Co robić, żeby obalić twen kurewski system?

Data: 2013-05-25 11:00:57
Autor: boukun
Co robić, żeby obalić twen kurewski system?
Nic nie robić, patrzeć ja się sam rozpierdala. Siedzieć z założonymi rękami i przyglądać się, jak się bandziory męczą i kombinują, żeby kogoś okraść, wycisnąć z frajerów soki. Bądźmy bierni, pozwólmy bandziorom zdechnąć śmiercią głodową. Nie pracujemy na nbandziorów, nie płacimy podatków, aż zdechną i rozłożą się na łopatki...

Wojna władzy z narodem trwa...

boukun

Data: 2013-05-25 03:38:55
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Co robić, żeby obalić twen kurewski system?
W dniu sobota, 25 maja 2013 11:00:57 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

Patrzec i uczyc się...od Gandhiego ;)

Wojna w�adzy z narodem trwa...

Ale to widać nie jest "ich" narod...

Data: 2013-05-25 13:40:23
Autor: Parvus

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:knpv7r$vds$1mx1.internetia.pl...
[...]

Proponuję bys zmienił lekarza.

Bartek

Data: 2013-05-25 14:23:18
Autor: boukun
Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51a0a55e$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lekarze w Polsce też są bezsilni, wobec tego kurewskiego, bezczelnego i wyrachowanego reżimu władzy...

boukun

Data: 2013-05-25 14:47:33
Autor: u2
W dniu 2013-05-25 14:23, boukun pisze:
Lekarze w Polsce też są bezsilni, wobec tego kurewskiego, bezczelnego i
wyrachowanego reżimu władzy...

Nie martw sie, im krzywda sie nie dzieje...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 16:04:28
Autor: Janek Wlodak

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:knpv7r$vds$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty boczek, to nie agituj, boś komuch, jumacz, złodziej, nierób i pedał. Więc masz najmniej do zameldowania.

Data: 2013-05-25 16:11:12
Autor: boukun
Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomości news:b0buorF6k2kU1mid.individual.net...

[...]

A taki tępy anonim jak ty, to sobie może tylko poszczekać na grupie i POpyskować...

boukun

Data: 2013-05-25 19:05:37
Autor: pluton_
Co robić, żeby obalić twen kurewski system?
Ty boczek, to nie agituj, boś komuch, jumacz, złodziej, nierób i pedał.
Więc
masz najmniej do zameldowania.

O! To ze pedal to nie wiedzialem.

Nullification

Co robić, żeby obalić twen kurewski system?