Co sądzicie o klubie NFD banku Loyal?

Data: 2009-12-14 14:48:36
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Co sądzicie o klubie NFD banku Loyal?
https://www.loyalbank.com/pol/index.html
http://www.klubnfd.pl/korzysci.php

moim zdaniem, zabawa w "bankowy amway"
nie jest dobrym pomysłem i nie przysporzy
nikomu zysków w szczególności zwłaszcza tych obiecywanych 3.000zł na miesiąc...

czy jestem w blędzie, a jeśli tak, dlaczego?

Data: 2009-12-14 06:04:35
Autor: BK
On Dec 14, 2:48 pm, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
[...]

Generalnie bulshit jakich malo. Widac nawet po ich calej www i
dokumentach - zero konkretow, tylko sciemy w stylu "refundacja od 1%
do 85% i nawet wiecej".

A tak w telegraficznym skrocie to zwykla debetowka do rachunku w USD
[yea! zakupy robimy w PLN :)] z cashback. Tylko zamiast w innych
bankach miec co mieciac cashback co miesiac na swoj rachunek na dosc
jasnych zasadach masz blizej nieokreslony % zwrotu ale pod tyloma
warunkami i w tak zawily sposob [bo zwrot nie jest gwarantowany] ze
glowa mala :)

Data: 2009-12-14 15:10:03
Autor: Tomasz Chmielewski
On 14.12.2009 15:04, BK wrote:

[...]

Alez cala tajemnica jest opisana tu:

https://www.loyalbank.com/pol/about_stvincent.html

A ci, ktorzy potrzebuja dokladniejszego opisu - tu:

https://www.loyalbank.com/pol/about_benefits.html

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-12-14 06:31:55
Autor: BK
On Dec 14, 3:10 pm, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:
On 14.12.2009 15:04, BK wrote:

> [...]

Alez cala tajemnica jest opisana tu:

https://www.loyalbank.com/pol/about_stvincent.html

A ci, ktorzy potrzebuja dokladniejszego opisu - tu:

I ze tak powiem jakie watpliwosci w zakresie wysokosci cashback,
sposobu jego inwestowania [w jakies nieruchomosci?] i konstrukcji
prawnej calej imprezy to wyjasnia?

Data: 2009-12-14 15:38:54
Autor: Tomasz Chmielewski
On 14.12.2009 15:04, BK wrote:

[...]

No juz bardziej obrazowo sie nie da:

https://www.loyalbank.com/common/gfx/tobagocays.jpg

http://pl.wikipedia.org/wiki/Raj_podatkowy

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-12-14 06:44:11
Autor: BK
On Dec 14, 3:38 pm, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:
On 14.12.2009 15:31, BK wrote:

> I ze tak powiem jakie watpliwosci w zakresie wysokosci cashback,
> sposobu jego inwestowania [w jakies nieruchomosci?] i konstrukcji
> [...]

Tomasz Chmielewskihttp://wpkg.org- Hide quoted text -

Sorry poruszamy sie na innych poziomach abstrakcji wiec moze darujmy
sobie ta specyficzna wymiane zdan. Bo ja wiem, ze bank jest w raju
podatkowym tylko nie wiem w jaki sposob jest to odpowiedz, na moja
sugestie, ze ten klub i oferowane w nim "pasywne dochody z wydatkow"
to bullshit.

Bo nie bardo kumam Twoja logike.

Data: 2009-12-14 15:56:05
Autor: Tomasz Chmielewski
On 14.12.2009 15:44, BK wrote:

[...]

Dosc szczegolowa odpowiedz w twojej pierwszej wiadomosci sprawila we mnie - najwyrazniej bledne - wrazenie, ze nie odczytales, w jaki typ klientow celuje tego typu bank.

Oczywiscie dla normalnych klientow bankow tego typu oferta to - jak to ujales - "bullshit". Dla preferujacych banki "zamorskie" - roznie to moze bywac.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-12-14 07:22:09
Autor: BK
On Dec 14, 3:56 pm, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:

[...]

Hmm jak ktos preferuje bankki zamorskie to moze po prostu zalozyc
konto bankowe w raju podatkowym po co mu zabawa w bankowy "amway" i
udzial w jakims slowackim MLM ;)

Data: 2009-12-14 06:58:11
Autor: bradley.st
Co sądzicie o klubie NFD banku Loyal?
Najwieksze wrazenie robi ta pieczec na Licencji:

https://www.loyalbank.com/common/gfx/licence.jpg

zlota taka... i wypukla... i w ogole.

Co sądzicie o klubie NFD banku Loyal?