Co sądzicie o takiej lampce?

Data: 2012-11-20 07:34:21
Autor: Tomasso
Co sądzicie o takiej lampce?
Może warto zastosować jako bazę pod rozbudowę z pakietem akumulatorów?

http://dx.com/p/waterproof-5w-300lm-3-led-warm-white-light-motorcycle-spot-light-headlamp-12v-166830

W ogóle sporo się rowerowych gadżetów pojawiło.

Tomasso

Data: 2012-11-20 12:53:28
Autor: Piecia aka dracorp
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 16:34:21 UTC+1 użytkownik Tomasso napisał:
W ogóle sporo się rowerowych gadżetów pojawiło.
A to i ja dodam swoje 3gr w formie zapytania:

Akurat przeglądam ale czy nie pojawiły się jakieś sensowne przednie lampki na baterie AA?
Czy któraś z wypasionych lampek na DX ma osobny tryb wyłączania? N aby wyłączyć należy dłużej przytrzymać przycisk.

Data: 2012-11-20 21:41:48
Autor: ToMasz
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu 20.11.2012 16:34, Tomasso pisze:
[...]

3 diody o pewnej mocy świecą gorzej niż jedna o tej samej, chyba ze chcesz oświetlić większą powierzchnie. Jakie to sa diody? jaki tam jest akumulator, na ile wystarczy, po ilu latach padnie i wywalisz lampe na śmietnik?

ToMasz

Data: 2012-11-23 18:19:21
Autor: Gotfryd Smolik news
Co sądzicie o takiej lampce?
On Tue, 20 Nov 2012, ToMasz wrote:

3 diody o pewnej mocy świecą gorzej niż jedna o tej samej,

  Tak zupełnie offtopicznie - czym mierzysz "gorsze świecenie" i skąd
ta teza?

chyba ze chcesz oświetlić większą powierzchnie.

  Potrzebny pasek światła przy rowerze jest zdecydowanie szerszy niż
obraz struktury LED uzyskiwany prostą soczewką lub lustrem, nie
ma potrzeby uzyskiwania "jednego punktu".
  Nijak mi więc (teza) nie pasuje do cech LEDa (szczególnie problem
ciepła w lato). Bo przecież o sprawność przetwornicy nie chodzi
(skoro i tak jest jedna na wszystko).

  Co do reszty pytań, to ... nie mam pytań :)
(bo są słuszne).

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-20 22:17:25
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
Co sądzicie o takiej lampce?

Użytkownik "Tomasso" <tomasz.w.dabrowski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2ca0eb72-86bc-4a50-a028-8d456b5374f9@l18g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Jedno jest pewne, że skoro barwa światła jest Warm White to trzeba się liczyć z tym, że będzie to światło mocno żółte. Lampka jest faktycznie dobrze uodporniona na wodę i kurz (IP65).
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2012-11-21 08:21:44
Autor: Jacek
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu 2012-11-20 22:17, Jarosław Augustyniak vel Kot Bury pisze:

Jedno jest pewne, że skoro barwa światła jest Warm White to trzeba się
liczyć z tym, że będzie to światło mocno żółte.
Nic podobnego. Mam kilka takich i są co najwyżej mniej niebieskie.
Jacek

Data: 2012-11-20 22:55:54
Autor: Andrzej W.
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu 2012-11-20 16:34, Tomasso pisze:> Może warto zastosować jako bazę
pod rozbudowę z pakietem akumulatorów?

http://dx.com/p/waterproof-5w-300lm-3-led-warm-white-light-motorcycle-spot-light-headlamp-12v-166830

A zamówiłem sobie, nie jako lampkę jako taką, ale jako ciekawe body do
własnej lampki. Nie mam niestety dostępu do CNC i możliwości zrobienia
fajnej obudowy.
Teraz święta idą, przyjdzie pewnie w połowie stycznia.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-11-21 05:48:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Co sądzicie o takiej lampce?
Andrzej W. wrote:
[...]

I dlatego piszą, że zazwyczaj dochodzi od 7 do 10 dni? :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-11-21 08:26:23
Autor: Michał Pysz
Co sądzicie o takiej lampce?
I dlatego piszą, że zazwyczaj dochodzi od 7 do 10 dni? :)
To co w opisie to terminy wysyłki a nie dostarczenia.

Jak poszukasz to na stronach podają, że przesyłki idą 3-5 tygodni i to się zgadza.

mp.

Data: 2012-11-21 10:50:58
Autor: fakedroid
Co sądzicie o takiej lampce?
A bywa, że i dwa miesiące...

Data: 2012-11-21 23:11:31
Autor: Piecia aka dracorp
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu środa, 21 listopada 2012 19:50:58 UTC+1 użytkownik fake...@gmail..com napisał:
A bywa, że i dwa miesiące...
To tylko ja miałem 2tygodnie. Fakt że tylko 3 razy zamawiałem.

Data: 2012-11-21 23:25:11
Autor: Dominik Mirowski
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 08:11:31 UTC+1 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:

> A bywa, że i dwa miesiące...
To tylko ja miałem 2tygodnie. Fakt że tylko 3 razy zamawiałem.

Ja teraz od 2 tygodni mam tracking number z poczty w Singapurze i nadal nie ma tam potwierdzenia nadania paczki... ;).
--
Dominik

Co sądzicie o takiej lampce?