Co sądzicie o matizie?

Data: 2010-11-20 22:15:03
Autor: Hinek
Co sądzicie o matizie?
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał

Czy jest na grupie jakiś użytkownik matiza,

NIE MA. Zaden PMSowicz nie moze przyznac sie do
uzytkowania matiza!
:)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-11-20 22:58:29
Autor: Yogi\(n\)
Co sądzicie o matizie?
Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ce83a76$1news.home.net.pl...
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał

Czy jest na grupie jakiś użytkownik matiza,

NIE MA. Zaden PMSowicz nie moze przyznac sie do
uzytkowania matiza!

Zapomniałem dodać, że może być na priv. Albo niech udaje, że to babci/żony/sąsiada/łotewer ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-28 20:55:11
Autor: Eli
Co sądzicie o matizie?
Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ce83a76$1news.home.net.pl...

NIE MA. Zaden PMSowicz nie moze przyznac sie do
uzytkowania matiza!

Oj tam. Ja teraz jeżdżę Tico, rocznik 1998, zaposiadło mi się razem ze żoną. Rdzy za dużo nie ma, są elektryczne szyby i centralny zamek, karoseria co prawda prawie jak papierowa ale za to kopa ma dobrego, w mieście takie auto to rewelacja.

Ale to wszystko tak naprawdę nie ma znaczenia, bo jest jeden mały problem - takich samochodzików w dobrym stanie nikt nie sprzedaje... ;)

--
pzdr, Eli

Co sądzicie o matizie?