Co sądzicie o matizie?

Data: 2010-11-21 02:52:31
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Co sądzicie o matizie?
Powitanko,

Wybór padł na matiza (dla żony) - na miasto,

Duzy samochod nie zawsze jest bezpieczny, ale maly ZAWSZE jest niebezpieczny. Praw fizyki sie nie oszuka. Nie ma znaczenia, ze miasto, ze male odleglosci, ze jezdzi dobrze i ostroznie. W wypadkach nie gina i nie zostaja ranni tylko sprawcy, czesto tylko oni wychodza z wypadku calo. Kup jej cos wiekszego. Wiem, kobity sa uparte, ja swojej dlugo tlumaczylem wzory fizyczne;-), pokazywalem filmy z NCAP w koncu stwierdzilem, ze dziecka wozic w czyms malym nie bedzie i juz.
Nie warto w imie kobiecych argumentow, typu "latwiej zaparkowac", ryzykowac zdrowiem lub zyciem. To nie gra komputerowa, tu nie ma "drugiego zycia".

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Co sądzicie o matizie?