Co sądzicie o zdjęciach tego ślubnego fotografa?

Data: 2009-09-20 22:36:47
Autor: Malecki Pawel
Co sądzicie o zdjęciach tego ślubnego fotografa?
Przesłał całkiem spory zestaw zdjęć ślubnych i można powiedzieć o pewnym
przekroju prezentowanych prac...
http://fotografiaslubna.warszawa.pl/search.php?query=&mid=13&action=showallbyuser&andor=AND&uid=253&start=0

Data: 2009-09-20 22:59:20
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 20 Sep 2009 22:36:47 +0200, Malecki Pawel napisał(a):

Przesłał całkiem spory zestaw zdjęć ślubnych i można powiedzieć o pewnym
przekroju prezentowanych prac...
http://fotografiaslubna.warszawa.pl/search.php?query=&mid=13&action=showallbyuser&andor=AND&uid=253&start=0

Nie mozna. Ze znaczka pocztowego ciężko się wyznać. No, może poza prze i
niedoświetleniami na pierwszych dwóch zdjęciach, dalej nie patrzyłem. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Data: 2009-09-20 15:05:29
Autor: havier
Co sądzicie o zdjęciach tego ślubnego fotogra fa?

klasyka gatunku:) jak jeleń na rykowisku.
no ale o gustach się nie rozmawia.

natomiast technicznie to jak Adam powiedział.

Data: 2009-09-21 08:31:14
Autor: Kokos

Użytkownik "Malecki Pawel" <malecki2009@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1253479007.8366.2.camellocalhost...
Przesłał całkiem spory zestaw zdjęć ślubnych i można powiedzieć o pewnym
przekroju prezentowanych prac...
http://fotografiaslubna.warszawa.pl/search.php?query=&mid=13&action=showallbyuser&andor=AND&uid=253&start=0

niektóre kadry cekawe inne banały, no i ogólnie plenery czyli dużo zdjeć pozowanych, nie wiadomo jak fotograf radzi sobie z niepozowanymi..:)

Data: 2009-09-21 21:02:25
Autor: Malecki Pawel
Co s?dzicie o zdj?ciach tego?lubnego fotografa?
Dnia 2009-09-21, pon o godzinie 08:31 +0200, Kokos pisze:

niektóre kadry cekawe inne banały, no i ogólnie plenery czyli dużo zdjeć pozowanych, nie wiadomo jak fotograf radzi sobie z niepozowanymi..:)

Racja, nie ma zdjęć ślubnych i z imprezy weselnej...

Data: 2009-09-21 13:59:33
Autor: nom
[...]

to jest fajne http://fotografiaslubna.warszawa.pl/uploads/photos/38.jpg
:-)

Data: 2009-09-21 17:04:52
Autor: JA
On 2009-09-21 13:59:33 +0200, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> said:

to jest fajne http://fotografiaslubna.warszawa.pl/uploads/photos/38.jpg
:-)

Z głupia frant zapytam. Co jest fajne?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-09-21 21:01:03
Autor: Malecki Pawel
Co sądzicie o zdjęciach tegoślubnego fotografa?
Z pewnością jest szalenie niesztampowe ;)

Data: 2009-09-21 21:34:16
Autor: Malecki Pawel
On 2009-09-21 13:59:33 +0200, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> said:

> to jest fajne http://fotografiaslubna.warszawa.pl/uploads/photos/38.jpg
> :-)

Z głupia frant zapytam. Co jest fajne?

W sumie klimatycznie podobne do drugiej fotki na stronie
http://fotografiaslubna.warszawa.pl/modules/news/article.php?storyid=41

Data: 2009-09-22 00:09:14
Autor: adam
Co sądzicie o zdjęciach tegoślubnego fotografa?
Użytkownik "JA" napisał
to jest fajne http://fotografiaslubna.warszawa.pl/uploads/photos/38.jpg
:-)

Z głupia frant zapytam. Co jest fajne?

Fajna dupa ; )

adam

Data: 2009-09-23 00:39:42
Autor: Maciek
Dnia Mon, 21 Sep 2009 17:04:52 +0200, JA napisał(a):
Z głupia frant zapytam. Co jest fajne?

Poza tylkiem modelki fajny jest pomysl. Dla mnie, laika. Na tematy
techniczne sie nie wypowiadam, bo sie nie znam.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-09-23 23:04:43
Autor: JA
On 2009-09-23 00:39:42 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Poza tylkiem modelki fajny jest pomysl. Dla mnie, laika. Na tematy
techniczne sie nie wypowiadam, bo sie nie znam.

Pomysł na jedno zdjęcie. Czy do albumu ślubnego nie wiem.
Fotografia ślubna to dość trudny temat. Jak się ma 20+ lat, to takie zdjęcie jest fajne. Za xx lat już nie koniecznie. Gdybym się żenił (mam to już za sobą), to raczej wolałbym perfekcyjnego technicznie rzemiosła reportażu, bez krzywych kadrów, rybiego oka, żabiej perspektywy, sztucznych póz na ścieżce zdrowia.
Fotograf swoją duszę artysty niech pokazuje gdzie indziej.
Wiem, że wtedy zdjęcia będą nudne i sztampowe, ale przynajmniej za xx lat też będą nudne i sztampowe, a nie śmieszne i to w negatywnym tego słowa znaczeniu.

Data: 2009-10-03 19:22:45
Autor: Titus Atomicus
Co sądzicie o zdjęciach tegoślubn ego fotografa?
In article <h9e2hb$a0p$1@inews.gazeta.pl>,

On 2009-09-23 00:39:42 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

> [...]

Fotografia ślubna to dość trudny temat. Jak się ma 20+ lat, to takie zdjęcie jest fajne. Za xx lat już nie koniecznie.

E, tam. Za 20 lat tym bardziej...

TA

Data: 2009-10-05 10:07:24
Autor: Tomek
Co sądzicie o zdjęciach tegoślubnego fotografa?
Bardzo przekrojowo :)

Szukasz fotografa czy inspiracji?

--
Tomek
-- -

Data: 2009-10-21 14:56:39
Autor: Anna Kowalska
Malecki Pawel wrote:
Przesłał całkiem spory zestaw zdjęć ślubnych i można powiedzieć o pewnym
przekroju prezentowanych prac...
http://fotografiaslubna.warszawa.pl/search.php?query=&mid=13&action=showallbyuser&andor=AND&uid=253&start=0

Jest kilka fajnych zdjeć, a sporo jest sztucznych i kiczowatych.
anna kowalska

Data: 2009-10-21 14:57:01
Autor: Patka Kwiatek
Malecki Pawel wrote:
Przesłał całkiem spory zestaw zdjęć ślubnych i można powiedzieć o pewnym
przekroju prezentowanych prac...
http://fotografiaslubna.warszawa.pl/search.php?query=&mid=13&action=showallbyuser&andor=AND&uid=253&start=0

moim zdaniem strasznie dużo jest zdjęć pozowanych w tak sposób że wychodzą strasznie sztucznie.Niektóre są fajne, ciekawie zrobione.Troche popracować i bedzie ok:)

patka

Co sądzicie o zdjęciach tego ślubnego fotografa?