Co si臋 dzieje w Syrii [Obama "medialnie przykrywa" Egipt?]

Data: 2013-08-30 07:51:46
Autor: Andrzej Adam Filip
Co si臋 dzieje w Syrii [Obama "medialnie przykrywa" Egipt?]
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
 Kto艣 wierzy, 偶e tam jest wojna domowa?

A jak w USA by艂a wojna domowa/Secesyjna to 偶adna "zagranica" nie mia艂a
偶adnych interes贸w co do tego kto ma wygra膰? Przy czym dla mnie wojna o
niepodleg艂o艣膰 USA powinna si臋 nazywa膰 *Pierwsz膮* Wojn膮 Secesyjn膮 ;-)

IMHO Jak USA uderz膮 w Syrii (w艂asnymi wojskami) to przestanie by膰 wojna domowa.

BTW Obama wydaje si臋 "medialnie przykrywa膰". Jest z艂e wra偶enia z de
facto poparcia dla rzezi "zwyk艂ym o艂owiem" setek obywateli kt贸rzy
stan臋li w obronie demokracji w Egipcie przez zamachowc贸w gen. Sisi.
Ma by膰 艣wie偶o nabyte pryncypialne podej艣cie do rzezi broni膮 chemiczn膮
w Syrii _raczej_ przez Asada. Wiec ja si臋 niespecjalnie zdziwi臋 jak w
ramach propagandowo/medialnych manipulacji USA Obamy dokonaj膮 paru
bombardowa艅 w Syrii. W ko艅cu troska o wizerunek prezydenta i USA kosztuje :-)

P.S. "Mistrzem" kt贸ry trwale mi wpoi艂 cynizm na poziomie zaawansowanym
by艂 prezydent USA Bush Drugi.

--
A. Filip
Ptak wybiera drzewo, na kt贸rym si膮dzie, ale drzewo nie wybiera ptaka.

Data: 2013-08-30 11:00:17
Autor: Micha艂
W dniu 2013-08-30 07:51, Andrzej Adam Filip pisze:
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

  Jak nie mogli si臋 z Angli膮 dogada膰 co do statusu kolonii to co艣 by艂o nie tak. Albo Anglia przesta艂a by膰 suwerenna albo Amerykanie 藕le zrobili, co mo偶e si臋 ci膮gnie.

IMHO Jak USA uderz膮 w Syrii (w艂asnymi wojskami) to przestanie by膰 wojna domowa.

  Czyli j.w. Syria nie b臋dzie ju偶 suwerenna.

BTW Obama wydaje si臋 "medialnie przykrywa膰". Jest z艂e wra偶enia z de
facto poparcia dla rzezi "zwyk艂ym o艂owiem" setek obywateli kt贸rzy
stan臋li w obronie demokracji w Egipcie przez zamachowc贸w gen. Sisi.

  Demokracja nie t艂umaczy zamachu stanu.

[...]

  Powodem to mo偶e by膰 d艂ugie trwanie tej wojny ur膮gaj膮ce praworz膮dno艣ci.

Data: 2013-08-31 23:47:21
Autor: Towarzysz Gn贸j
Co si臋 dzieje w Syrii [Obama "medialnie przykrywa" Egipt?]

U偶ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| A jak w USA by艂a wojna domowa/Secesyjna to 偶adna "zagranica" nie mia艂a
| 偶adnych interes贸w co do tego kto ma wygra膰?

 A jak偶e - mia艂a!
Meksyk mia艂 stan膮膰 po stronie Po艂udnia, Eskimosi mieli bi膰 si臋 w obronie P贸lnocy (bo przecie偶 nie angole)

 Przy czym dla mnie wojna o
| niepodleg艂o艣膰 USA powinna si臋 nazywa膰 *Pierwsz膮* Wojn膮 Secesyjn膮 ;-)

Nu tak.. (na chuj im by艂o sie odrywa膰 od tych angoli)
__
z powa偶aniem
gru.pl

Co si臋 dzieje w Syrii [Obama "medialnie przykrywa" Egipt?]