Co robiła u nas prezydent kudłatych ?

Data: 2011-08-11 17:52:32
Autor: japawel
Co robiła u nas prezydent kudłatych ?
http://wiadomosci.onet.pl/forum.html?&discId=11509072&threadId=89709597&AppID=15?hashr#forum:MSwxNSwxMSw4OTcwOTU5NywyMjQzODcxNDUsMTE1MDkwNzIsMCxmb3J1bTAwMS5qcw==

Bardzo mnie interesuje jakie sprawy gospodarcze
mial do zalatwienia Premier Izraela ktory byl z przyjacielska wizyta w Polsce w
ubiegly piatek BO NIGDZIE NIE MA ZADNEGO POKLOSIA TYCH MIEDZYPANSTWOWYCH ROZMOW
 MOZE KTOS MNIE LASKAWIE  POinformuje

KToś wie po co kierownik  kudłatych był ?

Data: 2011-08-11 20:23:40
Autor: raff

<japawel@onet.pl> wrote in message news:5a65.00000029.4e43fac0newsgate.onet.pl...
[...]

żebrać zebysmy Palestyny nie uznawali.