów brak. A 4.02. się zbliża krokami cyklopa. A jest to dzień 29. rocznicy śmierci Karen. Więc sprawę należy stosownie uczcić, chocby m.in. obejrzeniem filmu oraz zaznajomieniem z nim tych, którzy jeszcze nie widzieli, a już uwierzyli ;-).

Meine

Data: 2012-01-25 16:25:13
Autor: Meine
Disappointed E52 owner wrote:
Użytkownik "Meine" <meine@gazeta.pl> napisał
[...]
> [...]
> również zapoznały się inne osoby w moim towarzystwie.
>
> Chodzi o film p.t. "The Karen Carpenter Story".

Odpal im z jutjuba

Ale co mam odpalić? Napisy?

M.

Data: 2012-01-25 19:39:41
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "Meine" <meine@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfp6sk$r9o$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> również zapoznały się inne osoby w moim towarzystwie.
>
> Chodzi o film p.t. "The Karen Carpenter Story".

Odpal im z jutjuba

Ale co mam odpalić? Napisy?

Nie wiedziałem co to za film, więc z ciekawości wpisałem jego tytuł w Google i pierwszy link pozwala od razu oglądać w serwisie
video google. Napisów nie ma, to jakaś strasznie niszowa produkcja.

Data: 2012-01-26 15:23:37
Autor: Dedektyf
[...]

Ten jak zwykle zdziwiony. Przecież to autor napisał na samym początku.

Data: 2012-01-28 14:40:48
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Dedektyf" <pan_arek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfrnla$ej0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Autor mial dylematy moralne, wiec jak go szczypie sumienie, nie musi nic pobierać, wystarczy że odpali audiencji film z serwisu video google, a napisów mu nikt nie urodzi, bo nie istnieją.

Co robić, kiedy nie można kupić filmu?