Co sadzicie o tej nawigacji?

Data: 2011-04-07 08:08:43
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Co sadzicie o tej nawigacji?
W dniu 2011-04-06 21:35, jack pisze:
Dokładnie chodzi o:
http://allegro.pl/nawigacja-gps-vordon-7-fm-av-bluetooth-europa-i1526376955.html

Wydaje sie podróbą tomtoma.Czy ktoś juz nabył to cudo?
Odstrasza mnie jedynie forma sprzedaży:wpłacam kase i cierpliwie czekam.
A co jak sie nie doczekam?
Czy jest gdzieś jakiś sklep który ma to od "reki"moze być drozej.
pozdro.jack

Na zdjęciu widać na wyświetlaczu wskaźnik poziomu sygnału i transmisji 3G - czyli zdjęcia produktu z wbudowanym odbiornikiem gsm, a nie tego, który jest oferowany.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-04-07 09:55:06
Autor: Irokez
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4d9d54db$1news.home.net.pl...
[...]

Na zdjęciu jest Navigon, a powyżej screeny IGO8 który to nie ma obsługi telefonu widocznej na ekranie choćby miał tą funkcję.
Ale nie bronię tego, fakt nie ma pewnie takiej funkcjonalności ten model mimo że może wyglądać tak samo.

Jak dla mnie brakuje TMC, 7 cali za dużo, BT też by się przydał.

--
Irokez

Co sadzicie o tej nawigacji?