Co robicie względem paranoi z żarówkami?

Data: 2009-05-14 07:48:05
Autor: Pietrek
Co robicie względem paranoi z żarówkami?

Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości
Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.
Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy
pulsującym
świetle gównianych neonówek.
Wkurzony jestem. Lubie zwykłe żarówki.
-- Jackare

Czytałem w Angorze artykuł o genezie tego chorego pomysłu. Ot, i mroczna
strona Jewropiejskiego Sojuza, lobbing grup interesów, zmowa producentów.
Nowości lubię ale stare żarówki akurat mi nie przeszkadzają i rzeczywiście
nie widzę znacznych oszczędności w domowym budżecie.
Chyba poświecę stówę i zrobie zapas, zanim wyjdą z obiegu ;)

P.

Data: 2009-05-14 08:33:30
Autor: Panslavista
Użytkownik "Pietrek" <pietrek34@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

nie widzę znacznych oszczędności w domowym budżecie.
Chyba poświecę stówę i zrobie zapas, zanim wyjdą z obiegu ;)

Lampy radiowe są, a zarówki też będą robione w Chinach...

Co robicie względem paranoi z żarówkami?