Co robicie względem paranoi z żarówkami?

Data: 2009-05-15 16:38:59
Autor: Kot Prezydenta
Co robicie względem paranoi z żarówkami?

Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości news:gufpnn$slm$1atlantis.news.neostrada.pl...
Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.

Bzdura, znikną 100 watowe, reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)

Co robicie względem tej paranoi?

Sprawdzamy informacje żeby takich właśnie paranoicznych wieści nie tworzyć

Data: 2009-05-15 16:46:38
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 15 May 2009 16:38:59 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości news:gufpnn$slm$1atlantis.news.neostrada.pl...
Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.

Bzdura, znikną 100 watowe,

O żesz, a ja właśnie takich używam w domu :-(
To co - trzeba będzie kupić ze 100 sztuk...

reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)

Mam nadzieję, że w nieskończoność :-D

Data: 2009-05-17 18:09:49
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 15 May 2009 16:46:38 +0200, Ikselka napisał(a):
[...]

Znikną też WSZYSTKIE mleczne - nawet 25W... Jakiś ekodebil sobie po prostu
wymyślił że w ten sposób sie łatwiej zmusi ludzi do rezygnacji z żarówek, bo
przezroczyste często się nie nadają...

reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)
Mam nadzieję, że w nieskończoność :-D

Ja tam robię zapasy.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-18 09:40:29
Autor: Jeffrey
Jacek Osiecki wrote:

Znikną też WSZYSTKIE mleczne - nawet 25W... Jakiś ekodebil sobie po
prostu wymyślił że w ten sposób sie łatwiej zmusi ludzi do rezygnacji
z żarówek, bo przezroczyste często się nie nadają...

kurde, co ty piszesz WSZYSTKIE MLECZNE?
dla mnie tylko mleczne mają sens bo mają mniejszy efekt olśnienia

jeffrey

Data: 2009-05-18 09:55:33
Autor: Grzegorz Janoszka
Jeffrey wrote:
[...]

No ja też miałem dużo mlecznych. Może za dobrze się sprzedawały i komuniści w Brukseli zadecydowali, że pora ukręcić łeb hydrze chciwego kapitalizmu :)

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2009-05-18 11:03:40
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 18 May 2009 09:40:29 +0200, Jeffrey napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Zgadza się, wszystkie mleczne. Eurokomuchy chcą w ten właśnie sposób zmusić
do przejścia na świetlówki jeszcze przed wyeliminowaniem wszystkich żarówek
z rynku.

Nawet się jeden artysta wypowiedział :)
http://www.designboom.com/weblog/cat/8/view/6169/ingo-maurer-euro-condom.html

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-18 15:16:48
Autor: ąćęłńóśźż
Co robicie względem paranoi z żarówkami?
I znowu za ekokomuny trzeba się będzie zaopatrywać w fotograficznym ;-))
JaC

-- -- -