Co sądzicie o takiej lokacie?

Data: 2009-05-30 15:53:27
Autor: Marek
Co sądzicie o takiej lokacie?
Odsetki od lokaty zależne od ilości osób które ją założą -
info dostępne pod adresem https://lokaty.open.pl/form1/57/

--
Marek

Data: 2009-05-30 14:25:50
Autor: aneczka.jedna
Co sądzicie o takiej lokacie?
obserwuję ją od 3 dni - szybko ludzi przybywa, czyli dobrze się zapowiada :) --

Data: 2009-05-30 17:53:17
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
" aneczka.jedna" news:gvrfle$qha$1inews.gazeta.pl

obserwuję ją od 3 dni - szybko ludzi przybywa, czyli dobrze się zapowiada
:)

Wiadomo jak oni to liczą? 1 osoba to jedna osoba niezależnie od ilości
założonych lokat?

Data: 2009-05-30 16:16:14
Autor: aneczka.jedna
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
Wiadomo jak oni to liczą? 1 osoba to jedna osoba niezależnie od ilości
założonych lokat?

wydało mi się to jasne, że liczą ludzi a nie liczbę lokat --

Data: 2009-05-30 19:46:04
Autor: Lukasz W.
Co sądzicie o takiej lokacie?

wydało mi się to jasne, że liczą ludzi a nie liczbę lokat

nawet na stronie jest:

"O wysokości oprocentowania lokaty wspólnej decyduje liczba klientów, którzy założą lokatę w okresie promocji "

L.W.

Data: 2009-05-30 19:50:34
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"Lukasz W." news:gvrrh0$h1f$1atlantis.news.neostrada.pl

"O wysokości oprocentowania lokaty wspólnej decyduje liczba klientów,
którzy
założą lokatę w okresie promocji "

Oooo jak widać przeoczyłem tą informację. Ale w ramach rehabilitacji dodaję,
że razem ze mną i bliskimi pula powiększyła się o 5 duszyczek :)

Data: 2009-05-30 20:11:08
Autor: u

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gvrql0$u49$1news.interia.pl...
Oooo jak widać przeoczyłem tą informację. Ale w ramach rehabilitacji dodaję,
że razem ze mną i bliskimi pula powiększyła się o 5 duszyczek :)

Dostarczyłeś dane osobowe 5 jeleni do przyjmowania spamu i wysłuchiwania nieprzydatnych reklam?

Data: 2009-05-30 20:30:25
Autor: schliesky
u wrote:

Dostarczyłeś dane osobowe 5 jeleni do przyjmowania spamu i wysłuchiwania nieprzydatnych reklam?

Dokładnie. Jak poczytałem sobie komu przekazują dane, to dałem sobie z nimi spokój. Nie chcę być męczony telefonami bardziej niż teraz jestem.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-05-30 20:49:03
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"schliesky" news:gvru2d$5d0$1inews.gazeta.pl

Dokładnie. Jak poczytałem sobie komu przekazują dane, to dałem sobie z
nimi spokój. Nie chcę być męczony telefonami bardziej niż teraz jestem.

Kto do ciebie wydzwania z OF?
Do mnie wykonali tylko dwa telefony kiedy kończyły mi się u nich lokaty z
propozycją przedłużenia na innych warunkach niż są standardowo w ofercie -
na tym koniec. Żadnego spamu, nękania telefonami itp.

Data: 2009-05-30 21:05:40
Autor: schliesky
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Z OF jeszcze nikt, bo nic u nich nie brałem. Jakbyś przeczytał umowę, to oni przekazują twoje dane jeszcze paru innym podmiotom. Oczywiście nie można się na to nie zgodzić.

Data: 2009-05-30 21:42:40
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"schliesky" news:gvs04i$er1$1inews.gazeta.pl

Z OF jeszcze nikt, bo nic u nich nie brałem. Jakbyś przeczytał umowę, to
oni przekazują twoje dane jeszcze paru innym podmiotom. Oczywiście nie
można się na to nie zgodzić.

Ale póki co są to obawy na wyrost... bo chyba nie powiesz mi, że ktoś
bombarduje cię telefonami zachęcającymi do kupna łóżka wodnego z aksamitnym
baldachimem itp. :)

Data: 2009-05-30 22:30:53
Autor: schliesky
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Wystarczą mi te z ubezpieczeń, aegonów, panoramy firm i innego ścierwa. Jest to męczące po prostu. Pewnie duży wpływ na to ma telefon wzięty na DG, dane firm nie są chronione :-( Tak czy siak nie zwykłem wypełniać każdego papierka podając beztrosko swoje dane, przy okazji jakieś promocji, które często mają na celu wyłącznie wyłudzenie danych itp. akcji.

Rozumiem jednak, że niektórzy mogą nie mieć takich oporów.

Data: 2009-05-30 20:46:12
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"u" <u@wx.yz> news:gvrss1$n48$1news.wp.pl

Dostarczyłeś dane osobowe 5 jeleni do przyjmowania spamu i wysłuchiwania
nieprzydatnych reklam?

Może zacznijmy od tego, że:
1. Nie nazywaj jeleniem mnie, mojej żony, dwóch braci oraz szwagra
2. Jeżeli Ciebie OF zalewa spamem, reklamami itp. to chyba zakładaliśmy
lokaty za pośrednictwem zupełni innych stron.

Data: 2009-05-30 21:46:46
Autor: u
Co sądzicie o takiej lokacie?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gvrtus$2gk$1news.interia.pl...
Może zacznijmy od tego, że:

Obrażony się znalazł.
Myślałeś, ze OF to organizacja charytatywna?

Data: 2009-05-30 22:17:56
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"u" news:gvs2fa$qjr$1news.wp.pl

Obrażony się znalazł.

Bardziej uczulony na brak kultury, który sobą reprezentujesz.

Myślałeś, ze OF to organizacja charytatywna?

A czy ja coś takiego gdzieś napisałem?

Data: 2009-05-31 12:42:49
Autor: mx
Co sądzicie o takiej lokacie?
POLECAM! (sorry za krzyk). Jak już się znajdzie 40 000 jeleni, każdy dostanie dodatkowo 83 grosze po 4 miesiącach.
Pzdr.

Data: 2009-05-31 14:39:59
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:gvtmv9$hnr$1inews.gazeta.pl...
POLECAM! (sorry za krzyk). Jak już się znajdzie 40 000 jeleni, każdy dostanie dodatkowo 83 grosze po 4 miesiącach.

czemu jeleni, oprocentowanie i tak dobre
nie każdy wpłaca minimalną kwotę

Data: 2009-05-31 14:58:32
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"zlotowinfo" news:gvttqn$hn8$1inews.gazeta.pl

czemu jeleni, oprocentowanie i tak dobre
nie każdy wpłaca minimalną kwotę

Niektórzy chyba o tym zapominają :)

Data: 2009-05-31 14:44:46
Autor: Valdi.Pavlack
Co sądzicie o takiej lokacie?
"mx" news:gvtmv9$hnr$1inews.gazeta.pl

POLECAM! (sorry za krzyk). Jak już się znajdzie 40 000 jeleni, każdy
dostanie dodatkowo 83 grosze po 4 miesiącach.
Pzdr.

To może powiedz mi "niejeleniu" w co najlepiej zainwestować pieniądze w tych
dziwnych czasach?. :)

Data: 2009-05-31 19:38:37
Autor: GrassHopper
Co sądzicie_o_takiej_lokacie?

Wygląda dobrze tzn - i tak dadzą duże oprocentowanie - dojdzie do 6,65 - 6,70 - a to i tak sporo jak na chwilę obecną. W dodatku to TYLKO 4 miesiące, czyli jak grasz na giełdzie to akurat kasa wróci na ewentualne wrześniowe odbicie ;) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Podstawy Oszczędzania i Inwestowania
http://podstawy-inwestowania.pl/

Co sądzicie o takiej lokacie?