Co sadzicie o tej nawigacji?

Data: 2011-04-07 09:05:08
Autor: J.F.
Co sadzicie o tej nawigacji?
On Wed, 06 Apr 2011 21:35:03 +0200,  jack wrote:
Dokładnie chodzi o:
http://allegro.pl/nawigacja-gps-vordon-7-fm-av-bluetooth-europa-i1526376955.html

Wydaje sie podróbą tomtoma.

Watpie zeby "podroba TT". Tomtom albo sam to zrobil pod inna marka - ale wtedy nie "podroba",
albo nie ma z tym nic wspolnego - interfejs moze wzorowany, ale mapy
juz inne.

Czy jest gdzieś jakiś sklep który ma to od "reki"moze być drozej.

Glupia sprawa http://www.vordon.com/

Interfejs angielski, polski, brak kontaktu ... "polska marka" w stylu Medion, oddzial jakiegos malego Chinczyka,
przekret na wieksza skale ? Ja bym troche poczekal ..

J.

Data: 2011-04-07 17:59:31
Autor: jack
Co sadzicie o tej nawigacji?
> [...]

"polska marka" w stylu Medion, oddzial jakiegos malego Chinczyka,

przekret na wieksza skale ? Ja bym troche poczekal ..

Kolego to to juz dawno znalazłem.
Jak poczytasz to zrozumiesz:
http://www.vordon.com/page.php?1/dostepnosc
Sklep internetowy typu:Wpłać,czekaj i płacz .Moze po roku dostaniesz?????
mnie nie interesuje.
Chodzi o to zeby nie kupawać kota w worku.
pozdro.jack
Fakt najlepiej sie jezdzi na Laptopie z Routem 10,jednak przystawka ciągle sie
gubi,szczególnie w tunelach i troche nieporeczny.
Potrzebuje do ciezarówki pow.szyby 2-3mkw.
Osobówką jezdze bez nawigacji-bo to jak ryba w wodzie.
Jak wjade zestawem 18m w miasteczko,widukcik,lub mały mostek to jestem w kropce.
pozdro.jack

Data: 2011-04-07 19:00:06
Autor: Irokez
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "jack" <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000838.4d9ddf63newsgate.onet.pl...
Fakt najlepiej sie jezdzi na Laptopie z Routem 10,jednak przystawka
ciągle sie gubi,szczególnie w tunelach i troche nieporeczny.

kurde.. a jaka sie nie gubi w tunelach?
Nawet Igo symuluje jazde w tunelu ilestam metrów (kilometr?) ale wymięka w tych w austrii
bo niby jak kurde ma w tunelu niebo widziec?

--
Irokez

Data: 2011-04-07 19:10:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co sadzicie o tej nawigacji?
W dniu 2011-04-07 19:00, Irokez pisze:
[...]

Powinien symulować przejazd, sugerując się np. średnią prędkością z ostatnich 5 minut przed punktem utraty sygnału.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-07 20:12:56
Autor: Irokez
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:inkr6s$jbk$1news.dialog.net.pl...
[...]

I symuluje, ale ponad 5 kilosów w Austrii nie dał rady ani Igo ani TT.

--
Irokez

Data: 2011-04-07 20:16:10
Autor: radekp@konto.pl
Co sadzicie o tej nawigacji?
Thu, 7 Apr 2011 20:12:56 +0200, w <inkurb$5c1$1@news.onet.pl>, "Irokez"
<nie.mam@email.pl> napisał(-a):

> Powinien symulować przejazd, sugerując się np. średnią prędkością z > ostatnich 5 minut przed punktem utraty sygnału.

I symuluje, ale ponad 5 kilosów w Austrii nie dał rady ani Igo ani TT.

Powinien, jeżeli tunel jest dobrze oznaczony w mapie.

Data: 2011-04-07 20:43:55
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Co sadzicie o tej nawigacji?

<nie.mam@email.pl> napisał(-a):

> [...]

I symuluje, ale ponad 5 kilosów w Austrii nie dał rady ani Igo ani TT.

Powinien, jeżeli tunel jest dobrze oznaczony w mapie.

Robi tak np. Navigon, gdy jedzie się z prędkością max. dopuszczalną
dla danej drogi - pokazuje poprawnie zjazdy z autostrady w tunelu (np. w  Wiedniu).

Pzdr
TG

Data: 2011-04-07 20:46:49
Autor: Cavallino
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

dla danej drogi - pokazuje poprawnie zjazdy z autostrady w tunelu (np. w Wiedniu).

Gdzie masz w Wiedniu tunel dłuższy niż 5 km?

Data: 2011-04-07 20:54:46
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia 07-04-2011 o 20:46:49 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

> [...]

dla danej drogi - pokazuje poprawnie zjazdy z autostrady w tunelu (np..  w Wiedniu).

Gdzie masz w Wiedniu tunel dłuższy niż 5 km?

Wiedeń podałem jako przykład skrzyzowań w tunelach.
We włoskich tunelach (niektóre miały 10 - 12 km) zawsze "prowadził" mnie  poprawnie do końca. Gdy jechałem z odpowiednią prędkością bezbłędnie  przełączał się z trybu nocnego na dzienny przy wyjeździe z tunelu.

PS. Czujny jesteś :-)

Pzdr
TG

Data: 2011-04-07 21:16:50
Autor: J.F.
Co sadzicie o tej nawigacji?
On Thu, 07 Apr 2011 19:10:49 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[...]

a) w tunelu inne ograniczenie predkosci, b) i korki sie zdarzaja.

W sumie to akcelerometry tanie sa, mozna by wsadzic w navi, kalibrowac
na biezaco, i nie mylic sie znaczaco ..

J.

Data: 2011-04-08 08:32:31
Autor: Mirek Ptak
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia 2011-04-07 21:16,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

TomTom seria GO 9x0 posiada takie coś :) - niestety nie miałem okazji testować w dłuższym tunelu niż ten w Jędrzychowicach na A4.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-08 13:01:36
Autor: J.F.
Co sadzicie o tej nawigacji?
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał
[...]

Tzn za Jedrzychowicami, u Niemcow juz ? Tam wlasnie obowiazuje 80 :-)

Najlepiej byloby podpiac pod licznik kilometrow - no ale to utrudnienie.
Chyba ze ktos pomysli nad mozliwosciami Bluetootha.

J.

Data: 2011-04-11 08:00:14
Autor: Mirek Ptak
Co sadzicie o tej nawigacji?
Dnia 2011-04-08 13:01,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Tak, oczywiście o ten chodzi :)
Jechałem tym tunelem zmieniając szybkość - wjazd jakieś 110, potem zatwardzenie do 70 i tak wyjechałem z tunelu - navi dobrze mi koniec pokazała.

Najlepiej byloby podpiac pod licznik kilometrow - no ale to utrudnienie.

Ponoć niektóre fabryczne biorą przebieg z kół...

Data: 2011-04-08 16:13:42
Autor: radekp@konto.pl
Co sadzicie o tej nawigacji?
Thu, 07 Apr 2011 21:16:50 +0200, w
<t83sp6t55ir1skfnu7v9oh4hfdimotbelj@4ax.com>, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

On Thu, 07 Apr 2011 19:10:49 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: >W dniu 2011-04-07 19:00, Irokez pisze:

>Powinien symulować przejazd, sugerując się np. średnią prędkością z >ostatnich 5 minut przed punktem utraty sygnału.

a) w tunelu inne ograniczenie predkosci, b) i korki sie zdarzaja.

To sygnał grzecznie czeka na końcu tunelu na ciebie :).

Co sadzicie o tej nawigacji?