Co sadzicie o tej interpretacji?

Data: 2009-06-17 00:40:32
Autor: wiLQ
Co sadzicie o tej interpretacji?

Za ESPN:
"Chief operating officer Alex Martins said the team is prepared to go
over the luxury tax for the first time in its history, perhaps giving
the Magic the space they need to re-sign the soon-to-be free agent
Turkoglu and remain a contender to return to the NBA finals.
'The luxury tax won't be a hindrance,' Martins said."

Hmmm, czy mi sie wydaje czy to zapowiedz _minimum_ 7-8M$/y dla Turkoglu?

P.S. A w ramach ciekawostki i wplywu playoffow na dochody...
"He said the Magic have sold about 4,000 extra season-ticket plans
during the playoffs for next year, putting them at about 11,000."

Czyli nie tylko dodatkowe mecze u siebie, ale i wzrost o  ponad polowe w
sprzedanych biletach sezonowych w przyszlym roku. Ladnie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 23:19:31
Autor: L'e-szczur
On 17 Cze, 00:40, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Na to wychodzi. Ale skoro dali za darmo Lewisowi +20M$ tylko po to,
zeby wywolac usmiech na jego twarzy (to tak na dokladke w stosunku do
tych 40M$ ktore dali wiecej od innych oferentow juz na wstepie
negocjacji) - to moze i Turek dostanie 65M$ za 5 lat.

[...]

11k na 17,5k mozliwych - jak na te czasy to chyba niezly wynik.
Przy sredniej cenie biletu na poziomie 45 USD to wystaczy na pensje
dla jednego zawodnika ze skladu podstawowego ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-17 13:34:28
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

zeby wywolac usmiech na jego twarzy (to tak na dokladke w stosunku do
tych 40M$ ktore dali wiecej od innych oferentow juz na wstepie

Powiedzialbym, ze to nie dla usmiechu, a dla wlasnego swietego spokoju.
Ot zalezalo im na Lewisie i chcieli miec pewnosc...

to moze i Turek dostanie 65M$ za 5 lat.

A to wszystko kosztem posiadania sensownej lawki. Ech.

> [...]
> sprzedanych biletach sezonowych w przyszlym roku. Ladnie.

11k na 17,5k mozliwych - jak na te czasy to chyba niezly wynik.

Tym bardziej, ze jeszcze pare miesiecy do rozpoczecia sezonu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 04:53:54
Autor: L'e-szczur
On 17 Cze, 13:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Powiedzialbym, ze to nie dla usmiechu, a dla wlasnego swietego spokoju.
Ot zalezalo im na Lewisie i chcieli miec pewnosc...

Czy ja wiem. Podobno byli juz dogadani na 5 lat za 100 ale dorzucili
mu jeszcze 6 sezon za 24M$ mimo, ze nikt inny nawet sie nie zblizyl do
tej oferty.

> to moze i Turek dostanie 65M$ za 5 lat.

A to wszystko kosztem posiadania sensownej lawki. Ech.

Czemu? Kogo takiego stracą na ławce, zeby nie dalo sie odrobic straty
sprzedajac Alstona?
Bo chyba co do tego, ze Alston raczej powinien zostac sprzedany nie
mamy watpliwosci?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-17 13:45:25
Autor: s
Co sadzicie o tej interpretacji?
to moze i Turek dostanie 65M$ za 5 lat.

A to wszystko kosztem posiadania sensownej lawki. Ech.

Tak sobie mysle.
Zostawiliby Gortata, dali Pietrusia na startujacego SFa, zrobili zakusy na Barnesa za znosne pieniadze, coby miec swingmana na lawce.
Moze jeszcze pchnac Alstona jakos...
Moze weteranow posciagac, co to zawsze sie do contenderow podklejaja...

IMO finansowo byloby lepiej, a i sportowo niekoniecznie gorzej.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-17 13:52:16
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak sobie mysle.
Zostawiliby Gortata, dali Pietrusia na startujacego SFa, zrobili zakusy na Barnesa za znosne pieniadze, coby miec swingmana na lawce.

Nad tym samym sie zastanawialem z tym, ze...

Moze jeszcze pchnac Alstona jakos...

Wygasajace kontrakty Alstona razem z Battim zaoferowac komus kto bedzie
szukal oszczednosci...

IMO finansowo byloby lepiej, a i sportowo niekoniecznie gorzej.

Ogolnie nie mam nic przeciwko koncepcji placenia luxury tax gdy druzyna
ma realna szanse na walke o mistrzostwo. Problem wg mnie pojawia sie
wtedy gdy odbywa sie to poprzez splycanie skladu po to by zatrzymac
stary sklad, a nie poprzez probe wzmacnianie go. Przeplacenie Turkoglu i
odpuszczenie Gortata ich oddali od mistrzostwa, a nie przyblizy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-17 14:47:22
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

[...]

A oszacowałeś wpływ zdrowego Nelsona? Koncepcja: uczymy Howarda gry pod koszem i nic nie zmieniamy - wygląda zdrowo. Zauważ, że trudno o gracza pasującego do stylu gry Orlando równie dobrze, jak Turkoglu. Point forward, wysoki (żeby stwarzac problemy z match upem), rzuca za trzy. Może Odom, ale on chyba słabiej rzuca.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-17 14:44:48
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
[...]

Mój typ: 55/5. Z opt outem po trzecim sezonie.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-17 06:07:07
Autor: L'e-szczur
On 17 Cze, 14:44, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]
> negocjacji) - to moze i Turek dostanie 65M$ za 5 lat.

Mój typ: 55/5. Z opt outem po trzecim sezonie.

Nie da rady. Opt out moze byc tylko w ostatnim sezonie kontraktu.
Wczesniej mozna mowic tylko o Early Termination Option, ale ona z
kolei nie moze nastapic wczesniej niz po 4 sezonie kontraktu.
Czyli ETO i kontrakt na 6 sezonow, albo kontrakt na 5, ale opt-out po
4.

Pozdro

L'e-szczur

Co sadzicie o tej interpretacji?