Co sądzicie o matizie?

Data: 2010-11-21 00:25:13
Autor: Michał Gut
Co sądzicie o matizie?
a juz tak btw: widzialem kiedys matiza ktory wjechal w dupe polonezowi caro.
koles w polonezie przecieral szmatka nietkniety niemalze zderzak
matiz AFAIR maske mial w harmonijke(ale nie jak w innych samochodach tylko naprawde w harmonijke), zderzak, raczej pas, chyba reflektor i generalnie wygladal masakrycznie porownujac do poldolota:)

jak ci sie zona podoba to zaproponuj cos innego (punto tez nie - troche bezpieczniejsze ale niewiele. chyba ze dwojke ale to nie za ta kase).

sir

Data: 2010-11-21 00:32:41
Autor: Yogi\(n\)
Co sądzicie o matizie?
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ic9lcp$a3a$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Żona całkiem fajna ale uparta (jak to góralki).
Wałkowałem temat colta, wcześniej corolli, może coś jeszcze się wykluje, matiz odpada jak dotąd z powodu samego fizycznego braku takowych ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-21 01:53:12
Autor: Michał Gut
Co sądzicie o matizie?
Żona całkiem fajna ale uparta (jak to góralki).

rada:
znajdz autko jakim ma jezdzic(wybierz)
potem wynajmij takie, pozycz i daj jej sie przejechac

jak sie chwile oswoi to sama bedzie chciala

Data: 2010-11-21 14:19:35
Autor: aro333
Co sądzicie o matizie?
Co do Corolki. Właśnie zamieniłem Matiza na Corollę E11 ale taka brzydką, garbato żabiastą, choć wygląd o ładność to sprawa względna. Jestem zadowolony tak jak z Matiza  (jeżeli chodzi o bezawaryjność). Jednak auto wieksze i bezpieczniejsze. Wiesz co, jest taka wersja krótsza tej Corolli E11 , 3 drzwiowa , przez to i ładniejsza.
Silniczek 1,4 całkiem dynamiczny i totalnie bezobsługowy.Obecnie mam nastukane 220kkm na tym silniczku i nie wiem co to dolewki oleju a śmigam cały czas na syntetyku. Gdybyś nadal drążył temat Corolki- uważaj na takie po lifcie z roku 2000.Te rolki pomimo ładniejszego rozwiazania przodu(inne reflektory) i wnętrza samochodu, miały jako pierwsze montowane silniki VVT-i. Niestety, chyba do konca roku 2001 ten silnik miał wadę kanały olejowego i brał olej na potęgę. Niektórym użytkownikom udało sie  na gwarancji wyeliminować tą poważną usterkę ale niestety nie wszystkim. Czyli jak brać starszą rolkę to tylko taką przed liftem do 1999roku a potem dopiero od roku chyba 2003 ale to juz inna kasa i inny świeższy model E12. Poczytaj sobie o problemach olejowych  na forum rolki .

Data: 2010-11-21 19:22:31
Autor: Yogi\(n\)
Co sądzicie o matizie?
Użytkownik "aro333" <arekcza@wp.pl> napisał w wiadomości news:icb69j$ca6$1inews.gazeta.pl...
Co do Corolki. Właśnie zamieniłem Matiza na Corollę E11 ale taka brzydką,
He he, co do corolli E11, to mógłbym napisac o niej książkę, jeździłem taką przez 9 lat ;-) Moja była po lifcie, zaraz z początku produkcji, ale nie dolewałem oleju.
Ale dzięki, kiedy ją sprzedawałem, małżowinka nie wyrażała zaintersowania motoryzacją, teraz wręcz przeciwnie.

Data: 2010-11-21 00:44:12
Autor: Jacek
Co sądzicie o matizie?
[...]

poldek to mały czołg, puki ruda go nie zeżre.
Kuzyn trafił poldkiem w bok punto emetyta który zawracał na jednokierunkowej.
Fiata zabrała laweta, zgiętego w pół. Poldek miał popękany zderzak i wypadł kierunkowskaz który i tak był na taśme klejącą :)

Jacek

Data: 2010-11-21 01:08:28
Autor: Krzychu
Co sądzicie o matizie?
W dniu 2010-11-21 00:25, Michał Gut pisze:
[...]

Mi w poniedziałek w tyłek Laguny gość wjechał BMW. U mnie pognieciona klapa i zderzak. Konstrukcja (podłoga, podłużnice) nie ruszona. W BMW maska wybrzuszona do połowy, poszedł przedni pas, błotnik, lampa, przyblokowane koło - ja pojechałem bez problemu i co ważne prosto, u gościa wyglądało to słabiutko - jak odjeżdżałem to skakał butami po masce, żeby nie zasłaniała mu przedniej szyby do połowy.

I o czym to świadczy? O tym, że strefa zgniotu, która MA SIĘ ZGNIEŚĆ jest z przodu auta. O niczym więcej.

Pozdrawiam
Krzychu

Co sądzicie o matizie?