Co sadzicie o tej nawigacji?

Data: 2011-04-06 22:44:39
Autor: krzyss
Co sadzicie o tej nawigacji?
W dniu 2011-04-06 21:35, jack pisze:
Dokładnie chodzi o:
http://allegro.pl/nawigacja-gps-vordon-7-fm-av-bluetooth-europa-i1526376955.html

Wydaje sie podrób± tomtoma.Czy kto¶ juz nabył to cudo?
Odstrasza mnie jedynie forma sprzedaży:wpłacam kase i cierpliwie czekam.
A co jak sie nie doczekam?
Czy jest gdzie¶ jaki¶ sklep który ma to od "reki"moze być drozej.
pozdro.jack

Wolny procek, stary OS... ogolnie slabe to to...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-04-07 09:49:06
Autor: szufla
Co sadzicie o tej nawigacji?
Wolny procek, stary OS... ogolnie slabe to to...

A taka, nie chodzi o mapy:
http://www.dealextreme.com/p/7-touch-screen-lcd-windows-ce-net-6-0-gps-navigator-with-fm-av-europe-maps-4gb-56308

sz.

Data: 2011-04-07 09:50:26
Autor: Irokez
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d9cd0b7$1news.home.net.pl...
[...]

468MHz? raczej w normie

stary OS... ogolnie slabe to to...

Stary? przynajmniej 5.0 jest bezproblemowy.
Poza tym widze IGO8 na pokładzie, więc jest jak dla mnie ok
Sam mam Beckera 4,3 cala i fajnie działa

Co do tych 7 cali - nie kupił bym, chyba że do tira. 5 cali już jest wielki i zasłania spore pole widzenia na szybie.

--
Irokez

Data: 2011-04-07 10:28:31
Autor: Seba
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia Thu, 7 Apr 2011 09:50:26 +0200, Irokez napisał(a):

Co do tych 7 cali - nie kupił bym, chyba że do tira. 5 cali już jest wielki i zasłania spore pole widzenia na szybie.

U mnie 7 cali nie zasłania nawet centymetra pola widzenia - wystarczyło
zastosować co¶ takiego:
http://images.okazje.info.pl/p/sprzet-rtv/1387/konsola-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-07 10:49:46
Autor: Tomek
Co sadzicie o tej nawigacji?

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1oyqppourv2yr$.gusbtudo3yha$.dlg40tude.net...
[...]

Mam auto, które ma zamontowany GPS na wysoko¶ci kolan. Też można... Tylko jak z tego bezpiecznie korzystać?
No chyba że polegać na komunikatach głosowych,. ale wtedy ekran w ogóle nie jest potrzebny :-)
Tomek

Data: 2011-04-07 13:47:48
Autor: Seba
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia Thu, 7 Apr 2011 10:49:46 +0200, Tomek napisał(a):

Mam auto, które ma zamontowany GPS na wysoko¶ci kolan. Też można... Tylko jak z tego bezpiecznie korzystać?

W moim przypadku cało¶ć zestawu jest umieszczona w optymalnym miejscu w
tym aucie - widoczno¶ć jest prawidłowa (i nawigacji i sytuacji
drogowej), obsługa wygodna, itd.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-07 12:23:15
Autor: AL
Co sadzicie o tej nawigacji?
W dniu 2011-04-07 10:28, Seba pisze:
[...]

zaslania Ci kratki nawiewu?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-04-07 13:47:51
Autor: Seba
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia Thu, 07 Apr 2011 12:23:15 +0200, AL napisał(a):

zaslania Ci kratki nawiewu?

A nie zwróciłem uwagi na ten szczegół - pewnie w jakim¶ stopniu tak.
Akurat te nawiewy i tak mam 'pozamykane', więc nie zawracałem sobie tym
głowy.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-07 19:57:18
Autor: J_K_K
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1l6nd121sith3.hyebsmc4u349$.dlg40tude.net...
[...]

Pewnie do lata ;-)
Zwłaszcza jak będziesz pasażerów z tyłu wiózł.

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-11 08:04:11
Autor: Seba
Co sadzicie o tej nawigacji?
[...]

Sprawdziłem - kratki nawiewu s± przysłonięte minimalnie - można ich
spokojnie używać. Także teza że 7 cali w osobowym aucie zasłania pół
szyby jest nieprawdziwa.

Data: 2011-04-11 09:55:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co sadzicie o tej nawigacji?
W dniu 2011-04-11 08:04, Seba pisze:
[...]

zastosować coś takiego:
http://images.okazje.info.pl/p/sprzet-rtv/1387/konsola-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

zaslania Ci kratki nawiewu?

Sprawdziłem - kratki nawiewu są przysłonięte minimalnie - można ich
spokojnie używać. Także teza że 7 cali w osobowym aucie zasłania pół
szyby jest nieprawdziwa.

Za to wersja do 307 wyglÄ…da jak mocowana wprost na kratce.
http://www.setex.pl/?p=productsMore&iProduct=584&sName=peugeot-307-od-05-01-cc-cabrio
Aż chciałbym obejrzeć konstrukcję tego cudaka. Bo wygląda na uchwyt za kilkanaście zł, obszyty skórą.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-11 10:09:01
Autor: Cavallino
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:inuc6c$dgh$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ja mam (w Ceed i w Megane też miałem) proclipa posadowionego nieco wyżej niż środkowe kratki, a i tak zwiększenie ekranu trzykrotnie zasłoni szybę - nie ma bata żeby było inaczej.

Data: 2011-04-11 10:33:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co sadzicie o tej nawigacji?
W dniu 2011-04-11 10:09, Cavallino pisze:
[...]

Wiesz co? Była tu już mowa o m.in. twoich wymiarach. Aż się zastanawiam jak Ty siedzisz za kółkiem. Bo z opisu wynika, że niemalże leżysz, z kierownicą i daszkiem zegarów na linii wzroku.

Data: 2011-04-11 10:46:51
Autor: Cavallino
Co sadzicie o tej nawigacji?
[...]

Wręcz przeciwnie, zawsze podnoszę fotel tak wysoko jak się da.

Data: 2011-04-11 12:34:14
Autor: Seba
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia Mon, 11 Apr 2011 09:55:57 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

[...]
Za to wersja do 307 wygl±da jak mocowana wprost na kratce.
http://www.setex.pl/?p=productsMore&iProduct=584&sName=peugeot-307-od-05-01-cc-cabrio
Aż chciałbym obejrzeć konstrukcję tego cudaka. Bo wygl±da na uchwyt za kilkana¶cie zł, obszyty skór±.

U mnie to jest taki podłużny element wykonany chyba z jakiej¶ żywicy,
pokryty czarn± derm± (chciałem lepsiejszy matariał, ale akurat taki
mieli od ręki więc wzi±łem co było - Ľle nie wygl±da) - montowany jest
bezinwazyjnie (w sensie wiercenia i przykręcania) na kokpicie. Wysłałem Ci na emaila instrukcję jak to jest zamontowane - może ten do
Twojego puga jest montowany podobnie, choć tego na pierwszy rzut oka nie
widać. Jak nie używam navi to konsolka służy jako uchwyt do telefonu (wystarczy
zmienić uchwyt) - IMO to praktyczna rzecz.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-07 17:58:54
Autor: radekp@konto.pl
Co sadzicie o tej nawigacji?
Thu, 7 Apr 2011 09:50:26 +0200, w <injqc4$1ck$1@news.onet.pl>, "Irokez"
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):

Poza tym widze IGO8 na pokładzie, więc jest jak dla mnie ok

Igo8 może być tak samo do d***, jak nawet całkiem zno¶ne.
A tu założę się, że jest wersja do d***.

Data: 2011-04-07 18:26:34
Autor: Irokez
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4pnrp653khab89mn46uop487jgbrvch63t4ax.com...
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):
Poza tym widze IGO8 na pokładzie, więc jest jak dla mnie ok
Igo8 może być tak samo do d***, jak nawet całkiem zno¶ne.
A tu założę się, że jest wersja do d***.

czemu..
zależy jakie mapy wsadzili
I to jest tu fajne w igo, masz 3 mapy do wyboru dla Polski: TeleAtlas (jak dla mnie najlepiej prowadz±ce), Navteq (na mapie ma to co dopiero jest w planach) i Emapa (szczegółowa do bulu, jak poprowadzi przez podwórka)

--
Irokez

Data: 2011-04-07 19:29:34
Autor: radekp@konto.pl
Co sadzicie o tej nawigacji?
Thu, 7 Apr 2011 18:26:34 +0200, w <inkojs$b6f$1@news.onet.pl>, "Irokez"
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):

> [...]
> Igo8 może być tak samo do d***, jak nawet całkiem zno¶ne.
> A tu założę się, że jest wersja do d***.

Jeżeli legalne, to z Emapy.

[...]

Tak? Jak kupić TA czy Navteqa? :>

Data: 2011-04-07 20:24:16
Autor: Cavallino
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:13trp699p2oire78bhdo8q1548ofm0b53e4ax.com...
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):

> [...]
> Igo8 może być tak samo do d***, jak nawet całkiem zno¶ne.
> A tu założę się, że jest wersja do d***.

A te z TA to nielegalne?
Przecież wychodz± w jakich¶ urz±dzeniach.

Razem z hardwarem w pakiecie zapewne.

Data: 2011-04-08 16:17:44
Autor: radekp@konto.pl
Co sadzicie o tej nawigacji?
Thu, 7 Apr 2011 20:24:16 +0200, w <4d9e014f$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>,
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>Jeżeli legalne, to z Emapy.

A te z TA to nielegalne?
Przecież wychodz± w jakich¶ urz±dzeniach.

Nigdzie od XXX czasu nie widziałem.
A kupić oficjalnie można tylko z Topmapami.

Widziałe¶ gdzie¶?

Data: 2011-04-08 20:59:42
Autor: Cavallino
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

>Tak? Jak kupić TA czy Navteqa? :>

Razem z hardwarem w pakiecie zapewne.

Widziałe¶ gdzie¶?

Nie szukałem.
Ale wnioskuję że te co s±, zostały wyci±gnięte z takowych urz±dzeń.

Co sadzicie o tej nawigacji?