Co rowerzyści robią na chodniku?

Data: 2012-08-19 09:44:28
Autor: Abecolek
Co rowerzyści robią na chodniku?
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,12323648,Co_rowerzysci__do_cholery__robia_na_chodniku___Boje.html

Piesi narzekają, że rowerzyści wpychają się na chodnik. - Są bezczelni i uważają, że wszystko im się należy - mówiła młoda mama z Warszawy, która żaliła się na rowerzystów zawłaszczających przestrzeń. Z kolei cykliści narzekają, że to jedyne wyjście - na jezdni nie czują się bezpiecznie. Kierowcy traktują ich jak zło konieczne i nie widzą potrzeby, by zwolnić.

====

No tak. Na chodniku miszcze i pełna odwaga wobec pieszych i słabszych - a na asfalcie już tchorze co to boją się samochodow... :P

Data: 2012-08-19 04:53:14
Autor: rmikke
Co rowerzy¶ci robi± na chodniku?
On Sunday, August 19, 2012 9:44:28 AM UTC+2, Abecolek wrote:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,12323648,Co_rowerzysci__do_cholery__robia_na_chodniku___Boje.html

Piesi narzekaj±, że rowerzy¶ci wpychaj± się na chodnik. - S± bezczelni i uważaj±, że wszystko im się należy - mówiła młoda mama z Warszawy, która żaliła się na rowerzystów zawłaszczaj±cych przestrzeń. Z kolei cykli¶ci narzekaj±, że to jedyne wyj¶cie - na jezdni nie czuj± się bezpiecznie. Kierowcy traktuj± ich jak zło konieczne i nie widz± potrzeby, by zwolnić.

Ale zwróćcie uwagę na pani± Ewę na końcu. Też jaki¶ czas temu zacz±łem dziękować
pieszym, jak mi specjalnie robi± miejsce na chodniku. Kropla dr±ży skałę ;)

Data: 2012-08-19 16:48:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
Co rowerzy¶ci robi± na chodniku?
Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomo¶ci news:a8ebaa16-f4ea-40d2-870e-

--

Ja zawsze staram się mówić -> GŁO¦NO i WYRA¬NIE <- dziękuję ;) Nic nie kosztuje a jest przyjemniej wszystkim :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-08-19 14:56:55
Autor: Robert Ostrowski
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
Ja zawsze staram się mówić -> GŁO¦NO i WYRA¬NIE <- dziękuję ;) Nic nie kosztuje a jest przyjemniej wszystkim :)

A po co cokolwiek gadać...wystarczy zjechać z chodnika i poruszać się ulic±.

Data: 2012-08-19 08:35:01
Autor: rmikke
Co rowerzy¶ci robi± na chodniku?
On Sunday, August 19, 2012 4:56:55 PM UTC+2, Robert Ostrowski wrote:
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisa�(a): > Ja zawsze staram si� m�wi� -> G�O�NO i WYRA�NIE <- dzi�kuj� ;) Nic nie > kosztuje a jest przyjemniej wszystkim :)

A po co cokolwiek gadaďż˝...wystarczy zjechaďż˝ z chodnika i poruszaďż˝ siďż˝ ulicďż˝.

Zakładaj±c, że jest obok takowa. Wiesz, ja ZWYKLE jeżdżę jezdni±...

Data: 2012-08-19 21:08:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
Co rowerzy¶ci robi± na chodniku?

Użytkownik "Robert Ostrowski" <robertrobert1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0qurn$cfe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przepadam za ludĽmi u których wszystkie jest takie proste i oczywiste.

Data: 2012-08-19 10:22:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-19 09:44, Abecolek pisze:
[...]

asfalcie juĹĽ tchorze co to bojÄ… siÄ™ samochodow... :P

Rowerzyści muszą być na jezdni w imię bezpieczeństwa. Dlatego aby raz na pokolenie nie zginął jeden pieszy, jeżdżą po jezdni, gdzie ginie w tym czasie setki rowerzystów.

Jakieś zasady muszą być, co? Nie po to się uchwala prawo, aby go bydło nie przestrzegało :)

--
Liwiusz

Data: 2012-08-19 10:29:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Abecolek" <abrakadabra@abecolek.pl> napisał w wiadomości news:k0q5gs$j84$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niedziela bez flame'e nie cieszy jak kiedyĹ›?

Data: 2012-08-19 10:52:16
Autor: Rafał Grzelak
Abecolek wrote:

[...]

jezdni nie czujÄ… siÄ™ bezpiecznie.  Kierowcy traktujÄ… ich jak zĹ‚o
konieczne i nie widzą potrzeby, by zwolnić.

====

No tak. Na chodniku miszcze i pełna odwaga wobec pieszych i słabszych
- a na asfalcie juĹĽ tchorze co to bojÄ… siÄ™ samochodow... :P

"Mam swoje lata i to, że mija mnie rower z prędkością jakichś 50 km na
godz. mnie przeraża - mówił słuchacz."

Ale fantazjujÄ….

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-08-19 04:55:24
Autor: rmikke
On Sunday, August 19, 2012 12:52:16 PM UTC+2, Rafał Grzelak wrote:
Abecolek wrote:

> [...]

> konieczne i nie widz± potrzeby, by zwolnić.

> - a na asfalcie już tchorze co to boj± się samochodow... :P

"Mam swoje lata i to, że mija mnie rower z prędko¶ci± jakich¶ 50 km na

godz. mnie przeraża - mówił słuchacz."

Ale fantazjuj±.

A to nie od dzi¶ wiadomo, że dla pieszego nawet rowerzysta jad±cy
20km/h "pędzi". Toż już nawet Strasz Miejska nie przejmuje się
tym, jak pieszy ocenia prędko¶ć innych, o Policji nie wspominaj±c.

Data: 2012-08-19 11:46:43
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Abecolek napisał:
Piesi narzekaj±, że rowerzy¶ci wpychaj± się na chodnik. - S± bezczelni i
uważaj±, że wszystko im się należy - mówiła młoda mama z Warszawy, która
żaliła się na rowerzystów zawłaszczaj±cych przestrzeń.

Wczoraj widziałem jak podobna młoda mama, a nawet dwie, szły z dziećmi po jezdni, mimo że po obu stronach ulicy s± chodniki. Rodzinka zajmowała przestrzeń od krawężnika do krawężnika. I nie było to w strefie zamieszkania.

Co rowerzyści robią na chodniku?