Co robiono z przestępcami w Anglii?

Data: 2009-09-01 20:51:24
Autor: Piotr
Co robiono z przestępcami w Anglii?
Jeszcze w latach pięćdziesiątych:
"W 1952 roku Turing został poddany chemicznej kastracji, ponieważ
uznano go za winnego w procesie, w którym oskarżono go o popełnienie
czynu niemoralnego, jakim w tamtym czasie było utrzymywanie stosunków
homoseksualnych. Dwa lata później naukowiec popełnił samobójstwo."

http://wiadomosci.onet.pl/2035328,441,item.html

A teraz panie, homofobia! Do pudła trafić można za brzydzenie się
niedawnego wszak przestępcy.
Piotr

Data: 2009-09-01 22:34:03
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Chciałbyś żeby to wróciło? - takie kary?

Data: 2009-09-01 22:51:49
Autor: Piotr
Dnia Tue, 01 Sep 2009 22:34:03 +0200, jadrys napisał(a):

Chciałbyś żeby to wróciło? - takie kary?

A po co? Piotr
PS. Męczące są takie postympowe pytania.

Data: 2009-09-01 23:11:12
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Tue, 01 Sep 2009 22:34:03 +0200, jadrys napisał(a):

Chciałbyś żeby to wróciło? - takie kary?

A po co? Piotr
PS. Męczące są takie postympowe pytania.

Bo jakoś tak wyczułem nostalgię za takimi karami w Twoim poście.

Data: 2009-09-01 23:29:29
Autor: Piotr
Dnia Tue, 01 Sep 2009 23:11:12 +0200, jadrys napisał(a):

Bo jakoś tak wyczułem nostalgię za takimi karami w Twoim poście.

Nostalgii za wysokimi karami dla odmiennego myślenia, to sobie
poszukaj w swojej czerwonej głowie, jadrysiu.
Ja pokazałem postęp postympu. Przecie w/w przykład to mamy w jakini
postympu.
Piotr

Data: 2009-09-02 11:59:58
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

GB jaskinią postępu? Przecież tam ciemnogród jeszcze większy niż u nas..  Motorem napędowym postępu jest Holandia - to co u nich obowiązuje dzisiaj, to z wielkimi oporami konserwatywnych ciemniaków będzie aktualne u nas za lat kilkanaście.. :-(

Data: 2009-09-02 12:49:52
Autor: Piotr
Dnia Wed, 02 Sep 2009 11:59:58 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Cóż postymp nie jedno ma imię i nie jedną jakinię, he, he.
Piotr

Data: 2009-09-02 16:51:00
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7lfmv$jdq$1news.onet.pl...

to z wielkimi oporami konserwatywnych ciemniaków będzie
aktualne u nas za lat kilkanaście.. :-(

chyba , ze nakazem jakiegos madrego rzadu zostana przedstawione rydzykowym mediom zarzuty i zostana zamkniete raz na zawsze . Przestana szerzyc glupote i jarac polmozgowcow swoimi narkotycznynmi tresciami .

cyc

Data: 2009-09-02 12:28:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Co robiono z przestępcami w Anglii?
Dnia Tue, 01 Sep 2009 22:34:03 +0200, jadrys napisał(a):

> Chciałbyś żeby to wróciło? - takie kary?

A po co? Piotr
PS. Męczące są takie postympowe pytania.

Pietrosku, dobze, ze niechces, boby ciem prendzejcypuźniej tes wykastrowały...!

Godołeś mi pseca kiedysik, ze chopcykami niegardzis - jescem ciem porem razy
łoscegołem, ze baby, asfaldy, pedafile i pederasty AIDAS mieć mogom i zarazić
siem mozes...!

Data: 2009-09-02 12:51:42
Autor: Piotr
Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:28:19 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Godołeś mi pseca kiedysik, ze chopcykami niegardzis

Musiałeś mnie pomylić z jakimś kolegą partyjnym.
Piotr

Data: 2009-09-02 13:40:54
Autor: lord_donald
W dniu 01.09.2009 22:34, jadrys pisze:
Piotr pisze:
[...]

Ja tam proponuje dodać do ich roszczeń o przywilej pierwszeństwa w pozyskiwaniu pracy, dostępu do opieki medycznej, szkolnictwa, itp..., dodać jeszcze gotowość i obowiązek seksualny reszty społeczeństwa do zaspokajania ich potrzeb.
A więc, jeżeli taki przedstawiciel uprzywilejowanej grupy społecznej poczuje popęd seksualny w miejscu publicznym, to każdy obywatel pod groźbą ciężkich sankcji karnych, będzie miał obowiązek udostępnić mu odpowiednich swoich narządów wedle jego życzenia, lub ewentualnie narządów swojego dziecka jeżeli tak sobie zażyczy.
Co wy na to? Czy nie byli byśmy wtedy bardzo tolerancyjnym i wyrozumiałym społeczeństwem?!

Data: 2009-09-02 22:56:34
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ale tez masz marzenia.. Pewnie masz jakąś ładną sąsiadkę, nieosiągalną dla ciebie?

Co robiono z przestępcami w Anglii?