Co sądzicie o matizie?

Data: 2010-11-20 23:46:36
Autor: Adam Szewczak
Co sądzicie o matizie?

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ce83928$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
Wybór padł na matiza (dla żony) - na miasto, kilka kilometrów dziennie, może dwadzieścia (maks). Obejrzałem kilka (z osiem) i większości przypadków straszna padaczka (przerdzewiałe progi, skrzynie, sprzęgła do wymiany itp, silniki sikające olejem po całej komorze). Czy te typy tak mają i każdy będzie miał podobne przypadłości, czy też trafiłem na wyjątkowe padła? - (oglądałem giełdowe i komisowe), teraz się rozglądam za prywatnymi właścicielami.
Czy jest na grupie jakiś użytkownik matiza, który może opisać zwięźle to autko, ew. definitywnie odradzić lub przekonać do tego modelu? A może ktoś chce sprzedać takiego niezjedzonego przez rdzę?

-- Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg

    A taki po lifcie ?