Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?

Data: 2012-11-07 13:16:27
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Witajcie,

Mam mozliwosc tanio kupic calkiem ladnie wygladajaca kawe. Przemawia do mnie jej wielkosc - jednak mam spore obawy co do mocy - czy nie umre na nim z nudow...

Co sadzicie o tych 2oo ?:)

M.

Data: 2012-11-07 13:30:19
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Co sadzicie o tych 2oo ?:)

NTG
pl.rec.humor, albo pl.rec.nudy

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-11-07 14:32:09
Autor: Kuczu
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Co sadzicie o tych 2oo ?:)

NTG
pl.rec.humor, albo pl.rec.nudy

raczej pl.soc.zenada

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-11-07 16:09:40
Autor: Monster
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-07 13:16, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Na te dwa tygodnie powinno wystarczyć.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-07 19:16:24
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-07 16:09, Monster pisze:
[...]

Ha ha ha :)

Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic, przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)

M.

Data: 2012-11-07 19:22:51
Autor: Monster
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-07 19:16, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Jak masz przy tym tyle roboty to nie będzie tanio w finale.
Żeby cokolwiek ocenić fotę chociaż daj.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-07 19:36:30
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-07 19:22, Monster pisze:
[...]

Nie nie nie - roboty nie ma nic - tylko ja chcialbym, zeby przed sezonem bylo idealnie, poza tym, podoba mi sie polaczenie pomaranczu z czarnym, a ze mam znajomego lakiernika ....

Co do stanu technicznego - tutaj tez najpierw mechanik go obejzalby.

Ale pytam o wlasciwowsci uzytkowe i trwalosc.

M.

Data: 2012-11-08 07:44:03
Autor: Piotr Klimek
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Dnia (Wed, 07 Nov 2012 19:36:30 +0100) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Co do stanu technicznego - tutaj tez najpierw mechanik go obejzalby.

Ale pytam o wlasciwowsci uzytkowe i trwalosc.

W Twoich rękach daje mu jakie¶ 2-3 tygodnie :)
A co do tego modelu to jeĽdził nim kiedy¶ Rogal i się rozpisał tutaj na
jego temat: http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-11-08 09:37:05
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-08 08:44, Piotr Klimek pisze:

W Twoich rękach daje mu jakie¶ 2-3 tygodnie :)

No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

A co do tego modelu to jeĽdził nim kiedy¶ Rogal i się rozpisał tutaj na
jego temat: http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html

Dzieki.
Czyli ze co, brac jak bedzie ok technicznie?

M.

Data: 2012-11-08 09:04:45
Autor: Piotr Klimek
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Dnia (Thu, 08 Nov 2012 09:37:05 +0100) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
[...]

Na to pytanie Ci nie odpowiem. --
Pozdrawiam

Data: 2012-11-08 09:20:17
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:
W Twoich rękach daje mu jakieś 2-3 tygodnie :)

No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

Aaa i to ten wyczyn jest, szacun :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-08 10:29:27
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:
W Twoich rękach daje mu jakieś 2-3 tygodnie :)

No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

Aaa i to ten wyczyn jest, szacun :-)

Ja nie twierdze, ze to wyczyn, to Wy twierdzicie, ze zabijam motorki :)

M.

Data: 2012-11-08 01:33:54
Autor: ursyn
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:30:38 UTC+1 użytkownik Mikołaj Jopczyński napisał:
to Wy twierdzicie, ze zabijam motorki :)

Nie kojarzę, żeby ktokolwiek napisał kiedy¶ co¶ takiego, może przeoczyłem. Idzie na koło z gazu ta kawa?

:)

Data: 2012-11-08 10:33:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Ja nie twierdze, ze to wyczyn, to Wy twierdzicie, ze zabijam motorki :)

E tam. Lepiej bys bloga zalozyl albo fejsa jakiegos i jest szansa ze trafisz na dzomonstera albo co :) Smiesznie jest, zwlaszcza z ta moca ktorej Ci ciagle brakuje :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-11-08 09:49:17
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-08, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
[...]

Brak mocy weryfikuje wyjazd na pierwszy lepszy torek, nawet kartingowy :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-08 19:28:55
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
[...]

A dla mnie smieszne jest, ze baki puszczasz bardziej prawym lub lewym posladkiem - ale nic mi do tego, i swoje smiesznosci zostawiam dla siebie.

Mowie czego mi brakuje, co dla mnie jest wazne - dla Ciebie to smieszne, a dla mnie istotne.

M.

Data: 2012-11-08 10:01:21
Autor: Monster
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-08 09:37, Mikolaj Jopczynski pisze:
W dniu 2012-11-08 08:44, Piotr Klimek pisze:

W Twoich rękach daje mu jakie¶ 2-3 tygodnie :)

No no no, bandziorem zrobilem z 3k i dalej jezdzi :P

Odporny:-)Te 3kkm to był ten super przebieg co większo¶ć z nas w pół życia robi? :-P
A co do tego modelu to jeĽdził nim kiedy¶ Rogal i się rozpisał tutaj na
jego temat: http://www.rogal.riders.pl/motocykl.html

Dzieki.
Czyli ze co, brac jak bedzie ok technicznie?
Je¶li Ci się podoba,dla mnie ciekawszy od Bandita,a zreszt± wszystko jest ładniejsze od TDM.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-08 10:31:45
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-08 10:01, Monster pisze:
[...]

Moze i odporny, moze po prostu mialem pecha z tedemkami ;)
A co do przebiegu - nie wiem, nie mam skali porownawczej. Ale biorac pod uwage, ze zrobilem kolo 6-7k w 5 mcy, to malo to chyba nie jest.

Je¶li Ci się podoba,dla mnie ciekawszy od Bandita,a zreszt± wszystko
jest ładniejsze od TDM.

Prawde powiedziawszy, pierwsze co pomyslalem, jak go zobaczylem, ze to wiekszy bandzior;)
Akurat pierwsza i 3 tedemka mi sie bardzo podobaja - ta pierwsza liftowana po modelu 92/93 juz sredniawo.

Poza tym, wyglad akurat nie byl tak istotny, jak to, ze ciagnela od samego dolu do samej gory tak samo fajnie.

M.

Data: 2012-11-08 01:36:44
Autor: ursyn
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:32:57 UTC+1 użytkownik Mikołaj Jopczyński napisał:
A co do przebiegu - nie wiem, nie mam skali porownawczej. Ale biorac pod uwage, ze zrobilem kolo 6-7k w 5 mcy, to malo to chyba nie jest.

Skoro nie masz skali porównawczej, to sk±d taki wniosek?

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2012-11-08 09:47:57
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Ale biorac pod uwage, ze zrobilem kolo 6-7k w 5 mcy, to malo to chyba nie jest.

No i po czym Ci sie to wydalo ze to malo nie jest? Normalny przebieg jak
na okazjonalnego jezdzca. Ja w 5 miesiecy tych sezonowych robie 25-30 kkm
a wcale duzo nie jezdze. Zeby nie bylo - nie chodzi tu o licytowanie sie
kto wiecej przejechal, tylko wyjechales wczesniej z tekstem ile to nie najechales w porownaniu do popierdolek na grupie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-08 19:30:40
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Ale biorac pod
[...]

Nadinterpretujesz nieco to, co napisalem..... ale przyznasz tez, ze jest wiele osob, ktore jezdza w okolo przyslowiowego komina?

Mnie wydaje sie, ze jezdze duzo - czyli te 200km dziennie.

M.

Peees
Temat powstal o kawie, a nie o jopczynskim ;)

Data: 2012-11-09 00:18:37
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Nadinterpretujesz nieco to, co napisalem..... ale przyznasz tez, ze jest wiele osob, ktore jezdza w okolo przyslowiowego komina?

No pewno jest, dzieci, praca itepe. Ale twierdzenie, ze wiekszosc tu
jezdzi tyle co nic to jest wlasnie nadinterpretacja.

Mnie wydaje sie, ze jezdze duzo - czyli te 200km dziennie.

Te ale gwoli scislosci, 200km dziennie nawet przy 20 dniach na miesiac
to wychodzi 4kkm...

Peees
Temat powstal o kawie, a nie o jopczynskim ;)

No, tu sa antykawasakowcy wiec ich nie sluchaj ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-09 11:23:04
Autor: Mikolaj Jopczynski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-09 01:18, AZ pisze:
On 2012-11-08, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

No dobra, zagalopowalem sie nieco, oddaje honor ;)

No, tu sa antykawasakowcy wiec ich nie sluchaj ;-)

Tylko wlasnie nie wiem dlaczego? "Bo snieg"?

M.

Data: 2012-11-09 10:26:35
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-09, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

No, tu sa antykawasakowcy wiec ich nie sluchaj ;-)

Tylko wlasnie nie wiem dlaczego? "Bo snieg"?

Nie probuj zrozumiec, wspolczuj.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-23 11:58:03
Autor: Roman Niewiarowski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-09 11:23, Mikolaj Jopczynski pisze:

Tylko wlasnie nie wiem dlaczego? "Bo snieg"?

Bo chca niektorych uratowac przed wdepnieciem w kawasaki.
Ale wisz, niektorzy jak wtepna to pozniej pisza ze nie gowno, a kapiel blotna ;)

pozdr
newrom
PS. AZ mnie zje...

Data: 2012-11-23 12:35:54
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-23, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Tylko wlasnie nie wiem dlaczego? "Bo snieg"?

Bo chca niektorych uratowac przed wdepnieciem w kawasaki.
Ale wisz, niektorzy jak wtepna to pozniej pisza ze nie gowno, a kapiel blotna ;)

Jakbym mial serwis albo bym handlowal czesciami to tez bym nikomu Kawasaki
nie polecil!

PS. AZ mnie zje...

Eee nie, az takim ekstremista to nie jestem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-28 13:02:00
Autor: Roman Niewiarowski
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu 2012-11-23 13:35, AZ pisze:

Jakbym mial serwis albo bym handlowal czesciami to tez bym nikomu Kawasaki
nie polecil!

Sie nie dziwie, przeciez klijęt moze jebnac sprzedawce, tym trzeci raz wymienianym walem czy kolejna peknieta glowica. Ale nie ma sie co klijętą dziwić. Maja kawasaki to i stres wiekszy, nerwy w koncu wysiadaja.

Eee nie, az takim ekstremista to nie jestem.

Tylko wybuchniesz ? ;)

pozdr
newrom

Data: 2012-11-28 12:05:40
Autor: AZ
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 2012-11-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A co to ten wal i glowica? Gdzie to i do czego to? Tez jest w moim KHI??

Eee nie, az takim ekstremista to nie jestem.

Tylko wybuchniesz ? ;)

Wybuchajom to silniki w Hondach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-13 13:26:55
Autor: maverik
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:509aaa74

Nie nie nie - roboty nie ma nic - tylko ja chcialbym, zeby przed sezonem bylo idealnie, poza tym, podoba mi sie polaczenie pomaranczu z czarnym, a ze mam znajomego lakiernika ....

jak policzyć to mam z 200u znajomych..

Data: 2012-11-13 05:21:50
Autor: ursyn
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 13:28:25 UTC+1 użytkownik maverik napisał:
jak policzyć to mam z 200u znajomych..

tyle wygrać...

:)

Pozdrawiam
   ursyn

Data: 2012-12-06 20:14:56
Autor: Piotr Rezmer
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
Mikolaj Jopczynski pisze:

Ha ha ha :)

Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic,
przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)

MoĹĽe innym razem... albo gdzieĹ› indziej

http://www.epix.net.pl/2012/12/smutna-informacja-prosba-o-pomoc/

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-12-06 20:23:15
Autor: duddits
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
On 06/12/12 8:14 PM, Piotr Rezmer wrote:
MoĹĽe innym razem... albo gdzieĹ› indziej

http://www.epix.net.pl/2012/12/smutna-informacja-prosba-o-pomoc/

O kurka wodna :|

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-12-07 00:37:02
Autor: Johnny
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?

Mikolaj Jopczynski pisze:

Ha ha ha :)

Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic,
przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)

Cieszyć sie na wiosnę... Taaa, chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich planach.

Mikołaju, a jak tam będziesz te łąki kwieciste objeżdźał na jakimś nieziemskim enduro, to uważaj na takiego małego rudzielca. To mój Brutus, zawsze gonił za motocyklem...

Data: 2012-12-07 01:01:13
Autor: ursyn
Co sadzicie o kawie zr-7 2k1?
:(

W dniu czwartek, 6 grudnia 2012 20:14:56 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
Mikolaj Jopczynski pisze:

> Ha ha ha :)

> Raczej plan jest taki, zeby kupic, rozebrac, wyczyscic, uszczelnic,

> przemalowac, i cieszyc sie na wiosne ;)

Może innym razem... albo gdzie¶ indziej

http://www.epix.net.pl/2012/12/smutna-informacja-prosba-o-pomoc/

-- pozdrawiam