Co siódma spółka z NewConnect w z KRD

Data: 2016-01-18 09:55:34
Autor: A. Filip
Co siódma spółka z NewConnect w z KRD
https://news.google.com/news/story?ncl=dKSWucOeysunSjMTblNsTA752_X3M&ned=pl_pl&topic=h

http://www.polskieradio.pl/42/1701/Artykul/1571278,Co-siodma-spolka-z-NewConnect-nie-placi-w-terminie
> [...]
| 18.01.2016
| Krajowy Rejestr Długów (KRD) zwrócił uwagę, że na początku stycznia br. na
| rynku NewConnect było notowanych w sumie 418 spółek, z czego 409 to
| przedsiębiorstwa krajowe, a dziewięć zagraniczne. "Z grona spółek krajowych,
| aż 58 jest notowanych jako dłużnicy w Krajowym Rejestrze Długów Biurze
| Informacji Gospodarczej. Firmy te majÄ… Å‚Ä…cznie 140 wierzycieli i 329
| niezapłaconych w terminie zobowiązań o łącznej wartości 5 mln 261 tys. 691,97
| złotych" - poinformował KRD. _Średnie zadłużenie wynosi niespełna 91 tys. zł_.

Straszliwie ten "przeciętny dług" wygląda :-)

--
A. Filip
Oliwa sprawiedliwa, zawsze na wierzch wypÅ‚ywa.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-19 15:25:20
Autor: totus
A. Filip wrote:

> [...]

| zadłużenie wynosi niespełna 91 tys. zł_.

Straszliwie ten "przeciętny dług" wygląda :-)

To katastrofa. Polska w ruinie. Ale idzie dobra zmiana i to napawa otuchą. Rząd zapłaci z podatków za dłużników. Da nowe pieniądze za otwarcie oddziału i przyjecie pracowników, podniesie podatki najbogatszym. Ale kto by tam się zastanawiał nad najbogatszymi. Oni podobnie jak my są złodziejami tylko dużymi. Mnie uczciwą pracą nie udało się dorobić tylko musiałem kraść. No to bogaty musiał kraść też, tylko dużo. No i banki. Zabrać bankom. Puścić banki w skarpetkach. Tak by nie brały prowizji za przelewy i nie brały oprocentowania za kredyty. Precz z kredytami, zabronić przelewów! Zlikwidować banki! Te zagraniczne oczywiście.
No i wtedy już będzie dobrze. każdy będzie bogaty. Będzie miał godna pracę w biurze jakieś 10h na tydzień za 7000,- przy dzisiejszych cenach. Skąd pieniądze? Sie dodrukuje.

Co siódma spółka z NewConnect w z KRD