Co sądzicie o takiej lampce?

Data: 2012-11-20 22:55:54
Autor: Andrzej W.
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu 2012-11-20 16:34, Tomasso pisze:> Może warto zastosować jako bazę
pod rozbudowę z pakietem akumulatorów?

http://dx.com/p/waterproof-5w-300lm-3-led-warm-white-light-motorcycle-spot-light-headlamp-12v-166830

A zamówiłem sobie, nie jako lampkę jako taką, ale jako ciekawe body do
własnej lampki. Nie mam niestety dostępu do CNC i możliwości zrobienia
fajnej obudowy.
Teraz święta idą, przyjdzie pewnie w połowie stycznia.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-11-21 05:48:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Co sądzicie o takiej lampce?
Andrzej W. wrote:
[...]

I dlatego piszą, że zazwyczaj dochodzi od 7 do 10 dni? :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-11-21 08:26:23
Autor: Michał Pysz
Co sądzicie o takiej lampce?
I dlatego piszą, że zazwyczaj dochodzi od 7 do 10 dni? :)
To co w opisie to terminy wysyłki a nie dostarczenia.

Jak poszukasz to na stronach podają, że przesyłki idą 3-5 tygodni i to się zgadza.

mp.

Data: 2012-11-21 10:50:58
Autor: fakedroid
Co sądzicie o takiej lampce?
A bywa, że i dwa miesiące...

Data: 2012-11-21 23:11:31
Autor: Piecia aka dracorp
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu środa, 21 listopada 2012 19:50:58 UTC+1 użytkownik fake...@gmail..com napisał:
A bywa, że i dwa miesiące...
To tylko ja miałem 2tygodnie. Fakt że tylko 3 razy zamawiałem.

Data: 2012-11-21 23:25:11
Autor: Dominik Mirowski
Co sądzicie o takiej lampce?
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 08:11:31 UTC+1 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:

> A bywa, że i dwa miesiące...
To tylko ja miałem 2tygodnie. Fakt że tylko 3 razy zamawiałem.

Ja teraz od 2 tygodni mam tracking number z poczty w Singapurze i nadal nie ma tam potwierdzenia nadania paczki... ;).
--
Dominik

Co sądzicie o takiej lampce?