Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?

Data: 2011-09-19 15:12:10
Autor: Tomek
Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?
Proszę, wpisujcie...

No bo ja widzę, że nie tylko nie zrobiono nic nowego, ale pogorszono warunki pracy i życia w Polsce młodym ludziom. Efekt - masowa emigracja i nikt nie chce tu wracać. A z detali:
- znosi się ułatwienia i kredyty "Rodzina na swoim",
- podwyższono opłaty za przedszkola,
- zmusza się 6-latki do pójścia do szkoły,
- bezrobocie wśród młodych zwiększyło się z ok. 30% do 50%,
- wprowadzono odpłatność za drugi kierunek studiów,

Pewnie jeszcze kilka takich spraw możnaby dopisać... A gdzie spełnienie obietnic, że wszyscy młodzi będą tu wracać? Bo będzie tak dobrze...?
Tomek

Data: 2011-09-19 06:18:39
Autor: Leszczur
Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?
On 19 Wrz, 15:12, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Prosz , wpisujcie...

No bo ja widz , e nie tylko nie zrobiono nic nowego, ale pogorszono warunki
pracy i ycia w Polsce m odym ludziom. Efekt - masowa emigracja i nikt nie
chce tu wraca . A z detali:
- znosi si u atwienia i kredyty "Rodzina na swoim",
- podwy szono op aty za przedszkola,
- zmusza si 6-latki do p j cia do szko y,
- bezrobocie w r d m odych zwi kszy o si z ok. 30% do 50%,
- wprowadzono odp atno za drugi kierunek studi w,

Pewnie jeszcze kilka takich spraw mo naby dopisa ... A gdzie spe nienie
obietnic, e wszyscy m odzi b d tu wraca ? Bo b dzie tak dobrze...?

Mlodzi to niech sie biorą do roboty, a nie czekaja ze rząd poda im
wszystko na tacy. Bo jesli rząd chce im cos dac, to innym musi zabrac.
Wiec ja dziekuje serdecznie za taka sprawiedliwosc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-19 13:41:05
Autor: obserwator
Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
Mlodzi to niech sie bior=B1 do roboty, a nie czekaja ze rz=B1d poda im
wszystko na tacy. Bo jesli rz=B1d chce im cos dac, to innym musi zabrac.
Wiec ja dziekuje serdecznie za taka sprawiedliwosc.

czlowieku, co ty pitolisz ? jak nie masz pojecia o czym piszesz to sie po
prostu nie wypowiadaj, bo robisz z siebie GLUPKA.

Jakim trzeba byc debilem, alby pierdolic jedno i to samo, jednoczesnie
lekcewazyc ogromna ilosc faktow ktore swiadcza o kompletnej nieudolnosci
obecnego rzadu.

Na co tacy jak ty licza? Nawet komuna tego nie wytrzymala, to jak moze
wytrzymac to cos co nazywacie *kapitalizmem*, a co w gruncie rzeczy jest tylko
systemem mafinym?

Tutaj wejda wierzyciele zagraniczni i nie bedzie zmiluj sie. A sprzedaja juz
wszytko co sie da jak zwylke bez sensu, jak to komuchy.

Data: 2011-09-19 12:23:24
Autor: Leszczur
Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?
On 19 Wrz, 15:41, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> Mlodzi to niech sie bior=B1 do roboty, a nie czekaja ze rz=B1d poda im
> wszystko na tacy. Bo jesli rz=B1d chce im cos dac, to innym musi zabrac.
> Wiec ja dziekuje serdecznie za taka sprawiedliwosc.

czlowieku, co ty pitolisz ?

Odpowiadam na pytanie.

Jakim trzeba byc debilem, alby pierdolic jedno i to samo, jednoczesnie
lekcewazyc ogromna ilosc faktow ktore swiadcza o kompletnej nieudolnosci
obecnego rzadu.

Nie chodzi o lekcewazenie faktow, a o bezmyslnosci takich jolopow, co
to tylko czekaja az im sie da.

Na co tacy jak ty licza?

Tylko i wylacznie na siebie. I do tego samego zachecaja innych.
Darmozjady tylko wyciagaja lape do rzadu i czekaja az im sie da.

Nawet komuna tego nie wytrzymala, to jak moze
wytrzymac to cos co nazywacie *kapitalizmem*, a co w gruncie rzeczy jest tylko
systemem mafinym?

Bredzisz.

Tutaj wejda wierzyciele zagraniczni i nie bedzie zmiluj sie. A sprzedaja juz
wszytko co sie da jak zwylke bez sensu, jak to komuchy.

A o czym ty bredzisz? Tomek narzeka na podwyzki opłat - a to rzecz
normalna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-19 16:03:39
Autor: matusm
Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e774014$0$3495$65785112news.neostrada.pl...
Proszę, wpisujcie...

Co zrobił co  zrobił ?????  ano utrzymał przy  rządach ,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-19 18:08:48
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

O ile sobie dobrze przypominam, to największa emigeacja zarobkowa była w okresie rządów Jarusia Kaczyńskiego.
Ty jesteś tak dobrze oblatany w sprawach pisowskich i sądzę, że wiesz o co chodzi, gdy pisiacy mówią o stworzeniu ponad miliona miejsc pracy w okresie ich rządów.
Czy to nie były przypadkiem miejsca pracy u naszych sąsiadów?

Co rząd zrobił dla młodych ludzi w ciągu 4 lat?